هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

تذکرات کتبی مجلسی‌ها به دولتی‌ها

یک عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

به‌ گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس در نشست علنی امروز (یکشنبه 26 ابان) تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد که مشروح این تذکرات به شرح زیر است:

**بیاتیان و حسینی نمایندگان بیجار و قصر شیرین در تذکری به وزیر راه و شهرسازی عنوان کردند که وام مسکن واحدهای خودمالکی پرداخت نمی‌شود.

 

ادامه مطلب ...

لزوم لحاظ ردیف خاص در بودجه برای تامین مالی و سرمایه در گردش تولید

خبرگزاری فارس: برنامه‌های سجادی کلیشه‌ای است/وزارت ورزش عرصه جولان سیاسی‌کاران نشود

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛محمد بیاتیان عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: در بودجه سال 93 در  بحث صنعت و معدن کمک به صنایع ورشکسته  و در آستانه ورشکستی برای این که بتوانند بر روی پای خود بایستند مهم ترین اولویت را دارد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:یکسری از صنایع و واحدها که کلنگ آن ها نیز به زمین زده شده است باید به سرانجام برسد و برای تحقق این مهم باید از راه اندازی هر پروژه جدیدی در این خصوص اجتناب کنیم.

بیاتیان راهکار تحقق این دو اولویت را مدیریت هدفمندی یارانه ها به خصوص در بحث توزیع یارانه نقدی توصیف و تصریح کرد:مدیریت منابع مالی بدون اصلاح شیوه پرداخت یارانه ها نیز ممکن نیست از این جهت دولت باید در بودجه سال 93 برای حمایت از مقوله تولید شیوه اجرای هدفمندی یارانه ها را اصلاح کند.

وی ادامه داد: ما از دولت درخواست کردیم بندهایی که برای حمایت از تولید ملی در بودجه امسال عنوان شده در بودجه 93 نیز ذکر شود و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرده اند که جهت گیری بودجه سال 93 باید به سمت حمایت از تولید ملی باشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: با توجه به برنامه دولت برای حمایت از تولید، باید در درجه اول برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی فکر جدی شود.

وی تاکید کرد: در جریان اجرای قانون هدفمندی یارانه ها سهم تولید در جهت ارتقای بهره وری و نوسازی واحدها تخصیص نیافت و صرف پرداخت یارانه نقدی شد. بنابراین لازم است که در بودجه سال آینده تسهیلاتی با بهره پایین به منظور ارتقای بهره وری صنعت تخصیص یابد.

به گزارش مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی) عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خاتمه تاکید کرد:برای تامین مالی و سرمایه در گردش که نیازمند تخصیص منابع از بخش دولت است باید حتما در قانون بودجه ردیف خاصی در نظر گرفت.

بیاتیان:سود خودرو نه در جیب خودروسازان نه به نفع مصرف‌کننده/وزرات صنعت به جای دخالت نظارت کند

http://media.isna.ir/content/Rouhollah%20Vahdati%20-%20Parlemant-28.jpg/4

سید محمد بیاتیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، درباره افزایش قیمت خودرو و عدم نظارت بر این بازار افزود: متاسفانه هر چه ضربه می خوریم از اظهارات غیر کارشناسی است؛ در این راستا اظهارات وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره خودرو باعث التهاب در این بازار شد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با بیان انیکه واسطه‌ها و دلالان منتظر یک نقدینگی سرگردان در جامعه هستند تا در آنجا التهاب ایجاد کنند، تصریح کرد: وضعیتی که در بازار خودرو وجود دارد به واسطه اظهارات غیرکارشناسی وزیر صنعت است و همین وزارتخانه نیز باید تبعات ناشی از این اظهارات را برطرف کند.

بیاتیان با تاکید بر اینکه وزارت صنعت باید به سمتی حرکت کند که بخش نظارتی خود را تقویت کند، ادامه داد: این وزارتخانه باید به جای دخالت در بازار، نظارت کند تا قیمت ها بیش از این افزایش نیابد؛ ضمن اینکه در کنار وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان تعزیرات حکومتی نیز باید وارد بحث نظارت و برخورد با متخلفان گران فروشی شود.

وی همچنین گفت: سودی که در بازار خودرو وجود دارد نه در جیب خودروساز می رود و نه به نفع مصرف کننده بلکه تنها در جیب دلالان، واسطه ها و محافلی می رود که منتظر تورم در این بازار هستند.

 سهم ناچیز معادن در آلودگی هوا

عضو کمیته معدن کمیسیون صنایع و معادن مجلس در بخش دیگری از اظهاراتش با بیان اینکه معادن سهم ناچیزی در آلودگی هوا دارند، تصریح کرد: منابع طبیعی و دستگاه های ذیربط در شورای عالی معادن نماینده دارند و این شورا به عنوان بالاترین مرجع تصمیم گیرنده در بخش معادن کشور می توانند سازو کاری بیاندیشد که از تکنولوژی هایی استفاده شود که کمترین آلایندگی را داشته باشند.

این نماینده مردم در مجس نهم تاکید کرد: مهمترین علت آلایندگی هوا کیفیت، خودرهای تولیدی و در کنار آن کارخانجات و صنایع آلاینده هستند و معادن سهم بسیار ناچیزی را در آلودگی هوا دارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه کلید حل آلودگی هوا در دست سازمان محیط زیست است تصریح کرد: سازمان ها و وزارتخانه های ذیربط در شورای عالی معادن نماینده دارند و می توانند این موضوع را به طور جدی دنبال کنند و مسائل فنی و زیست محیطی را برای معادن الزام کنند.

بیاتیان:دولت یازدهم توجه به مناطق محروم را در اولویت کاری خود قرار دهد


دولت یازدهم توجه به مناطق محروم را در اولویت کاری خود قرار دهد

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری خانه ملت؛ سیدمحمد بیاتیان نماینده بیجار در آستانه تدوین لایحه بودجه سال 1393 به ضرورت توجه به مناطق محروم اشاره کرد و گفت: باید اولویت اول مجلس و دولت توجه به مباحث اقتصادی مناطق محروم باشد.
وی افزود: ما درصدد خلق حماسه اقتصادی هستیم، بنابراین باید به این سمت حرکت کنیم.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، تصریح کرد: وقتی دولت عنوان خود را تدبیر و امید نامیده است، باید تدبیر اولویت‌ها را شناسایی کند.
نماینده بیجار اظهار داشت: توجه به مسائل اقتصادی بخصوص مسائل اقتصادی مناطق محروم مهمترین اولویتی است که باید در دستور کار دولت یازدهم قرار بگیرد.
وی در ادامه گفت: تورم در حد بالایی بوده و مشکلات اشتغال نیز وجود دارد و برخی مواقع احساس می‌شود مدیران آنگونه که باید در بحث اقتصادی و مدیریت اقتصادی توانایی ندارند.
بیاتیان گفت: برخی مواقع نیز احساس می‌شود برخی مدیران عمدا توجهی به مسائل اقتصادی ندارند و نمی‌دانم پیش زمینه موضوع چه هست.
وی ادامه داد: نباید صرفا به مباحث سیاسی بپردازیم بلکه باید توجه به معیشت و اقتصاد مردم در اولویت باشد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، نماینده بیجار در پایان تاکید کرد: امیدوارم در تدوین لایحه بودجه سال 1393 به مناطق محروم کشور توجه ویژه‌ای شود.
اضافه می شود؛ طبق آیین‌نامه داخلی مجلس دولت موظف است تا 15 آذرماه لایحه بودجه 93 را به مجلس ارائه کند.

