هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

اعضای ناظر در شورای برنامه ریزی و توسعه استان ها برگزیده شدند...

ضمن عرض تبریک به ملت فهیم بیجار ،یاسوکند وبابارشانی

با انتخاب نمایندگان ملت
انتخاب شایسته مهندس بیاتیان در سمت ناظردرشورای برنامه ریزی و توسعه استان

کردستان را تحنیت عرض مینمائیم
.


نمایندگان مردم در خانه ملت، اعضای ناظر در شورای برنامه ریزی و توسعه استان های کشور را مشخص کردند.
کردستان: سید محمد بیاتیان با ۲۰۲ رای و سید احسن علوی با ۲۰۲ رای 
ادامه مطلب ...

توان و تفکر دانشجویان کردستانی مورد استفاده قرار گیرد


http://anobanini.ir/pic/map/kordestan.jpg


نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی بر استفاده و بهره‌گیری از توان، تفکر و ایده و اندیشه‌ دانشجویان دانشگاه کردستان به منظور رشد و توسعه دانشگاه تاکید کرد.به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد بیاتیان ظهر امروز در نشست مجمع نمایندگان با هیئت رئیسه دانشگاه کردستان، اظهار کرد: دانشگاه مبدأ همه تحولات است و امروز اگر افتخار مطرح شدن در دنیا را داریم از رشد و توسعه دانشگاه سرچشمه گرفته است.وی گفت: رشد کمی فضای دانشگاهی دلیلی بر توسعه و پیشرفت آموزش و دانشگاه نیست بلکه دانشگاهی توسعه‌یافته و پیشرفته است که استقلال و توانایی مالی در امور خود را داشته باشد که برخی از واحدهای بزرگ دانشگاه آزاد در زمینه خوب عمل کرده‌اند.

ادامه مطلب ...

مهندس بیاتیان در:مدیریت منابع آبی بیجار

مدیریت منابع آبی بیجار


نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی بر مدیریت منابع آبی این شهرستان در راستای توسعه بخش کشاورزی تاکید کرد.سید محمد بیاتیان در جلسه بررسی مشکلات و وضعیت بخش کشاورزی در فرمانداری بیجار با بیان این مطلب گفت باید در سالی که مزین به حمایت از تولید کنندگان است بیش از پیش به کشاورز و کشاورزی توجه کرد زیرا آنان در خط مقدم جهاد اقتصادی هستند .بروکراسی اداری غیر ضروری برای دریافت سوخت ادوات کشاورزی . کمبود کود شیمیایی . کمبود آب کشاورزی . عدم صدور مجوز برای حفر چاه و عدم حمایت دستگاههای بیمه ای از کشاورزان را از مهمترین مشکلات کشاورزان شهرستان بیجار عنوان کرد و افزود با آبگیری سد تالوار بیش از 8 هزار هکتار از اراضی این شهرستان تحت پوشش آب این سد قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب ...

مهندس بیاتیان : پیشرفت بیجار...

پیشرفت بیجار :


در سایه رفع مشکلات مناطق روستایی/


    لزوم توجه جدی به ورزش و جوانان 



نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت و توسعه بیش از پیش بیجار در سایه رفع مشکلات مناطق روستایی حاصل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد بیاتیان صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار، اظهار داشت: شهر یاسوکند از کمترین امکانات رفاهی و خدماتی برخوردار است و مرتفع کردن این مشکلات همت و تلاش مضاعف مسئولان این شهرستان را می طلبد.

ادامه مطلب ...

بیاتیان: دانشگاه‌ها تنها بنگاه صدور مدرک نباشند


نماینده بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: رمز موفقیت و رشد دانشگاه مستقل شدن است و دانشگاه موقعی به رشد و توسعه مطلوب دست پیدا می کند که روی پای خود بایستد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کردستان، سید محمد بیاتیان اظهار داشت: دانشگاه ها باید به سمت خود کفایی، درآمد زایی و استقلال از بودجه های دولتی حرکت کنند.

وی ثبات مدیریتی در دانشگاه‌ها را در راستای سطح کیفی و رشد دانشگاه ها بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: نباید نگاه سیاسی و ابزاری به دانشگاه ها داشت و فضاهای علمی را با جناح بندی‌ها و گروه‌بندی های سیاسی آغشته کرد.
ادامه مطلب ...

بیاتیان:کردستان نباید تنها با بازارچه‌های مرزی به مردم معرفی شود


سیدمحمد بیاتیان در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان در سال‌جاری که در سالن دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: آنچه در استان کردستان مشهود است غافل ماندن مسئولان در حوزه گردشگری استان است.

وی گفت: استان کردستان با داشتن طبیعت بکر و جاذبه‌های فراوان گردشگری سهم بسیار ناچیزی از گردشگری کشور دارد و این نشان می‌دهد در این حوزه فعالیت مطلوبی از سوی مسئولان امر انجام نگرفته است.

عضو ناظر کمیته برنامه‌ریزی استان کردستان تصریح کرد: نباید اجازه داد استان کردستان تنها به وسیله بازارچه‌های مرزی‌اش به مردم ایران معرفی شود و لازمه این کار آماده کردن زیرساخت‌ها در این حوزه است چراکه کردستان ظرفیت‌های فراوانی در جذب گردشگر دارد.

ادامه مطلب ...

دانشگاه ها مبدا تحول و توسعه/لزوم توجه به زیر ساخت های کشاورزی



نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش دانشگاه ها در جامعه گفت: دانشگاه ها مبدا و سرچشمه تغییر و تحول در هر جامعه ای هستند.

ادامه مطلب ...

اجلاس سران شرایط حضور مقتدرانه ایران را در جهان فراهم می کند


نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیر متعهدها در تهران در شرایطی که آمریکا به دنبال منزوی کردن نظام اسلامی است، شرایط حضور مقتدرانه ایران را در جهان فراهم می کند.محمد بیاتیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری این اجلاس گامی مهم در ارتقاء جایگاه انقلاب اسلامی ایران در محافل بین المللی است.
ادامه مطلب ...

بیاتیان: شهرستان بیجار مستعد سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی است

نماینده مردم بیجار و حسن‌آباد در مجلس با بیان اینکه بیکاری بزرگترین مشکل این منطقه است،

 گفت:

با توجه به منابع معدنی غنی، شهرستان بیجار مستعد سرمایه‌گذاری بخش‌ خصوصی

 است.

از هیچ حمایتی از سرمایه‌گذاران برای ایجاد اشتغال در این منطقه دریغ نخواهیم کرد



به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛سید محمد بیاتیان نماینده مردم بیجار و حسن‌آباد با اشاره به وجود نرخ بالای بیکاری در حوزه انتخابیه خود به باشگاه خبرنگاران گفت:شهرستان بیجار قدیمی‌ترین و بزرگترین شهرستان استان کردستان به لحاظ وسعت جغرافیایی است، ولی متاسفانه به دلیل نبود فرصت‌های شغلی کافی، طی ۱۵ سال گذشته حدود ۳۰ هزار نفر کاهش جمعیت داشته است.

ادامه مطلب ...

بیاتیان در واکنش به تغییرات مدیریتی در صنعت خودرو



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید براین که فضای صنعت باید به دور از هیاهوی سیاسی باشد گفت: نداشتن استراتژی و برنامه مهم ترین معضل صنعت خودرو است و صنعت خودرو از نداشتن برنامه رنج می برد.

سید محمد بیاتیان درگفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، افزود: فضای صنعت و تولید باید به دور از هیاهوی سیاسی باشد وفکر می کنم تغییرات مدیریتی در صنعت خودروبیش از آنکه به ارتقای این صنعت کمک کند رنگ و بوی سیاسی دارد.

ادامه مطلب ...

تشکیل کارگروه ویژه برای تدوین مولفه‌های اقتصاد مقاومتی در مجلس

نماینده مردم بیجار از تشکیل کارگروه ویژه مجلس برای تدوین مولفه‌های اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: اقتصاد مقاومتی راه خارج شدن از تحریم‌های غرب است.

سید محمد بیاتیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کردستان، گفت: با توجه به افزایش سطح تحریم‌های غرب علیه ایران اسلامی، توجه به اقتصاد مقاومتی یکی از الزاماتی است، که باید مورد توجه مسئولین و همه ملت ایران قرار گیرد.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی بهینه مصرف‌کردن منابع مالی و اقتصادی است، ضمن آنکه در کنار آن نیز باید شکوفایی اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.

ادامه مطلب ...