هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

دیدار نمایندگان مجلس نهم با رهبر معظم

دیدار نمایندگان دوره نهم مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب برگزار شد.

خبرگزاری فارس: نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند




ترکیب هیئت رئیسه ۱۲ کمیسیون تخصصی مجلس نهم

اسامی کامل اعضای هیئت‌رئیسه ۱۲ کمیسیون مجلس نهم

خبرگزاری فارس: ترکیب هیئت رئیسه ۱۲ کمیسیون تخصصی مجلس نهم مشخص شد.

خبرگزاری فارس: اسامی کامل اعضای هیئت‌رئیسه ۱۲ کمیسیون مجلس نهم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه) برگزار شد که اسامی کامل اعضای هیئت رئیسه 13 کمیسیون به شرح زیر است:

ادامه مطلب ...

انتخاب شایسته مهندس بیاتیان درسمت دبیردوم کمیسیون صنایع مجلس

انتخاب شایسته مهندس بیاتیان در سمت دبیر دوم کمیسیون صنایع ومعادن مجلس نهم را به تمام همشهریان عزیز و گرامی تبریک عرض مینمایم
خبرگزاری فارس: اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع مجلس


 به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران  پس از انتخاب رضا رحمانی به عنوان ریاست کمیسیون صنایع مجلس نهم عزیز اکبریان به عنوان نایب رییس اول و خان‌محمدی به عنوان نایب رییس دوم و همچنین روح‌الله جانی عباسپور نیز بعنوان سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش طاهری و بیاتیان نیز به عنوان دبیران اول و دوم این کمیسیون انتخاب شدند.

لیست نهایی و رسمی ۱۴ کمیسیون مجلس نهم + اسامی کامل اعضا


عضویت سید محمد بیاتیان درکمیسیون صنایع و معادن


خبرگزاری فارس: لیست نهایی و رسمی ۱۴ کمیسیون مجلس نهم + اسامی کامل اعضاچ

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اسامی نهایی و رسمی اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:

ادامه مطلب ...

مهندس بیاتیان متقاضی عضویت در کمیسیون های:صنایع و معادن وعمران


اولویت‌های نمایندگان برای عضویت در کمیسیون‌های تخصصی+اسامی کامل

خبرگزاری فارس: تعداد متقاضیان عضویت در کمیسیون‌های تخصصی مجلس به تفکیک ‌اولویت اول و دوم نمایندگان منتشر شد.

خبرگزاری فارس: اولویت‌های نمایندگان برای عضویت در کمیسیون‌های تخصصی+اسامی کامل

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، بر اساس گزارش بدوی شعب 15گانه برای عضویت در کمیسیون‌های تخصصی و اصل نود قانون اساسی، تعداد متقاضیان عضویت در کمیسیون‌های تخصصی مجلس به ترتیب بیشترین متقاضی به شرح ذیل است:


ادامه مطلب ...

درخواست ارتقاء فرمانداری بیجار در نطق مهندس بیاتیان


نماینده مردم بیجار در نطق میان دستور:
افزایش تولید ملی نیازمند برخورداری از بخش خصوصی قدرتمند است
وزارت کشور باید ارتقاء فرمانداری شهرستان بیجار را در دستور کار قرار دهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بیجار در مجلس نهم با بیان اینکه افزایش تولید ملی در سایه برخورداری از یک بخش خصوصی قدرتمند حاصل می‌شود، گفت: این کار با صرف هزینه‌های کلان دولتی صورت نمی‌گیرد.

خبرگزاری فارس: افزایش تولید ملی نیازمند برخورداری از بخش خصوصی قدرتمند است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدمحمد بیاتیان نماینده مردم بیجار در مجلس نهم در نطق میان دستور امروز سه‌شنبه در صحن علنی مجلس ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات و لبیک آنها به مقام معظم رهبری اظهار داشت: وقتی مردم احساس کردند که کشور به حضور آنها نیاز دارد، سیل‌آسا وارد عرصه شدند و با وجود مشکلات اقتصادی و اجتماعی در حفاظت از کیان نظام دریغ نکردند.

ادامه مطلب ...

بیاتیان: در جلسه دیروز فراکسیون رهروان ولایت حضور نداشتم


بیاتیان: در جلسه دیروز فراکسیون رهروان ولایت حضور نداشتم



خبرگزاری فارس: بیاتیان: در جلسه دیروز فراکسیون رهروان ولایت حضور نداشتم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بیجار در مجلس گفت: نام من جزء حاضرین در جلسه فراکسیون رهروان ولایت اعلام شده بود در حالی که من در این جلسه حضور نداشتم.



ادامه مطلب ...

پیام مقام معظم رهبری به مجلس نهم

رهبرمعظم انقلاب در پیامی به مجلس نهم:

 «وحدت» در مجلس و «پرهیز از چالش های ناموجه» با سایر قوا، نشانه مجلس موفق است


n00028891-b

مقام معظم رهبری در پیامی به مجلس نهم، وحدت و انسجام ملی در مجلس و همکاری صمیمی با قوای دیگر و پرهیز از چالش های ناموجه را از جمله شاخص ها و نشانه های یک مجلس موفق اعلام کردند.



به گزارش مجلس نهم ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در اولین جلسه علنی مجلس نهم که از صبح امروز یکشنبه برگزار شد، پیام ‌حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ به این مجلس را قرائت کرد.

متن‌ این‌ پیام‌ ‌به این‌ شرح‌ است‌:

ادامه مطلب ...

سوگند منتخبان مجلس نهم


برگزاری مراسم تحلیف منتخبین جدید ملت

 منتخبین مجلس نهم در اولین جلسه علنی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی سوگند یاد کردند.


خبرگزاری فارس: منتخبان مجلس نهم سوگند خوردند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در ادامه مراسم افتتاحیه مجلس نهم، پس از قرائت پیام مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در این مجلس، مراسم تحلیف نمایندگان برگزار شد و منتخبین ملت طبق اصل 67 قانون اساسی سوگند یاد کردند.

بر اساس اصل 67 قانون اساسی نمایندگان باید در نخستین جلسه مجلس سوگند یاد کرده و متن قسم‌نامه را امضا کنند.

متن سوگندنامه نمایندگان به شرح ذیل است:

ادامه مطلب ...

یادواره سرداران و450 شهید والامقام شهرستان بیجار

یادواره سرداران و450 شهید والامقام شهرستان بیجار

یادواره سرداران و450 شهید والامقام شهرستان بیجار در مسجد امام حسین شهر بابارشانی این شهرستان برگزار شد .حجت الاسلام مرادی امام جمعه بیجار در این مراسم تکلیف مداری را از مهمترین پیامها و درسهای مکتب شهدا دانست و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بخش چنگ الماس بیجار گفت شهدای جنگ تحمیلی با دریافت بالاترین پاداش و مزد جهاد فی سبیل الله یعنی شهادت راه و مسیر سعادت را برای ما مشخص کردند .وی افزود ملت ایران در طول 8 سال دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید نشان دادند که هیچگاه زندگی ذلت بار و تحت سلطه استکبار را نخواهند پذیرفت و با سربلندی و پیروزی در آن آزمایش بزرگ و با تکیه بر خون شهدا . ولایتمداری . آگاهی و اتحاد همچنان با اقتدار بیشتر در مقابل ظلم و زور ایستادگی خواهند کرد .سید محمد بیاتیان فرزند سردار شهید سید منصور بیاتیان از شهدای شاخص استان کردستان و شهرستان بیجار هم در این مراسم ولایتمداری را از مهمترین خصوصیات شهدا دانست و گفت مردم ایران با سلاح الله اکبر در تمامی جبهه ها بویژه جبهه پاسداری از ولایت پیروز خواهند بود و با ایمان اخلاص خود دشمنان را به زانو در خواهند آورد .وی به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن اعتقادات دینی و تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان اشاره کرد و گفت راه و نام و یاد شهدا در تمامی عرصه ها خنثی کننده توطئه های دشمنان نظام واسلام است .در ادامه یکی از مداحان اهل بیت به یاد شهدا مدیحه سرایی کرد.

 

منبع:http://kordestan.irib.ir

کارنامه مجلس هشتم به روایت نمایندگان؛ بهار و خزان بهارستانی ...

بررسی نقاط ضعف و قوت چهار سال فعالیت مجلس هشتم، زمان زیادی می‌طلبد چه اینکه در این سال‌ها فراز و نشیب‌های زیادی در عرصه سیاسی کشور نیز وجود داشته و همین امر ارزیابی دقیق از عملکرد دوره هشتم مجلس را دشوارتر می‌کند.


d773b5ce6753


به گزارش مجلس نهم ، در گفت‌وگوهایی جداگانه‌ با پانزده نماینده مجلس شورای اسلامی، کارنامه مجلس هشتم را از نگاه آنان بررسی کرده ایم.

ادامه مطلب ...

راه‌ نیافتگان به بهارستان نهم، به چه کاری مشغول می‌شوند؟

60a9926b-f749-463f-b74b-e3847d3b9040



به گزارش مجلس نهم ، طبق آمار و اطلاعات به دست آمده حدود ۲۰۰ نماینده فعلی مجلس از قطار ورود به مجلس نهم جا مانده‌اند. حال آنها به جای ثبت تجربه نمایندگی مجلس نهم، باید فعالیت و کارهای دیگری را چهار سال آینده تجربه و انجام دهند تا شاید مردم بار دیگر آنها را برای ورود به بهارستان دهم برگزیدند.

جدا از تحلیل چرایی تغییرات گسترده در ترکیب مجلس نهم نسبت به مجلس فعلی و به دنبال آن برگزیده شدن منتخبانی بالغ بر ۱۶۰ نفر که برای اولین بار تجربه نمایندگی را می‌خواهند کسب کنند، ادامه فعالیت نمایندگان مجلس هشتم که از ورود به بهارستان آینده ناکام مانده‌اند شاید موضوعی جالب باشد.


در همین راستا، در گفت‌وگو با ۲۵ نماینده فعلی مجلس هشتم که به مجلس نهم راه پیدا نکرده اند، تصمیم‌شان برای ورود به عرصه‌های مختلف کاری بعد از اتمام دوره چهار ساله نمایندگی‌شان را جویا شدیم.

ادامه مطلب ...