تقدیم به عاشقــان سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)

عاشورای حسینی

محرم

تاسوعـا و عـاشورا و راز جاودانگی

:: قدیمی ترین تابلو از واقعه عاشورا در سال 61 هجری ::

در حالات سالار شهیدان آمده است که هر چه به ظهر عاشورا نزدیک‌تر می‌شدند چهره ایشان برافروخته‌تر
می‌شد و آخرین اذکار ایشان خطاب به پروردگار اظهار رضایت و تسلیم در برابر خواست الهی بوده است.

در مورد حضرت زینب(س) نیز این جمله قطعی است که بعد از حادثه عاشورا در برابر طعن یزید فرمود:
"ما رأیت الا جمیلا". و شعار عاشورائیان در روز کربلا "هیهات من الذله" بود.

از دیگر خصوصیات حادثه عاشورا ترکیب جمعیتی حاضر در آن واقعه است.

از طفل شش ماهه تا پیرمرد 90 ساله و از دختر 3 ساله تا جوانان و زنان میانسال.

از غلام سیاه تا صاحبان مقام و ثروت و از مسیحی تا مسلمان.

این جمعیت به ظاهر ناهمگن و نامتجانس در عین حال پیوندی عمیق و ناگسستنی با یکدیگر داشتند؛

پیوندی که آنها را تا آخرین لحظه در اوج عزت و احترام گرد هم جمع کرده بود.

آنها که شهید می‌شدند تا آخرین نفس به یاد بازماندگان بودند و بازماندگان در آرزوی پیوستن به شهدا،

نقطه کانونی و محور پیوند این جمع کسی نبود جز حسین بن علی(ع).

بیاتیان با انتقاد از لغو کد شبنم و ایران کد: دولت ناگزیر به احیای کد رهگیری کالاها می شود

دولت ناگزیر به احیای کد رهگیری کالاها می شود

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری خانه ملت؛ محمد بیاتیان عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به اعلام وزارت صنعت و معدن و تجارت مبنی بر لغو رسمی دو طرحی شبنم و ایران کد گفت: کد شبنم و ایران کد راهکارهایی برای ردیابی و رهگیری کالا بودند که روند حرکت کالا از کجا شروع شده و در کجا به دست مصرف کننده می رسد.
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:با حذف این دو کد به نوعی به قاچاق مجوز داده و صحه گذاشته ایم چرا که حذف شبنم و ایران کد به نفع قاچاقچیان است.
بیاتیان هم چنین با بیان این که وزارت صنعت و معدن و تجارت با این اقدام در حال داغ کردن بازار کالاهای قاچاق است  تصریح کرد:باید ساز و کاری وجود داشته باشد که کالاهای وارداتی به کشور رهگیری شود و با حذف این دو کد امیدی به تضمین سلامت مردم نیست.
وی با رد این انتقاد که کد شبنم و ایران کد برای صادارت و واردات دست و پاگیر است گفت: اکثر موانع صادرات و واردات در اثر ناهماهنگی بین دستگاه ها است و با حذف یک کد موانع برداشته نمی شود.
بیاتیان تصریح کرد: گمرک و سازمان توسعه و تجارت در مقوله صادرات و واردات نگاه های مختلفی دارند و بعضا این  تفاوت نگاه ها منجر به این می شود که این دو بخش عملکرد یکدیگر را صفر کرده و در مقابل هم می ایستند.
این نماینده مردم در مجلس نهم با انتقاد از این که دولت طرحی را جایگزین این دو طرح لغو شده معرفی نکرده است افزود: من تصور می کنم دولت و وزارت صنعت و معدن و تجارت در آینده ای نزدیک به اندازه ای دچار مشکل می شود که یا ناگزیر دوباره این دو طرح را احیا می کند و یا به سمت سازکار بسیار مشابه این دو طرح می رود.
به گزارش مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی)، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خاتمه تصریح کرد: ما منتظر عملکردهای مبتنی بر تدبیر در دولت هستیم که متاسفانه مشاهده نکرده ایم./

مجلس باز هم به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان رای اعتماد نداد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه صبح امروز (یکشنبه) برای سومین بار به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت حسن روحانی رای اعتماد ندادند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نصرالله سجادی با 124 رای موافق، 107 رای مخالف و 22 رای ممتنع از مجموع 253 نماینده حاضر موفق به کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی نشد.

در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، سید محمد بیاتیان، نماینده بیجار، زهره طبیب‌زاده نوری، نماینده تهران، نادر قاضی‌پور، نماینده ارومیه، فاطمه رهبر، نماینده تهران به عنوان مخالفین و اسماعیل جلیلی، نماینده مسجد سلیمان، سید شریف حسینی، نماینده اهواز، پیرموذن، نماینده اردبیل به عنوان موافق وزیر پیشنهادی سخنرانی کردند.

پیش از اظهارات موافقین و مخالفین حسن روحانی رییس جمهور به دفاع از نصرالله سجادی پرداخت.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نیز مهمترین برنامه‌های خود برای تصدی این وزارتخانه را برای نمایندگان تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، پیش از این نیز مسعود سلطانی‌فر و رضا صالحی امیری به عنوان وزرای پیشنهادی ورزش و جوانان موفق به کسب رای اعتماد از مجلس نشده بودند.

با معرفی گودرزی،تعیین تکلیف کرسی وزارت ورزش به راند چهارم کشیده شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز(یکشنبه) در آستانه صد روزگی دولت حسن روحانی به سومین وزیر پیشنهادی کابینه دولت یازدهم برای تصدی وزارت ورزش و جوانان هم رای اعتماد ندادند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرغم رای موافق 124 نماینده به وزرات نصرالله سجادی، وی تنها با سه رای کمتر نتوانست بر صندلی وزارت ورزش و جوانان در دولت تکیه بزند.

جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی ساعت 8:15 صبح امروز برگزار شد.

بعد از قرائت قرآن، حسن روحانی با استقبال محمدرضا باهنر و به همراه نهاوندیان، جهانگیری، انصاری، خباز و حسین فریدون وارد مجلس شد و به دعوت علی لاریجانی، رییس مجلس، بلافاصله پشت تریبون رفت تا از نصرالله سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دفاع کند.

علیرغم اعلام آمادگی مجلس برای پخش زنده جلسه رای اعتماد، این بار هم جلسه رای اعتماد به صورت زنده از سیما پخش نشد و رسانه ملی به پخش جلسه از طریق رادیو فرهنگ به روال همیشه اکتفا کرد. این در حالی است که پخش زنده جلسات چهار روزه رای اعتماد به کابینه دولت یازدهم با استقبال عمومی مواجه شده بود.

حسن روحانی، رییس‌جمهور، در اظهارات خود ضمن قدردانی از زحمات صالحی امیری در دوران سرپرستی وزارت ورزش و جوانان، از انتشار عملکرد صد روزه دولت در پانزده روز آینده خبر داد.

بخش مهمی از اظهارات روحانی به مذاکرات اخیر ایران و 1+5 در ژنو و ضرورت حمایت مردم و مجلس از تیم مذاکره‌کننده اختصاص یافت.

زمانی که روحانی گفت مذاکرات به خاطر فشار تحریم نیست، نمایندگان با فریاد احسنت او را تشویق کردند.

روحانی در خلال اظهاراتش باز هم تاکید کرد که خود را مجلسی می‌داند زیرا بیست سال در خانه ملت خادم مردم بوده اما مسئولیت ریاست‌جمهوری را چند ماهی است که به عهده گرفته است.

روحانی که کمتر از یک ساعت در مجلس سخنرانی کرد، برای تکمیل دولت تدبیر و امید در پایان امروز ابراز امیدواری کرد.

حدادعادل رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس و نهاوندیان رییس دفتر رییس‌جمهور در خلال صحبت‌های حسن روحانی مشغول مذاکره با یکدیگر بودند. اواخر صحبت‌های رییس‌جمهور نیز جنب و جوش‌ها در مجلس برای رایزنی و مذاکره به چشم می‌خورد.

هنگامی که حسن روحانی از پشت تریبون پایین آمد، تعدادی از نمایندگان دور وی جمع شدند که این امر تذکر چند باره رییس مجلس را در پی داشت.

بیاتیان، طبیب‌زاده، قاضی‌پور و رهبر به عنوان مخالف و جلیلی، امامی، حسینی و پیرموذن به عنوان موافقان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان سخنرانی کردند.

بیاتیان نماینده بیجار یکی از مخالفین ورزش پیشنهادی ورزش و جوانان، نصرالله سجادی را «پیرمرد» خطاب کرد و گفت که دولت یازدهم عرصه پیرمردها شده است.

در حین اظهارات مخالفین و موافقین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، جنب و جوش‌ها در مجلس برای رایزنی شدت بیشتری گرفت.

حسن روحانی بعد از استماع اظهارات تعدادی از مخالفین و موافقین، جلسه علنی مجلس را ترک کرد. محمدحسن ابوترابی‌ و محمدصادقی اعضای هیات رییسه مجلس او را همراهی کردند. تعدادی از نمایندگان هم دقایقی او را تا خروج از جلسه علنی مشایعت کردند و اطراف وی حلقه زدند.

رییس مجلس در واکنش به دفاع پیرموذن نماینده اردبیل از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان که مثل همیشه با ادبیات شعر و طنز همراه بود، گفت: از آقای پیرموذن«گلم» تشکر می‌کنیم!

لاریجانی همچنین در زمان دعوت از نصرالله سجادی برای ارائه برنامه‌ها و دفاع از صلاحیت خود، او را «آقای وزیر در آستانه وزارت» خطاب کرد.

نصرالله سجادی ساعت 10:15 پشت تریبون مجلس حاضر شد تا برنامه‌های خود را برای تصدی وزارت ورزش و جوانان ارائه کند.

بعد از دفاعیات وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، وی به همراه سایر اعضای کابینه، جلسه مجلس را ترک کردند تا صلاحیت نصرالله سجادی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان به رای مجلس گذاشته شود.

بعد از اتمام رای گیری، سبحانی نیا، محمدصادقی، فرهنگی، مصری و منادی اعضای هیات رییسه به شمارش آرا پرداختند و دقایقی بعد سبحانی نیا و فرهنگی نتیجه را به اطلاع رییس مجلس رساندند.

نهایتا در حالی که گمانه زنی ها به سمت رای آوری نصرالله سجادی از مجلس سنگینی می کرد و علاوه بر ابراز امیدواری روحانی برای تکمیل کابینه، لاریجانی هم سجادی را «وزیر در آستانه وزارت» خوانده بود، وی تنها با کسر سه رای موفق به کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی نشد.

حسن روحانی دقایقی پس از اعلام عدم رای اعتماد مجلس به سجادی، محمود گودرزی،گزینه چهارم خود را برای تصدی این وزارت‌خانه به مجلس معرفی کرد تا فوت فرصت نشده باشد.

پیش از این مسعود سلطانی‌فر با 148 رای مخالف و صالحی امیری با 141 مخالف هم موفق به کسب رای اعتماد از مجلس نشده بودند.حال باید دید آیا این گزینه موفق به کسب رای اعتماد از مجلس نهم می‌شود یا خیر.

برنامه‌های سجادی کلیشه‌ای است/وزارت ورزش عرصه جولان سیاسی‌کاران نشود

خبرگزاری فارس: برنامه‌های سجادی کلیشه‌ای است/وزارت ورزش عرصه جولان سیاسی‌کاران نشود


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد بیاتیان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی که در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مخالف نصر‌الله سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان سخن می‌گفت با اشاره به اینکه رأی عدم اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی پیشین ناشی از تندروی نبود، گفت: این مسئله به این خاطر بود که وزرای پیشنهادی با معیارهای مجلس و دولت‌های تدبیر و امید همخوانی نداشتند. مجلس تلاش می‌کند تا با تدبیر، امید مردم ناامید نشود آن هم در حوزه جوانان و ورزش که بسیار مهم و حیاتی است.

وی افزود: مجلس به دنبال این است که شعار عدالت را تدبیر کند تا وزارتخانه ورزش و جوانان عرصه جولان سیاسی‌کاران نشود.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضرت امام (ره) به این مسئله اشاره کردند که مبادا انقلاب به دست نااهلان بیفتد و ما هم به دنبال این هستیم تا کلید این وزارتخانه به دست کسانی که متخصص نیستند نیفتد.

بیاتیان گفت: در خصوص آقای سجادی و مباحث مدیریتی ایشان شاخص خاصی را ارائه ندادند. همه سوابق مدیریتی ایشان در حوزه المپیک و آسیایی بوده است و در حوزه اجرایی ورزش سابقه‌ای ندارند.

وی افزود: در کنار این متأسفانه هم در دولت گذشته حوزه‌ای که مورد غفلت قرار گرفت حوزه جوانان است، ما در انتخابات‌ها مرتب شعار جوانان را سر می‌دهیم اما به جوانان اطمینان نمی‌کنیم. آقای سجادی چه برنامه‌ای برای جوانان دارید، آقای رئیس ‌جمهور شما در این مملکت و در میان این همه نخبگان و جوانان نخبه دانشگاهی چهره‌ای نداشتید که حداقل در وزارت ورزش و جوانان یک پیرمرد را نفرستید.

وی افزود: دولت جای پیرمردها شده است، اینها در عرصه اجرا توانمندی ندارند و گاه شاهد هستیم آقایی که اینجا رأی می‌آورد کسانی را به عنوان معاون خود انتخاب می‌کند که چند سال از او بزرگتر هستند.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این مسئله یک نقیصه است و وزارتخانه‌ها تبدیل به عرصه حضور پیرمردها می‌شود. برنامه‌های ارائه شده توسط آقای سجادی طبق نظر معاونت قوانین مجلس همسو با قوانین مجلس است اما وی منطبق با قانون نیست.وی افزود: به معنای یک سری حرف‌های کلیشه‌ای و امیدی به اجرای آن نیست. ایشان در حوزه جوانان هیچ تخصصی ندارند و در جلسات خود با نمایندگان هیچ فردی را به عنوان معاونت یا قائم مقامی در حوزه جوانان نام نبرده است و تکالیفی که در قانون وجود دارد که حرف‌های کلیشه‌ است و اجرایی نمی‌شود.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بحث عدالت و همچنین امکانات ورزشی ما شاهد هستیم که در شهرهای غرب کشور توپ را اجاره می‌کنند اما ما به یک فوتبالیست 2 میلیارد تا 3 میلیارد تومان پول می‌دهیم که آخرین ماشین‌های روز دنیا را در خیابان‌های تهران سوار شوند. آقای سجادی برای این حوزه چه برنامه‌ای دارید.

بیاتیان در ادامه تصریح کرد: در بحث هویت‌بخشی به جوانان برنامه اجرایی وجود ندارد. جوانان بین وزارت ورزش و جوانان، علوم و آموزش و پرورش ویلان هستند. در این سرگردانی هیچ برنامه‌ای وجود ندارد و هر کس برای خود حرکت می‌کند و گاه اثرات یکدیگر را خنثی می‌کنند. شبیه‌خون فرهنگی هنوز وجود دارد با شکل و شمایل‌های خودش و هنوز برنامه‌ای در این باره ارائه نشده است. امروز نسل چهارم و پنجم انقلاب در عرصه‌های مدیریت نامحرم هستند و در این دولت هم به آنها ثابت شده است که به آنها میدانداری داده نشده است.

بیاتیان در ادامه اضافه کرد: گفته می‌شود آقای سجادیان و آقای صالحی‌امیری قول داده‌اند تا ایشان را به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک انتخاب کنند ایشان جواب دهد آیا چنین تصمیمی گرفته شده است. در عرصه حضور برخی آقازاده‌ها که در وزارت ورزش و جوانان که دستی بر آتش داشته‌اند و ترس از این است که مدیریت بار دیگر به دست این خاندان بیفتد، چه برنامه‌ای دارید تا بار دیگر وزارت ورزش و جوانان به دست سیاسیون نیفتد.

اعمال ماه محرم & اعمال روز عاشورا&اعمال شب عاشورا& زیارت نامه عاشورا

فرارسیدن ماه محرم و صفر و ایام عزاداری سرور و

سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را خدمت تمامی شما سروران گرامی

 تسلیت عرض می نمائیم.

امید که عزادایهای شما در این ماه مورد قبول درگاه خداوند و آن حضرت واقع گردد .


اللهم عجل لولیک الفرج


التماس دعاhttp://www.almujtaba.com/popup/5/husain.jpg

karbala 1 دانلود طرح های وکتور خوشنویسی ماه محرم، کربلا و امام حسین (ع)

اوّل محرّم: آغاز سال هجرى قمرى است، گرچه هجرت در ماه ربیع الأوّل صورت گرفت; ولى به مناسبت آغاز سال، سزاوار است همه مؤمنان به یاد حادثه عظیم هجرت و آثار مهم آن در تاریخ اسلام و فداکارى هاى مولاى متّقیان على(علیه السلام) در لیلة المبیت باشند. دوم محرّم: روز ورود امام حسین(علیه السلام) و یارانش به سرزمین کربلا (در سال 61 هجرى قمرى) است که سرآغاز حماسه هاى عظیم عاشوراست.

هفتم محرّم:
روز جلوگیرى کردن حرم حسینى(علیه السلام) از دستیابى به آب است; در این روز دستورى از سوى عبیداللّه بن زیاد براى عمر بن سعد رسید که بین حسین(علیه السلام) و یارانش و آب حایل شوند، تا قطره اى از آب فرات ننوشند!
نهم محرّم (تاسوعا): «شیخ کلینى» از امام صادق(علیه السلام) نقل مى کند که آن حضرت فرمود: «روز تاسوعا، روزى است که امام حسین(علیه السلام) و یارانش را در کربلا محاصره کردند و دشمنان براى جنگ با آن حضرت اجتماع نمودند، و پسر مرجانه و عمر بن سعد از زیادى لشکر خویش خوشحال شدند، و امام حسین(علیه السلام) و اصحابش را در آن روز ضعیف شمردند، و یقین کردند که براى امام حسین(علیه السلام)یاورى نخواهد آمد و مردم عراق وى را کمک نخواهند کرد; آنگاه فرمود: «بِأبی المُسْتَضْعَفُ الغَریبُ; پدرم فداى آن ضعیفِ غریب باد».
در این روز شمر همراه با نامه اى از سوى عبیداللّه بن زیاد خطاب به عمر بن سعد وارد کربلا شد که بر حسین(علیه السلام) و یارانش سخت بگیر! تا تسلیم شوند و وادار به بیعت گردند و در صورت امتناع، همه آنها را به قتل برسان. امام حسین(علیه السلام) حاضر به پذیرش ذلّت بیعت با دشمن نشد; ولى از آنان خواست که آن شب را به وى مهلت دهند، تا به عبادت و دعا و نماز بپردازد، و فردا در معرکه نبرد با آنان روبه رو خواهد شد.
دهم محرّم (عاشورا): روز پرحماسه و فراموش نشدنى تاریخ اسلام و تشیّع; روز فداکارى، جانبازى و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداللّه الحسین(علیه السلام) و یاران باوفایش، در سرزمین کربلا (در سال 61 هجرى قمرى) است.

دوازدهم محرّم:
روز شهادت امام زین العابدین(علیه السلام) (بنابر روایتى در سال 94 یا 95 هجرى قمرى) است.
بیست و پنجم محرّم:
روز شهادت امام زین العابدین(علیه السلام) است بنابر روایتى دیگر.

 
ادامه مطلب ...