هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

مهندس بیاتیان : پیشرفت بیجار...

پیشرفت بیجار :


در سایه رفع مشکلات مناطق روستایی/


    لزوم توجه جدی به ورزش و جوانان 



نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت و توسعه بیش از پیش بیجار در سایه رفع مشکلات مناطق روستایی حاصل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد بیاتیان صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار، اظهار داشت: شهر یاسوکند از کمترین امکانات رفاهی و خدماتی برخوردار است و مرتفع کردن این مشکلات همت و تلاش مضاعف مسئولان این شهرستان را می طلبد.

وی با تاکید بر تلاش و جدیت بیشتر در راستای بالا بردن شاخص های مختلف خدماتی و رفاهی در شهر یاسوکند افزود: با بالا بردن شاخص‌های ورزشی، رفاهی، تفریحی و بهداشتی این منطقه فضای شهری به خود گرفته و موجب دلگرمی مردم می شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به ضرورت افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی اشاره کرد و یادآور شد: محدود بودن بودجه و کمبود امکانات مانع از تحقق برخی اهداف و برنامه ها می شود که ورود بخش خصوصی به این مقوله مسئولان را در این امر یاری می دهد تا هر چه سریع تر شاهد پیشرفت و شکوفایی منطقه باشیم.

بیاتیان به لزوم پیگیری پروژه های ورزشی و بهره برداری از آنها اشاره کرد و اظهار داشت: توجه جدی به ورزش و امور جوانان در این منطقه از الزامات ضروری است و با ایجاد فضای ورزشی مناسب استعدادهای درخشان جوانان پرورش و شکوفا می شود.

وی در پایان از راه اندازی یک شبکه رادیویی با عنوان رادیو گروس در بیجار خبرداد و یادآور شد: شهرستان بیجار با تاریخچه ناب فرهنگی، در خور راه اندازی یک شبکه رادیویی است و راه اندازی رادیو گروس در این شهرستان می تواند موجب احیا آداب و رسوم های فراموش شده این دیار با فرهنگ و تمدن کهن این منطقه شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
کرد نیوز جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:31 ب.ظ http://kordnews.parsiblog.com

مسئولان فعلی بیجار کاری کنند و مردم را در یابند...
مسئولان بیجاری دارای پست در استان ، برخی اوقات به ضرر مردم محروم منطقه بوده اند

http://kordnews.parsiblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد