هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

حمایت از دستاوردسفر مقام معظم رهبری ودولت خدمتگزاردر بیجار



خداوند که در قرآن کریم می فرماید "وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ"، خطاب به مؤمنین است، وظیفه کسانی که به پیامبر ایمان دارند، چنگ زدن به این ریسمان الهی است اما مصداق حبل الله، قرآن و عترت است

وحدت از دیدگاه اسلام و قرآن شرایطی دارد و یکی از شرایط آن "هدف مشخص" است و اینکه "محور وحدت" باید مشخص باشد و ویژگی‌های افرادی که به این ریسمان وحدت چنگ می زنند، باید مشخص باشد، .

ولایت "ولی خدا" همیشه محوریت وحدت است و از آنجا که ما معتقدیم در عصر غیبت، ولی فقیه نماینده و نایب عام امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) است، بنابراین، در عصر غیبت باید همه وحدت و اتحاد بر اساس محور ولایت فقیه باشد وحدت با منافقین و فتنه‌گران معنا ندارد فتنه‌گران مدام در ظاهر سنگ مردم را به سینه می‌زنند و مردم نشان دادند که طرفدار فتنه‌گران نیستند.

سناریوی جدید فتنه‌گران مبنی بر طرح جابجایی سایپا مظلوم‌نمایی نزد افکار عمومی است پروژه دروغین مظلوم‌نمایی همچون سایر سناریوهای فتنه‌گران با شکست مواجه شده و سیلی مجددی از مردم خواهند خورد.

در این مکان از بازدید کنندگان محترم خواهشمندیم در پاسخ به درج این خبر بی ارزش و سبک و کم مایه در سایت جام جم آنلاین به آدرس

http://www.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100809449185

 رفته و نظر خود را مختصر در محکومیت درج این خبر  ارسال کنند .

این اقدام توسط چند نفر نماینده رد صلاحیت شده شهرهای همجوار با تحریک فردی کینه جو،  تلاشی است در جهت خدشه به اتحاد شیعه و سنی در کردستان و بازتابهای منفی در پی خواهد داشت با حضور گرم همیشه در صحنه خود سیلی محکمی برفتنه گران فرصت طلب واردآورید مدیریت منطقی و صبورانه ما موجب روشن شدن حقایق و محکومیت فتنه‌گران در صحنه افکار عمومی می شود

بعد از افشا شدن توطئه‌ فتنه‌گران و روشن شدن چهره واقعی آن‌ها دیگر جایی برای اینگونه حرکت‌ها باقی نمانده و قطعآً این بازی‌ها در صحنه اجتماعی خریدار و مشتری نخواهد داشت

السلام علیک یا فاطمة الزهراء

السلام علیک یا فاطمة الزهراء

السلام علیک یا سیدة نساء العالمین من الأولین و الآخرین

السلام علیک ایتها الصدیقة الشهیدة



ما خاک پای یوسف گمگشته ی توییم و حیات و قیام و حکومت و جان و روح و هستی مان رهین یک نگاه آسمانی اوست. انقلاب اسلامی ما جلوه ی کوچکی از نورعنایت فرزند عزیز توست. تمام شقایق های دشت التهاب برای قطره ای از دریای احسانش در انتظار، می سوزند. 


با دلی اندوهبار و چشمانی اشکبار ؛ فرا رسیدن ایام فاطمیه ؛شهادت حضرت فاطمه زهرا س را به اهل ولاء
تسلیت عرض می کنیم.

آب را گل بکنید ؛ لازمتان می شود !

روز گذشته خبری در خبرگذاری جام جم آنلاین منتشر شد که در چند سطر کوتاه درخواستی مضحک از طرف برخی از نمایندگان استان کردستان که ننگ مهر سرخ مردودی بر کارنامه کاری 4 ساله آنها خورده است مطرح گردید که صد البته برکسی پوشیده نیست که آتش تهیه آن از داخل شهر بیجار و از طرف یقه کثیف های دیروز و یقه سفیدهای امروز هدایت می شود.


