هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

پیشا پیش عیدتان مبارک

 عید فطر  - www.up2.irannab.com



خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یک ماه ی خود را در رمضان

از این به بعد هم حفظ کنیم.

(آمین)

 عید فطر - www.up2.irannab.com

پیشا پیش عیدتان مبارک

عرض تسلیت به خانواده های داغدارزلزله زده آذربایجان شرقی

عصر روز شنبه زلزله ویرانگر در شهرستان های اهر و ورزقان در


آذربایجان شرقی و پس لرزه های مکرر


باعث درگذشت ده ها تن از هموطنان عزیز و روزه دارشد. این ضایعه


دلخراش را به تمامی هموطنان


بخصوص مردم این منطقه و آذربایجان شرقی تسلیت عرض مینمائیم



برای شادی روح رفتگان باهم صلوات برمحمد وآل


محمد وفاتحه ای قرائت می کنیم.



الهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

شب قدر است و من قدری ندارم، چه سازم توشه قبری ندارم . . .

با شور حسینى و صلابت حسنى درسوگ علی میگرییم. دعایتان توشه ی بی برگی ما


اس ام اس شهادت امام علی   تسلیت شهادت امام علی


امشب رحمت دوست جاریست، مانند رود، نه! مانند باران، اگر دلتان لرزید، بغضتان ترکید،


کسی اینجا محتاج دعاست، اگر یادتان بود باران گرفت دعایی به حال من بیابان کنید

حقیقت شب قدر


http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSS65FuSW16TYlpIBiVSTQkSfD2URxF5wuN9PIIQFjBXnoL99Jpxg


ای کاش علی شویم و عالی باشیم؛
                         هم سفره کاسه سفالی باشیم؛
چون سکه به دست کودکی برق زنیم؛
                       نان آور سفره های خالی باشیم...


ادامه مطلب ...

دیدار نماینده بیجار در مجلس با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان

دیدار دیدار

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کردستان:

در ادامه دیدار نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی، سیدمحمد بیاتیان نماینده مردم بیجار نیز با مدیرکل مرکز کردستان دیدار کردند.

در این گفتگوی صمیمی نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام رضایت از عملکرد صداوسیما در حوزه های مختلف، به ویژه در بحث انتخابات و پوشش رسانه­ای مطلوب و قابل قبول از تلاش مجموعه دست اندرکاران رسانه و در راس آن مدیرکل صداوسیما تقدیر کرد.

علی نژاد مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان نیز ضمن تشریح فعالیت­های رسانه خواستار همکاری بیشتر نمایندگان استان و مشارکت فعال آنها در بسترسازی برای ارائه برنامه های بهتر و پر بارتر شدند.

 

 


بازدید هیئت کمیسیون صنعت و معدن بزودی از بازارچه های مرز

بازدید هیئت رئیسه و اعضاء کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی بزودی از بازارچه های مرزی

هیئت رئیسه و اعضاء کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی بزودی از بازارچه های مرزی و وضعیت صنعت و معدن در شهرهای مختلف استان بازدید خواهد کرد .بیاتیان نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی  در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت 750 نفر از بسیجیان دانشگاههای کشور در قالب اردوهای جهادی  بسیج سازندگی از شهریور ماه جاری به این شهرستان وارد خواهند شد و دستگاهها و ادارات دولتی می توانند از توان این نیروها برای اجرا و اتمام پروژه های تملک داراییها استفاده نمایند وی همچنین از جذب اعتبارات ملی برای گازرسانی به 33 روستای این شهرستان و رایزنی برای افزایش سهم شهرستان بیجار از اعتبارات ملی در بخشهای مختلف خبر داد و افزود توسعه باغات . تجیز هیئت های ورزشی . راه اندازی مراکز انتقال خون . تجهیز مدارس معارف اسلامی . تامین تعهدات زیرساختهای مسکن مهر . تعمیر و تجهیز مراکز توانبخشی . و تجهیز زندان در شهرستانها نیز از جمله پروژه هایی هستند که بصورت متمرکز در مرکز استان تامین اعتبار خواهند شد .جمشیدی فرماندار بیجار هم در این جلسه از اختصاص بیش از 14 میلیاردو نهصد میلیون تومان اعتبار از محل تملک داراییهای استان کردستان به این شهرستان خبر داد و گفت حدود 4 میلیارد آن از الزامات بودجه است که در راستای توسعه شهرکهای صنعتی . آسفالت راههای روستایی. پایگاههای بسیج. آبرسانی به روستاها و بهسازی محیط روستایی هزینه خواهد شد و 10 میلیارد باقی مانده نیز در بخشهای مختلف عمرانی . فرهنگی . آموزشی . کشاورزی و ورزشی هزینه خواهد شد .راه اندازی سیستم دیجیتال یا ست باکس بیجار با همکاری صداو سیمای کردستان  . پروژه های عمران شهری . مرمت و بازسازی گلزار شهدای روستایی . تجهیز کتابخانه ها . بهسازی و آسفالت راههای روستایی . آبرسانی به روستاهای فاقد آب شرب . حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی. تعمیر و مرمت استخر شنای شهر بیجار و نوسازی و تجهیز مراکز آموزشی از مهمترین پروژه هایی بودند که در این جلسه برای اجرای آنها اعتبار اختصاص یافت .

 

 


بیاتیان: اولین جلسه کمیسیون مشترک طرح انتزاع برگزار شد



دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تشکیل کمیسیون مشترک طرح انتزاع وظایف بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: اولین جلسه کمیسیون مشترک طرح انتزاع امروز برگزار شد که تشکیل این کمیسیون تأثیر بسزایی در هماهنگی بیشتر بین وزارتخانه های مسئول دارد.

سید محمد بیاتیان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، افزود: در روز گذشته کمیسیون مشترکی بین اعضای کمیسیون های صنایع و کشاورزی، آب و منابع طبیعی و همین طور اجتماعی تشکیل شد تا موضوع انتزاع  بخشی از وظایف کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت را مورد بررسی قرار دهد.

ادامه مطلب ...

نماینده بیجار: امروز کشور نیازمند اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی گفت: امروز کشور نیازمند اقتصاد مقاومتی است و همه مردم، دستگاه‌ها و نهادها باید همانند سالهای دفاع مقدس با یکدیگر همکاری داشته باشند تا بتوانیم از این وضعیت خارج شویم.

ادامه مطلب ...

نماینده بیجار: امروز کشور نیازمند اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی گفت: امروز کشور نیازمند اقتصاد مقاومتی است و همه مردم، دستگاه‌ها و نهادها باید همانند سالهای دفاع مقدس با یکدیگر همکاری داشته باشند تا بتوانیم از این وضعیت خارج شویم.

ادامه مطلب ...

نماینده بیجار:حمایت دولت با افزایش خدمات از تولید کنندگان بومی

نماینده بیجار با اشاره به نقش روستاییان به عنوان عوامل اصلی تولید در رشد اقتصادی منطقه گفت: دولت باید با افزایش خدمات و برطرف کردن مشکلات و نیازهای روستاهای منطقه بویژه ایجاد راه دسترسی مناسب از تولید کنندگان بومی حمایت کند، چرا که کشاورزان نقش مهمی در فرآیند تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی ایفا می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کردستان، سید محمد بیاتیان در نشست هم اندیشی با اساتید دانشگاهی و نخبگان اقتصادی این شهرستان اعلام کرد: دانشکده فنی مهندسی و علوم پایه بیجار در سال جاری آغاز به کار و در مقطع فوق لیسانس پذیرش دانشجو خواهد کرد.

وی در ادامه به تحریمهای دشمنان نظام علیه انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: ملت بزرگ ما در طول 33 سال عمر پر خیر و برکت انقلاب اسلامی به جرم آزادیخواهی و ظلم ستیز بودن همواره تحت فشار، تحریم و توطئه های مختلف بوده اند، اما همیشه با قدرت، مقاومت، ایثار و شجاعت در مقابل تمامی تحریمها و تهدیدها ایستادگی کرده اند و این بار نیز با اراده تر از همیشه دشمنان نظام را نا امید خواهند کرد.

مهندس بیاتیان: بومی سازی صنعت در مقابله با تحریم ها سرعت گیرد


دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس در واکنش به تحریم های اقتصادی اعمال شده از سوی غرب علیه کشورمان، گفت: کشور ما سی سال است که تحریم ها را به صورت پراکنده تجربه کرده، اما مهمترین راهکار در زمینه مقابله با آن، بومی سازی صنایع است.
ادامه مطلب ...