هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان خبر داد: تولد شهرستان یاسوکند از دل بیجار تا پایان دولت




نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی از ارتقای درجه فرمانداری این شهرستان از درجه 3 به 2 خبر داد و گفت: تعداد شهرهای این شهرستان نیز از سه شهر به پنج شهر افزایش یافته است.

سیدمحمد بیاتیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت، گفت: درجه فرمانداری شهرستان بیجار از درجه سه به درجه دو ارتقا پیدا کرده است که در اثر این ارتقاء درجه، تعداد معاونت‌های این فرمانداری، از یک معاونت، به دو معاونت افزایش می‌یابد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قرار است معاونت سیاسی فرمانداری بیجار نیز به معاونت عمرانی اضافه شود، افزود: چارت اداری و سازمانی فرمانداری بیجار نیز در اثر این ارتقای درجه، دستخوش تغییراتی می‌شود که در نهایت می‌تواند اعتبارات و بودجه بیشتری برای شهرستان در پی داشته باشد.

وی با تأکید بر تلاش نمایندگان مجلس بر اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، مبنی بر فراهم آوردن امکانات در شهرستانهای کوچک‌تر، گفت: ارتقای درجه فرمانداری بیجار در همین راستاست تا با فراهم آوردن امکانات بیشتر برای این شهرستان،‌ از افزایش مهاجرت مردم به شهرهای بزرگ جلوگیری کنیم.

به گفته بیاتیان، تعداد شهرهای تحت پوشش فرمانداری شهرستان بیجار، از سه شهر به پنج شهر افزایش یافته است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه شهرستان بیجار از نظر مساحت، بزرگ‌ترین شهرستان استان کردستان است، تصریح کرد: امکانات فعلی فرمانداری و دیگر ادارات شهرستان کفاف نظارت بر همه مناطق شهرستان را نمی‌دهد؛ لذا تصمیم گرفته شده تا بیجار به دو شهرستان تبدیل شود.

نماینده اصولگرای مجلس نهم با بیان اینکه بخش حسن‌آباد یاسوکند، به زودی به شهرستان یاسوکند تبدیل می‌شود، گفت: اگر این اتفاق رخ دهد، مطمئنا ساماندهی و رسیدگی به امور برای مسئولان دو شهرستان راحت‌تر خواهد بود.

نماینده مردم بیجار در مجلس با بیان اینکه نام یاسوکند،‌ نامی قدیمی و دارای پیشینه تاریخی است، تصریح کرد: ایجاد شهرستان یاسوکند تا پایان دولت دهم اتفاق خواهد افتاد.


تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، جواد جهانگیرزاده در نشست صحن علنی امروز سه‌شنبه(۲۶ دی) تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را بدین شرح قرائت کرد:



بیاتیان نماینده بیجار به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص رسیدگی به سوء مدیریت در انجام پروژه‌های عمرانی دانشگاهی در استان کردستان، به ویژه پروژه دانشکده فنی ـ مهندسی و بیجار ـ گروس تذکر داد.

ادامه مطلب ...

حضور وزیر نیرو در کمیسیون انرژی برای پاسخ‌گویی به سؤالات نماینده


به گزارش خبرگزاری‌ خانه ملت، کمیسیون انرژی مجلس یک‌شنبه و سه‌شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهد.

گفتنی است اعضای کمیسیون انرژی روز یکشنبه (یکم بهمن) علاوه بر بررسی آخرین اخبار، میزبان مجید نامجو وزیر نیرو برای پاسخ‌گویی به سؤالات برخی از نمایندگان از جمله نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه، سیدمحمد بیاتیان نماینده بیجار،فرهاد بشیری نمایند پاکدشت، جعفر قادری نماینده شیراز و سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده ورامین و پیشوا خواهند بود.

همچنین کمیسیون انرژی روز سه‌شنبه (۳ بهمن) علاوه بر بررسی آخرین اخبار، از وزیر نفت برای پاسخ‌گویی به سؤالات برخی از نمایندگان از جمله قاسم عزیزی نماینده شازند، مهدی عیسی‌زاده نماینده میاندوآب و شاهین‌دژ،حسین نیازآذری نماینده بابل دعوت به عمل کرده است.

گفتنی است تقاضای تحقیق و تفحص سیدمسعود میرکاظمی نماینده تهران نیز در روز سه شنبه مورد بررسی قرار خواهد گرفت./

ادامه مطلب ...

دستور کار هفته آینده کمیسیون‌های مجلس

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، کمیسیون‌های مختلف مجلس هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهند که دستور کار این کمیسیون‌ها، به شرح زیر است:

ادامه مطلب ...

بررسی طرح تشکیل سازمان ملی استاندارد در کمیسیون صنایع

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جلسه روز گذشته خود ادامه بررسی طرح تشکیل سازمان ملی استاندارد را در دستور خود قرار دادند.
MON_4547-1.jpg

سیدمحمد بیاتیان، عضو هیات رییسه این کمیسیون در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه مواد 29 تا 35 این طرح ضمن بررسی به تصویب رسید، گفت: این مواد شامل اختیارات رییس سازمان و اینکه رییس سازمان معاون رییس جمهور است و باید عضو بعضی از شوراهای عالی کشور باشد، است.

وی با بیان اینکه موادی نیز در خصوص مجازات‌ها بررسی و تصویب شد، افزود: بر این اساس اگر تقلب یا تخلفی در زمینه استاندارد انجام شود بر همین اساس مشمول مجازات است.

نماینده مردم بیجار در مجلس خاطر نشان کرد: این طرح طی دو هفته آینده نهایی می‌شود.



کیفیت پایین خودروها و قیمت کلان آنها


کیفیت تولید خودروها بسیار نامطلوب است یکی از دلایل این مسئله را نبود نظارت مستمر بر تولید خودرو و قطعات است.
عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کیفیت تولید خودروها بسیار نامطلوب است یکی از دلایل این مسئله را نبود نظارت مستمر بر تولید خودرو و قطعات دانست .
محمد بیاتیان در ارتباط تلفنی با برنامه گفتگوی ویژه خبری گفت: کیفیت خودروها پایین و قیمت آنها بسیار بالاست .

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران ، وی گفت: تنوع محصول به تعویض چراغ و سپر خودرو نیست و نمی توان با این تغییرات مصرف کننده را راضی کرد .

این نماینده مجلس در پاسخ به دلایل دبیر انجمن خودرو و عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان گفت : گناه مصرف کننده چیست که خودرو ساز تسهیلات بانکی نگرفته و سهم خودرو سازان پرداخت نشده است، خودروسازان قیمت ها را بر اساس دلار و یورو تعیین می کنند مگر مردم درآمدشان بر اساس یورو و دلار است.

این نماینده مجلس صنعت خودروسازی را در سایه سیاسیون دانست و گفت : به دلیل نفوذ سیاسیون در صنعت خودرو این صنعت رشد نکرده است . دبیر انجمن خودرو هم در این برنامه گفت : قیمت گذاری باکیفیت خودروها همخوانی دارد البته معترفیم که کیفیت عالی نیست اما رضایت مشتریان و خدمات پس از فروش بهبود یافته است.

ادامه مطلب ...

تصویب نهایی طرح حمایت از تولید ملی در کمیسیون صنایع و معادن


عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تشریح دستور کار هفته جاری این کمیسیون گفت: تمام تلاش اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس این خواهد بود که طرح حمایت از تولید ملی را جمع بندی کرده و به تصویب برسانند و به صحن علنی مجلس ارجاع دهند.

محمد بیاتیان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: در هفته جاری پیشنهادات مطرح شده در مورد طرح حمایت از تولید ملی بررسی خواهد شد و پس از تصویب نهایی در کمیسیون به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد تا در قانون بودجه سال ۹۲ نیز الزامات آن گنجانده شود.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: در هفته جاری اساسنامه تشکیل معاونت استاندارد و تحقیقات صنعتی در زیر مجموعه ریاست جمهوری در کمیسیون صنایع و معادن مجلس بررسی می شود که نظام الدین برزگری رییس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی نیز در این جلسه حضور خواهد داشت./

یا رسول الله با غروب آفتاب تو، کعبه تا قیامت سیه پوش گشته

فرار رسیدن بیست و هشتم ماه صفر ، سالروز رحلت جانگداز نبی اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت مظلومانه ی سبط اکبر، حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام (کریم اهل بیت) را به محضر شریف حضرت صاحب (عج) و تمام مسلمین جهان تسلیت عرض می نمائیم .
امیدوارم همه ی ما توفیق میهمانی بر سر سفره ی کریمانه ی این بزرگواران را همواره داشته باشیم . التماس دعا


ادامه مطلب ...

فرمانداری شهرستان بیجار ارتقا یابد

فرمانداری شهرستان بیجار ارتقا یابد

بیجار - نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با جلوگیری از مهاجرت مردم بیجار گفت: برای جلوگیری از مهاجرت مردم این شهرستان، لازم است که تشکیلات فرمانداری این شهرستان ارتقا پیدا کند.

سید محمد بیاتیان روز چهارشنبه در گفت و گو به گستردگی جغرافیای شهرستان بیجار اشاره کرد و افزود: در 15سال گذشته حدود 30 هزار نفر از جمعیت این شهرستان کاهش یافته است.

به گفته وی با ارتقا تشکیلات فرمانداری بیجار و افزایش اعتبارات و امکانات به این شهرستان، می توان مهاجرت ها را کاهش داد.وی با بیان اینکه وضعیت بیکاری شهرستان نگران کننده است، گفت: باید کارگاه های تولیدی و طرح های زود بازده مورد حمایت قرار گیرند و از واردات مشابه تولیدات داخلی جلوگیری شود.نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: لوله اصلی گاز از بخش جعفر آباد عبور کرده است و این در حالی است که روستاهای این بخش که منطقه ای سردسیر است خود از لوله کشی و امکان استفاده از گاز، بی بهره هستند.وی با اشاره به کلنگ زنی پروژه احداث کارخانه سایپا در سال گذشته، خواستار شتاب در راه اندازی این شرکت شد.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی

حدادعادل، قالیباف، ولایتی، پورمحمدی و رضایی گزینه‌های فراکسیون


بیاتیان به باشگاه خبرنگاران خبر داد:
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: علاوه بر قالیباف، حدادعادل و ولایتی، اسامی پورمحمدی و رضایی نیز به عنوان کاندیدای مورد نظر فراکسیون اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم مطرح شده است.
سیدمحمد بیاتیان نماینده مردم بیجار در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین اقدامات فراکسیون اصولگرایان مجلس در خصوص ورود به عرصه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: این فراکسیون همچنان معتقد به حفظ آرامش فضای سیاسی جامعه بوده و بر دوری از تنش‌ها در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تاکید دارد.

وی در ادامه افزود: تا به امروز محمدباقر قالیباف، غلامعلی حدادعادل و علی‌اکبر ولایتی گزینه‌های فراکسیون اصولگرایان مجلس بوده ولی نام افرادی همچون مصطفی پورمحمدی و محسن رضایی نیز مطرح شده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خاطرنشان کرد: افراد دیگری نیز خارج از فراکسیون مطرح هستند ولی این فراکسیون در نظر دارد برای ورود به عرصه انتخابات به یک نتیجه واحد رسیده و سپس آمادگی خود را اعلام کند.

بیاتیان در پایان گفت: آرامش فضای سیاسی مهمترین اولویتی است که همه احزاب به آن پایبند باشند.

کیفیت پایین خودروها و قیمت کلان آنها


کیفیت تولید خودروها بسیار نامطلوب است یکی از دلایل این مسئله را نبود نظارت مستمر بر تولید خودرو و قطعات است.
عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کیفیت تولید خودروها بسیار نامطلوب است یکی از دلایل این مسئله را نبود نظارت مستمر بر تولید خودرو و قطعات دانست .
محمد بیاتیان در ارتباط تلفنی با برنامه گفتگوی ویژه خبری گفت: کیفیت خودروها پایین و قیمت آنها بسیار بالاست .

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران ، وی گفت: تنوع محصول به تعویض چراغ و سپر خودرو نیست و نمی توان با این تغییرات مصرف کننده را راضی کرد .

ادامه مطلب ...

بیاتیان: قانون نظارت بر کیفیت تولید خودروها ناقص اجرا شده است



عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه ورود خوروهای دیزلی به چرخه تولید داخلی می تواند به کاهش آلودگی هوای کلان‌شهرها کمک کند، گفت: تولید خودروهای دیزلی مطابق با استانداردهای روز دنیا می تواند کمک شایانی در استفاده نکردن از بنزین های بی کیفت که نقش به سزایی در آلودگی شهرها داشته اند،کند

سید محمد بیاتیان در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در خصوص نقش خودروهای تولید داخلی در افزایش آلودگی کلان شهرهای کشور، گفت: خودروهای ساخت داخل یکی از عوامل عمده آلودگی کلان شهرها هستند.

نماینده مردم بیجاردر مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه باید در ساخت خودروهای داخل استاندارد یورو ۴ رعایت شود تصریح کرد: اگرچه در برخی از خودروها استاندارد یورو۴رعایت می شود اما با نظارت نامناسبی که صورت گرفته بیشتر خودروهای ساخت داخل فاقد استاندارهای لازم هستند.

وی با تاکید براینکه قانون نظارت بر کیفیت خودروها به درستی اجرایی نشده است، ادامه داد: قانون نظارت بر کیفیت تولید خوردوها به صورت ناقص اجرایی شده که این نیز ضعفی است که باید آن را مرتفع کرد تا ازاین پس شاهد آلودگی در کلان شهرها نباشیم.

نماینده اصولگرای مجلس نهم با بیان اینکه مسئولین به جایی اینکه  فکری به  حال آلودگی کنند فقط شعار می دهند، تصریح کرد: هرگاه آلودگی به اوج خود می رسد مسئولین تنها با نطق و سخنرانی تنها شعارمی دهند و راهکار عملی برای این معضل ارائه نمی کنند.

بیاتیان با اشاره به اینکه بنزین مورد استفاده در داخل نیز از کیفیت لازم برخوردار نیست، ادامه داد: تنها ۲۰درصد از جایگاه های عرضه سوخت در تهران بنزین با استاندارهای روز دنیا عرضه می کنند که این نیز از عوامل تاثیرگذار بر آلودگی هوای کلان شهرها است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه ورود خوروهای دیزلی به چرخه تولید داخلی می تواند به کاهش آلودگی کمک کند، تصریح کرد: تولید خودروهای دیزلی مطابق با استانداردهای روز دنیا می تواند کمک شایانی در استفاده نکردن از بنزین های بی کیفیت که نقش به سزایی در آلودگی شهرها داشته اند،کند./

پایان پیام