جای تعجب نیست که افرادی که سوابق قضایی و قانون شکنی های آنان ، با وانت از این شعبه به آن شعبه حمل می شود، از هیچ خیانتی در حق شهر و دیار خود فروگذار نباشند.


به این دجال های خائن درون بیجار و آن دسته از نمایندگانی که یا توسط شورای محترم نگهبان مهر بی لیاقتی بر پیشانی دارند و یا از سوی مردم شهرهای خود "رد صلاحیت خدمت" شده اند ، اعلام می داریم دوره ی خیانت به مردم بیجار و معامله نانمایندگان این شهر برای واگذاری و جابجایی طرح های صنعتی و توسعه ای شهرستان بیجار، نه تنها به سر آمده بلکه این چشم فتنه به حول و قوه ی الهی برای همیشه کور خواهد شد.

هرچند از خیمه شب بازی سایپا برای مرادنیا نانی در نیامد، لکن برای دیگران، آبی خواهد ماند که جای سوختگی های پس از انتخابات خود را با آن خنک نمایند.


بمانیـــــــــــــــــد ...

کسری

فراخوان عمومی بررسی مشکلات وموانع موجود شهرمون بیجارگروس

پیشنهادات راهبردی

لزوم فراخوان عمومی جهت بررسی مشکلات وموانع موجود شهرستان بیجارو توابع





با عرض سلام


دوستان درمورد همایش اینترنتی یا شاید بهتر باشه به جای واژه همایش به اون جلسه اینترنتی بگیم پیشنهادات زیادی داشتیم که لازمه یاداور بشیم همایش اگه بخواد علمی وکاربردی باشه باید حضوری برگزار بشه وشایان ذکر است در راستای تکمیل چشم انداز بیجار در برنامه های آتی مهندس ،برگزاری این جلسات حضوری در شرف اقدام است بدیهی است همین اجماع منشاء روشن شدن برخی مسائل  و نرم شدن دلهای سخت شده نسبت به یکدیگرمی باشد.

امید ما در طرح نظرات و تبادل افکار و یافتن راه‌ حلی برای مشکلات عدید زادگاهمون میباشد چرا که یادداشتهای مفید نشان دادند که قلم‌های خاموش حریم‌ های انسانی را بی حرمت نمی‌کنند و اگر نویسندگان دو مقوله شکیبایی ومهار قلم‌های خود را دراختیار بگیرند، می‌شود  با بهره‌گیری از خرد جمعی صاحبنظران حرفه، توام با اراده آهنین مهندس بیاتیان  چاره‌اندیشی کرد بر این اساس خواهشمندیم تمامی نظرات،انتقادات،مشکلات را بهمراه پیشنهادات سازنده درکامنت این پست ارائه ویا به شماره سامانه پیامک خصوصی


30002672030282


مهندس بیاتیان ارسال فرمائید.


وظایف و اختیارات شورای اسلامی شهر

وظایف و اختیارات شورای اسلامی شهر



34 ماده و 9 تبصره

در قانون اساسی وظایف و اختیارات شورای اسلامی شهر به شرح زیر می‌باشد

ادامه مطلب ...

دیدگاههای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ازانتخابات و مجلس


وظیفه و نقش مردم در انتخابات از دیدگاه امام خمینی ره

الف- شرکت فعالانه در انتخابات امام خمینی ره می فرمایند: اگر خدای نخواسته بر اسلام یا کشور اسلامی از ناحیه عدم دخالت در سرنوشت جامعه لطمه و صدمه‏ای وارد شود، یک یک تمام ملت در پیشگاه خدای قهار توانا مسؤول خواهیم بود و نسل‏های آینده که ممکن است از کناره‏گیری‏های کنونی مورد هزار گونه تجاوز واقع شوند ما را نبخشند . یکی از وظایف مهم شرعی و عقلی ما برای حفظ اسلام و مصالح کشور حضور در حوزه‏های انتخابیه و رای دادن به نمایندگان صالح و کاردان و مطلع بر اوضاع سیاسی جهان و سایر چیزهایی که کشور به آنها احتیاج دارد می‏باشد و مجلس محتاج به متخصصین رشته‏های مختلفی است که کشور احتیاج به آنها دارد

(صحیفه نورج18ص232)

ب- مشورت کردن
امام خمینی ره می فرمایند: در تعیین رئیس جمهوری و وکلاء مجلس با طبقه تحصیل کرده متعهد و روشن فکر با اطلاع از مجاری امور و غیر وابسته به کشورهای قدرتمند استثمارگر، و اشتهار به تقوی و تعهد به اسلام و جمهوری اسلامی مشورت کرده، و یا علماء و روحانیون با تقوی و متعهد به جمهوری اسلامی مشورت نموده (نمائید)
 (وصیت نامه سیاسی الهی ، ص 19، و صحیفه نور ج 21)

ج- انتخاب اصلح

امام خمینی ره می فرمایند: اشخاصی را انتخاب کنیم که از هر جهت صالح باشند . مسلمان بودن تنها فایده‏ای ندارد، باید جمهوری اسلامی را قبول داشته باشد و از مسائل روز اطلاع داشته باشد . سعی کنید مثل مرحوم مدرس را انتخاب کنید . کسانی را که انتخاب می‏کنید باید مسائل را تشخیص دهند، نه از افرادی باشند که اگر قدرت دیگری تشری زد بترسند، باید بایستند و مقابله کنند (صحیفه نور، ج 18، ص 198 )

و در جای دیگر می فرمایند: اگر (انتخاب اصلح) برای خودتان باشد شیطانی است و اما اگر انتخاب اصلح برای مسلمانهاست، کی و از کجاست، مطرح نیست، از هر گروهی باشد، حزب باشد، یا غیر حزب، نه حزب اسباب این شود که غیر آن فاسد و نه صد در صد حزبی بودن باعث صلاح آنهاست . و انتخاب اصلح برای مسلمین یعنی انتخاب فردی که تعهد به اسلام و حیثیت آن داشته باشد و همه چیز را بفهمد و چون در مجلس اسلام تنها کافی نیست‏بلکه باید مسلمانی باشد که احتیاجات مملکت را بشناسد و سیاست را بفهمد و مطلع به مصالح و مفاسد کشور باشد و ممکن است‏به شما و گروه شما هم مربوط نباشد، که اگر اصلح را انتخاب کردید، کاری اسلامی می‏کنید و این یک محکی است‏برای خودتان که تشخیص بدهید انتخاب برای اسلام است‏یا برای صلاح خودتان . امیدوارم که تا آخر هم اینطور باشد و هر دوره انتخابات بهتر انجام شود . و این مساله، مساله شخصی نیست‏بلکه برای اسلام و از امور مهمه است (صحیفه نور، ج‏18، ص‏152)

* وظایف و شرایط نامزدهای انتخاباتی از دیدگاه حضرت امام خمینی ره

الف- شرایط نمایندگان (کاندیدهای انتخاباتی)

امام خمینی ره در این باره می فرمایند: "مردم شجاع ایران با دقت تمام به نمایندگانی رای دهند که متعبد به اسلام وفادار به مردم باشند و در خدمت‏به آنان احساس مسؤولیت کنند و طعم تلخ فقر را چشیده باشند و در قول و عمل مدافع اسلام پابرهنگان زمین، اسلام مستضعفین، اسلام رنج دیدگان تاریخ، اسلام عارفان مبارزه جو، اسلام‏پاک‏طینتان‏عارف‏و در یک کلمه، مدافع اسلام ناب محمدی - صلی الله علیه و آله - باشند و افرادی را که طرفدار اسلام سرمایه داری، اسلام مستکبرین، اسلام مرفهین بی درد، اسلام منافقین، اسلام راحت طلبان، اسلام فرصت طلبان و در یک کلمه، اسلام امریکایی هستند طرد نموده و به مردم معرفی نمایند" (صحیفه نور، ج‏20 ، ص 194 )

شرایط کاندیداها:

1- متعبد به اسلام و اعتقاد به جمهوری اسلامی ایران

2- پشتیبان ولایت فقیه و متعبد به اوامر او
3- وفادار به مردم
4- مطلع و آگاه به مسائل روز
5- هدف خدمت‏ به محرومین

ب- شرایط تبلیغات نامزدهای انتخاباتی
امام خمینی ره در این باره می فرمایند: "نصیحتی است از پدری پیر به نامزدهای مجلس شورای اسلامی که سعی کنید تبلیغات انتخاباتی شما در چهارچوب تعالیم و اخلاق عالیه اسلام انجام شود و از کارهایی که با شؤون اسلام منافات دارد جلوگیری گردد . باید توجه داشت که هدف از انتخابات در نهایت‏حفظ اسلام است اگر در تبلیغات، حریم مسائل اسلامی رعایت نشود چگونه منتخب حافظ اسلام می‏شود . باید سعی شود که خدای ناکرده به کسی توهین نگردد و در صورتی که رقیب انتخاباتی به مجلس راه نیافت، به دوستی و برادری - که چیزی شیرین‏تر از آن نیست - لطمه‏ای نخورد." (صحیفه نور، ج 20، ص 194 )

و در جای دیگر می فرمایند: "همه این امور اعتباری و زودگذر است و همه در محضر حق هستیم و آنچه در صحیفه کردار ما ماندنی است اعمال و رفتار ما و آنچه موجب سعادت و جاودانگی ما می‏شود، صفای معنویت و ثمرات خلوص بندگی است، و ما نباید خلوص عمل و جامعه اسلامی خودمان را به زنگار کدورت‏ها و اختلافات آلوده کنیم و رقابت‏های انتخاباتی هم هرگز نباید موجبات تفرقه و جدایی را فراهم نماید."  (صحیفه نور، ج 20، ص 215)

* وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دیدگاه امام خمینی

امام خمینی ره در این باره می فرمایند: و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این عصر و عصرهای آینده می‏خواهم که اگر خدای نخواسته عناصر منحرفی با دسیسه و بازی سیاسی وکالت‏خود را به مردم تحمیل نمودند، مجلس اعتبارنامه آنان را رد کنند و نگذارند حتی یک عنصر خرابکار وابسته به مجلس راه یابد . . . و از همه نمایندگان خواستارم که با کمال حسن نیت و برادری با هم مجلسان خود رفتار و همه کوشا باشند که قوانین، خدای نخواسته از اسلام منحرف نباشد و همه به اسلام و احکام آسمانی آن وفادار باشید تا به سعادت دنیا و آخرت نائل آیید .(وصیتنامه سیاسی الهی، ص 18، و صحیفه نور، ج 21)

و در جای دیگر می فرمایند: مجلسی که اساس یک کشور است‏باید محلی برای بحث و ساختن اخلاق جامعه باشد و انتقاد و استیضاح حق مجلس است اما برخورد با متخلف با آرامی و طرح مسائل اخلاقی بهتر رفع اختلاف می‏کند تا با الفاظ نیش دار و مقابله کردن با یکدیگر . . . خودشان را یک واعظ حساب بکنند که می‏خواهند مردم را موعظه کنند و مردم هم احساس کنند که این آقایان خیر و صلاح آنها را می‏گویند. (صحیفه نور، ج 18، ص 59)

* جایگاه مجلس ‏شورای اسلامی ازدیدگاه امام ‏خمینی(ره) ومقام‏ معظم ‏رهبری

امام خمینی ره:
- مجلس در رأس همه امور کشور و تمام نهادهای نظام جمهوری اسلامی است.
- مجلس شورای اسلامی از همه قوا بالاتر است و بر تمام مسلمین واجب است که از آن پشتیبانی کنند.
- مجلس بالاترین مقام در این کشور است و اگر به چیزی رأی داد و شورای نگهبان هم آن را پذیرفت، هیچ کس حق ندارد یک کلمه راجع به آن بگوید.
- مجلس ماحصل خون یک جمعیت وفادار به اسلام، عصاره زحمتهای طاقت ‏فرسای ملت و فراهم آمده از الله اکبرهای مردم است.
- لطمه به مجلس، لطمه به جمهوری اسلامی است.
- سر تسلیم به مجلس یعنی سر تسلیم به اسلام.

مقام معظم رهبری:
- مجلس شورای اسلامی به معنای حقیقی کلمه، مظهر اراده و حاکمیت مردم است.
- مجلس، فراهم آمده از خون مقدس شهدا و محصول مجاهدتهای عظیم این ملت و یکی از نقاط امید روشن برای آحاد مردم است.
- مجلس شورای اسلامی، مظهر وحدت ملی و یکپارچگی و اتّفاق همه گروهها و قومیتها، سلائق و عقاید است.
- مجلس شورای اسلامی می ‏تواند سرچشمه و مظهر وفاق ملی و آرامش و اعتماد عمومی یا خدای نخواسته، منشأ دودستگی و تشویش و اضطراب دلها و فکرها شود.
- نمایندگی مجلس شورای اسلامی، حضور در عرصه خدمتگزاری به مردم است. این توفیق بزرگ را عطیه ‏ای الهی بدانید و خداوند را بر آن شکر گزارید.
 (2)

* انتظارات امام خمینی(ره) از مجلس شورای اسلامی

از مجموع و محتوای پیامهای امام به مجلس و سخنرانیها در جمع نمایندگان و مردم می ‏توان به انتظارات و توقعات ایشان از مجلس پی برد:

1- اجرایی ‏نمودن عدالت ‏الهی
2- رسیدگی به حال مستضعفین و مستمندان
3- ایستادگی در مقابل قدرتهای شیطانی
4- عدم ‏تصویب قوانین ‏مخالف ‏شرع
5- حفظ سیاست نه شرقی و نه غربی
6- حل مسائل بسیار مهم اقتصادی و رسیدگی بیشتر به امور محرومان
7- رعایت آداب و اخلاق اسلامی و انسانی
8- ساده ‏زیستی
9- مؤید وحدت و انسجام جامعه

10- رفع گرفتاریها و محرومیتها 


منبع: صحیفه نور & وصیتنامه سیاسی الهی & پایگاه حوزه

انهدام یک تیم بزرگ تروریستی رژیم صهیونیستی در ایران...


 انهدام یک تیم بزرگ تروریستی رژیم صهیونیستی در ایران + اطلاعیه وزارت اطلاعات

در پی انهدام یک تیم بزرگ تروریستی رژیم صهیونیستی در ایران از افراد دستگیر شده مقادیر زیادی وسایل و امکانات اقدامات تروریستی از جمله بمب به دست آمده است.

 

ادامه مطلب ...

احمدی‌نژاد در مراسم سالروز شهادت امیر سپهبد صیادشیرازی:

احمدی‌نژاد در مراسم سالروز شهادت امیر سپهبد صیادشیرازی:
شهدا تجلی عشق و ایثارند

خبرگزاری فارس: احمدی نژاد گفت: ایثار و عشق دو روی یک سکه هستند و شهدا تجلی عشق و ایثارند.

خبرگزاری فارس: شهدا تجلی عشق و ایثارند
ادامه مطلب ...

20 فروردین، روز ملی فناوری هسته ای گرامی باد

 20 فروردین ماه سال 1385 خبر دستیابی ایران به فن آوری غنی سازی اورانیوم و راه اندازی یک زنجیره کامل غنی سازی در نطنز اعلام شد. در پی این خبر با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، به پاس قدردانی از تلاش های افتخار آمیز دانشمندان جوان ایران اسلامی، بیستم فروردین ماه، مقارن با تکمیل چرخه سوخت هسته ای در تقویم رسمی ایرانیان روز ملی فن آوری هسته ای نام گرفت.

این فن آوری در برگیرنده بسیاری از علوم مهندسی و پایه است و در حال حاضر منحصراً در اختیار تعداد کمی از کشورهای جهان است. اهمیت کسب این فن آوری موجب جهش علمی و در همه زمینه های علمی و صنعتی در کشورمان شده است.

جمهوری اسلامی ایران در یک سال گذشته و پس از رفع تعلیق دو سال و نیمه فعالیت های هسته ای مرتبط با چرخه سوخت تا کنون دو زنجیره 164 تایی از دستگاه های سانتریفیوژ را نصب و راه اندازی نموده و در حال تکمیل زنجیره 3000 تایی سانتریفیوژ برای رسیدن بر تولید نیمه صنعتی سوخت هسته ای نیروگاه در سایت نطنز است.

این موفقیت بزرگ در فن آوری هسته ای بیش از هر چیز مرهون تصمیمات و سیاستهای مدبرانه و دوراندیشانه ای بوده است که توسط مسئولان عالی رتبه نظام در رفع تعلیق از تأسیسات هسته ای کشورمان صورت گرفته است و نشان داد که پایداری، مقاومت در مقابل خواسته نامشروع دیگران، خودباوری و اعتماد نیروهای خلاق کشور می تواند قله های دانش پیشرفته هسته ای در حداقل زمان ممکن فتح شود.

دفتر مهندس سید محمد بیاتیان سال روز 2 0 فروردین، روز ملی فناوری هسته ای، روز تجلی نوآوری و توانمندی های علمی کشور و روز نمایش اقتدار و عظمت ملت بزرگ ایران بر تمام ایرانیان در سراسر جهان بویژه همشهریان عزیز تبریک و شادباش می گوید .

میثاق‌نامه منتخبین مجلس نهم با امام (ره)، شهدا و بیعت با رهبری

 کاروان راهیان نور منتخبین مجلس نهم در مشهد شلمچه میثاق‌نامه منتخبین مجلس نهم با امام (ره) و شهدا و بیعت با مقام معظم رهبری را امضا کردند.

خبرگزاری فارس: میثاق‌نامه منتخبین مجلس نهم با امام (ره)، شهدا و بیعت با رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس، متن میثاق‌نامه منتخبین مجلس نهم با امام (ره) و شهدا و بیعت با مقام معظم رهبری به شرح ذیل است:

ادامه مطلب ...

حضور مهندس بیاتیان در زیارتگاه شهدای شلمچه

مهندس بیاتیان در روز پنج شنبه 17 فروردین ماه در یک سفر یک روزه، به توفیق زیارت منطقه عملیاتی شلمچه و پابوسی شهدای گرانقدر دفاع مقدس نائل آمد.


ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام دفاع مقدس، برای مهندس بیاتیان موفقیت در تداوم راه شهدا و خدمت ایثارگونه به مردم فهیم و صبور بیجار گروس را از درگاه خداوند متعال درخواست می نماییم.



ای شهید! ای آنکه بر کرانه ی ازلی و ابدی وجود بر نشسته ای؛

دستی بر آر و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را نیز از این منجلاب بیرون کش ...

سید شهیدان اهل قلم، آوینی



بمانید ...

کسری

آشنایی با سازمان بازرسی کل کشور

آشنایی با سازمان بازرسی کل کشور



 
«سازمان بازرسی کل کشور» به منظور نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌های اداری و در اجرای اصل 174 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، زیر نظر قوه قضائیه تشکیل شد. ادامه مطلب ...