خبر بیجار گروس
پایگاه اطلاع رسانی بیجار گروس(اخبار بیجار)(bijar news)
 
نتایج نهایی شورای اسلامی شهر بیجار اعلام شد.
 
 
به گزارش خبر بیجار گروس، به نقل از فرمانداری بیجار؛ نتایج آرای شورای شهر بیجار به شرح زیر است:
 
 
 
ادامه خبر در ادامه مطلب

 

ارسال شده توسط علی جباریان در ساعت 22:12 |

 

بیژن زندیه فرماندار بیجار در پیامی از حضور پرشور مردم آگاه و همیشه در صحنه این شهرستان در انتخابات پنجمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر و      روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

به گزارش خبر بیجار گروس، بیژن زندیه فرماندار بیجار در این پیام آورده است: صحنه پرشور انتخابات در 29 اردیبهشت ماه ، آزمون خیره کننده ی دیگری بود

 

ادامه خبر در ادامه مطلب

ارسال شده توسط علی جباریان در ساعت 20:6 |


عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از نهایی شدن گزارش تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی تا پایان سال جاری خبر داد.

سید محمد بیاتیان نماینده مردم بیجار در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی اشاره کرد و گفت: هیئت تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی همچنان مشغول ادامه روند تحقیق و تفحص هستند.

ارسال شده توسط علی جباریان در ساعت 15:52 |


نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس گفت: توسط یکی از مدیران استان و بدون هماهنگی با نمایندگان مجلس، 125.9 میلیارد تومان برای اجرای یک پروژه در استانی دیگر جابجا شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد قادرمرزی پیش از ظهر امروز در نهمین جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: دلیل هجمه‌هایی که گاه از سوی همکاران خود من نیز به دولت روحانی را از ابتدای آغاز فعالیت این دولت انجام می‌شد نمی‌دانم.

ارسال شده توسط علی جباریان در ساعت 15:38 |

رئیس حوزه هنری کردستان از راه‌یابی 4 اثر از فیلمسازان کردستانی به بخش نهایی نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای خبر داد.

به گزارش عرش نیوز، امین مرادی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج، اظهار داشت: در نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ های ۱۰۰ ثانیه‌ای ۱۱ فیلم تولید حوزه هنری کردستان به جشنواره ارسال شد.

ارسال شده توسط علی جباریان در ساعت 15:37 |


شهردار بیجار صبح دیروز ودر جلسه هفتگی شهرداری ومسئولین واحدهای مختلف ، گفت: کلیه مسئولان شهرداری باید بدون منت و شبانه روزی در خدمت شهروندان باشند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بیجار،  مهندس پاشازاده با بیان اینکه رسیدگی به درخواست های مردمی از اولویت های اساسی مجموعه شهرداری است ، گفت : ما خادم مردم عزیز هستیم.

ارسال شده توسط علی جباریان در ساعت 11:3 |

index-10.jpg

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بیجار گفت: به منظور دسترسی آسانتر و ارزانتر به کالاهای اساسی، نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در بیجار برگزار می شود.

فرهاد صفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به افزایش تقاضا و نیاز مردم به کالاهای اساسی در ایام آخر سال افزود: از هفته آینده و به مدت 10 روز نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم برپا خواهد شد

ارسال شده توسط علی جباریان در ساعت 10:52 |

امام جمعه بیجار، تعلیم و تربیت نیروهای معتقد و متعهد به ارزش های اسلامی و انقلابی را یکی از رسالت های اصلی آموزش و پرورش دانست و خواستار توجه مسوولان به این موضوع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی مرادی روز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بیجار، نقش تعلیم و تربیت را در رشد و اعتلای مبانی دینی دانش آموزان بسیار موثر دانست و گفت: مسوولان آموزش و پرورش با توجه به رسالت خطیر این نهاد، در کنار آموزش باید به تقویت و ترویج اخلاق اسلامی و ارزش های انقلابی نیز بپردازند.

ارسال شده توسط علی جباریان در ساعت 9:14 |

رییس آموزش وپرورش بیجار از تاسیس مدرسه استعدادهای در خشان در شهرستان بیجار خبر داد.

به گزارش خبر نگار بام ایران، ظهر امروز محسن لطف الهی درجلسه اداری آموزش وپرورش شهرستان که با حضور امام جمعه،سرپرست فرمانداری،شهردار واعضاءشورای اداری در سالن جلسات آموزش وپرورش برگزار شد :اظهار داشت: باتوجه به استعدادهای خوبی که در این شهرستان وجود دارد با تاسیس این مدرسه می توانیم دانش آموزان نخبه وخوب را شناسایی ودر جهت رسیدن به  اهدافشان  آنها را یاری نمایم.

ارسال شده توسط علی جباریان در ساعت 20:25 |


20021.pngرییس اداره راه و شهرسازی بیجار گفت: به علت بارش شدید برف و وجود یخبدان راه ارتباطی 65 روستای بیجار مسدود است.


اسدالله بیدوند در گفت‌وگو با خبرنگار بام ایران، از مسدود شدن راه 65 روستای این شهرستان به علت  بارش برف و کولاک شدید خبر داد و اظهار کرد: تردد در راه‌های مواصلاتی بیجار خصوصا نقاط مرتفع به علت لغزندگی و یخ‌زدگی فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

ارسال شده توسط علی جباریان در ساعت 14:5 |

درباره ما
مطالب توسط خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و خبرگزاری بین المللی قرآنی ایران (ایکنا) درج می گردد.
منوی اصلی
موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
آمار و امكانات
تعداد بازدیدها :
افراد آنلاین :
لینك دوستان
آخرین مطالب ارسالی
طراح قالب
طراح قالب های بلاگفا