هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

باقر جدی امین پور ، بعنوان سرپرست فرمانداری بیجار معرفی شد


 

بیاتیان نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای کریمی ، فرماندار اسبق بیجار گفت : مشورت و اقدامات کارشناسانه ، برای مسئولین ، بسیار ضروری است .

وی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن تعامل مجلس و دولت ، نگاه جهادی به تمامی مشکلات را از سوی مسئولین ضروری دانست و گفت : شفاف سازی ، سلامت اقتصادی و برخورد قاطع با مفسدین اقتصادی ، هدف اصلی دولت و مجلس است .

بیاتیان ، تغییر مدیریت در کردستان و سایر نقاط کشور را بر اساس رویکرد دولت بر مبناب تدبیر و امید دانست و اظهار داشت : باید این تغییرات موجب ارتقاء رضایتمندی مردم منطقه باشد .

حجت الاسلام مرادی امام جمعه بیجار هم در این جلسه با اشاره به احادیث و روایات قرآنی در خصوص مسئولیت و مدیریت در نظام اسلامی گفت : تعامل و هماهنگی در بین تمامی مدیران ، امری ضروری است .

امین پور سرپرست فرمانداری بیجار در جلسه شورای اداری با بیان اینکه بنده افتخار این را داشته ام که در خدمت عزیزان و شهر ولایت مدار بیجار در این شهرستان باشم و تقاضا دارم که این موضوع استقرار داشته باشد و موضوع مهم و وظیفه اصلی حقیر و تک تک  بزرگواران بحث خدمت رسانی به مردم و پاسخگوی مطالبات به حق و قانونی مردم باشیم و این امر در شهر بیجار بوده و آهنگ خوبی تا به این روز شنیده می شود خوب بوده است .

ایمن پور در ادامه تاکید بر حضورکلیه مسئولان ادارات و نهادها در بحث ایام دهه فجر و جدول زمانبندی برنامه ها نمود و در ادامه ضمن تقدیراز زحمات آقای کریمی که در طول مدت تصدی خود در شهر ولایت مدار و شهید پرور شهرستان بیجار برای آن دوست و برادر عزیز که در خدمت ایشان بوده ایم تقدیر و تشکر نمود و آرزوی صحت و سلامت را از خداوند متعال را دارم .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد