هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

دعای هر روز ماه مبارک رمضان

«شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًی لِّلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِّنَ الْهُدَی وَالْفُرْقَانِ فَمَن شَهِدَ


مِنکُمُ الشَّهْرَ فَلْیصُمْهُ وَمَن کَانَ مَرِیضًا أَوْ عَلَی سَفَرٍ فَعِدَّهٌٔ مِّنْ أَیامٍ أُخَرَ یرِیدُ اللّهُ بِکُمُ الْیسْرَ


وَلاَ یرِیدُ بِکُمُ الْعُسْرَ وَلِتُکْمِلُواْ الْعِدَّهَٔ وَلِتُکَبِّرُواْ اللّهَ عَلَی مَا هَدَاکُمْ وَلَعَلَّکُمْ تَشْکُرُونَ»



شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن


در ماه پر خیر و برکت رمضان برایتان قبولی طاعات و عبادات را آرزومندیم


التماس دعا

ادامه مطلب ...

مهندس بیاتیان:دهیاران بازوان توانمند دولت در روستاها هستند

                                دهیاران بازوان توانمند دولت در روستاها هستند.   
                                                               

سید محمد بیاتیان نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی دهیاران این شهرستان با تاکید بر رونق بخش کشاورزی در منطقه از دهیاران به عنوان بازوان توانمند نظام جمهوری اسلامی در روستاها نام برد و گفت : دهیاران باید با ترغیب سرمایه گذاران بومی به ایجاد اشتغال در روستاها از مهاجرت روستاییان به شهر ها جلوگیری کنند .


ادامه مطلب ...

مهندس بیاتیان درحمایت از ورزش وورزشکاران


ورزشکارانی که در سطح ملی افتخار آفرینی کنند و مدال رسمی مسابقات ملی را دریافت نمایند مشکل اشتغال آنان برطرف خواهد شد .


 

بیاتیان نماینده شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی در جمع روسای هیئت های ورزشی این شهرستان با اعلام این خبر گفت : تمامی ادارات و نهادها موظف هستند درصدی از بودجه و اعتبارات خود را در راستای  از حمایت ورزش هزینه کنند چرا که رونق ورزش باعث کاهش اعتیاد و مفاسد اجتماعی خواهد شد .

ادامه مطلب ...

بیاتیان ؛ طرح کمیسیون صنایع برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها

بیاتیان خبرداد؛ طرح کمیسیون صنایع برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها/ الزام دولت به تغییر نحوه مصرف سوخت کشتی‌ها


عضو کمیسیون صنایع از ارائه طرحی از سوی مهرداد بذرپاش برای بی اثر کردن تحریم های دشمنان بر علیه کشورمان خبر داد و گفت: بر اساس این طرح، دولت ملزم شد تکنولوژی موتورها و پیشرانه های کشتی و نفتکش ها را به گونه ای تغییر دهد تا نوع سوخت آنها تغییر کند و یا از سوخت های جایگزین استفاده کنند.




ادامه مطلب ...

سید محمد بیاتیان در جلسه نشست با دهیاران بیجار


نماینده مردم بیجار در مجلس، با اشاره به تهدیدات و تحریم‌های غربی‌ها علیه ایران اسلامی، گفت: اگر تهدیدات و تحریم ها علیه ایران نبود ما در این نقطه از پیشرفت و ترقی در دنیا نبودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کردستان، سید محمد بیاتیان در جلسه نشست با دهیاران بیجار و تجلیل از آنان، اظهار داشت: اگر بخواهیم مشکلات حل شوند و شعار امسال تحقق یابد، همه مسئولین و سه قوه نظام باید اراده حرکت در این راستا را داشته باشند.


ادامه مطلب ...

تذکرات کتبی مهندس بیاتیان و نمایندگان به مسئولان اجرایی:


نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز در تذکرات کتبی خود مواردی نظیر «تسریع در احداث طرح‌های مسکن مهر»، «اتخاذ تدابیر لازم درباره کنترل بازار ارز و سکه و تعادل در ایجاد قیمت کالاهای اساسی»،‌ «تعیین تکلیف قراردادهای توسعه میادین نفتی و گازی با شرکت‌های چینی» و «نظارت بر اقدامات و فعالیت‌های سفرا و دیپلمات‌های ایرانی در کشورهای خارجی» را از مسئولان اجرایی کشور خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این تذکرات که توسط جواد جهانگیرزاده ـ عضو هیات رییسه مجلس ـ قرائت شد به شرح زیر است:


ـ بیاتیان نماینده بیجار به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره تسریع در راه‌اندازی دانشکده فنی و مهندسی و علوم پایه در شهرستان بیجار.

ادامه مطلب ...

بیاتیان:تشکیل کمیته مشترک میان وزارتخانه‌های صنعت و کشاورزی...

دبیر کمیسیون صنایع و معادن پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک میان وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی برای تعادل در نوسانات قیمت بازار را ارائه کرد.
سید محمد بیاتیان نماینده بیجار و حسن آباد در مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت : طرح انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی بحث واگذاری خدمات تولید گندم و تولیدات دامی و گوشتی از وزارت صنعت ،معدن وتجارت به وزارت کشاورزی است که اکثریت نمایندگان مخالف این طرح هستند و این طرح رای نخواهد آورد.


ادامه مطلب ...

بیاتیان: دلالان تیشه به ریشه صنعت دامداری زدند



نماینده مردم بیجار در مجلس با بیان اینکه دلالان تیشه به ریشه صنعت دامداری می زنند ، گفت: واردات بی رویه و عدم حمایت دولت از این صنعت بسیاری از دامداری های این حوزه انتخابیه را به تعطیلی کشانده است.

سید محمد بیاتیان  در گفت وگو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت، افزود: تعطیلی این واحدها افزون بر وارد آوردن آسیب‌های جدی به تولید بخش کشاورزی و دامداری، زندگی بسیاری از دامدارن را با مشکلات بی شماری روبرو می‌کند.

ادامه مطلب ...

سرنگونی آل‌سعود با شروع بیداری اسلامی در عربستان آغاز شده



نماینده مردم بیجار در مجلس گفت:موج بیداری اسلامی مدت زیادی است که در عربستان شروع شده و در چند روز اخیر به صورت عیان و آشکار خود را بروز داده است لذا شمارش معکوس سرنگونی رژیم منحوس آل سعود شروع شده است.
به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛سیدمحمد بیاتیان نماینده مردم بیجار و دبیر کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به موجب بیداری اسلامی در کشورعربستان،به فارس گفت:موج بیداری اسلامی مدتی است در کشورهای عربی و از کشور تونس شروع شده و اکنون در کشورهایی مانند بحرین ادامه دارد.

ادامه مطلب ...

بیاتیان در واکنش به صادرات ۱۴۰ درصدی خودرو در سه ماهه امسال:



آمارها نادرست است، صادرات خودروبه معنای واقعی نداریم

دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس در واکنش به صادرات ۱۴۰ درصدی خودرو در سه ماهه نخست امسال، گفت: گمرک کشور هر از چند گاهی اقدام به ارایه آماری در مورد صادرات خودرو از کشور می کند که بر اساس وضعیت موجود تولید خودرو، این آمارها نه تنها غیر واقعی است، بلکه می توان گفت ما صادرات به معنای واقعی نیز نداریم.

سید محمد بیاتیان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، افزود: در حال حاضر وضعیت تولید خودرو در کشور به گونه ای است که مشتریانی که مدت هاست متقاضی خرید خودرو از کارخانه هستند، پشت در نمایندگی ها معطل مانده اند که باید به این وضعیت رسیدگی شود.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مهمترین این مسئله این است که خودروسازان بزرگ کشور با نصف ظرفیت خود فعالیت می کنند.

ادامه مطلب ...

بیاتیان: یارانه بخش صنعت امسال باید از سوی دولت پرداخت شود


عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان اینکه اگر اقدام به موقع انجام ندهیم با هیچ شْکی نمی‌توانیم صنعت نساجی را احیا کنیم، گفت: یارانه بخش صنعت امسال باید از سوی دولت پرداخت شود؛ زیرا صنعت ما در حال احتزار است.

سیدمحمد بیاتیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه وضعیت واحدهای نساجی در برخی از بخش‌ها رضایت‌بخش است، با توجه به نوسانات نرخ ارز اظهار کرد: اما در مجموع تمام بخش‌های صنعت کشور و به خصوص صنعت نساجی وضعیت مناسبی ندارند.

ادامه مطلب ...

میلاد حجت خدا ، دوازدهمین ساغر الهی بر منتظران جمالش مبارک باد

عکسهای ولادت امام مهدی (ع)


اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره


و المستشهدین بین یدیه

میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، برپاکننده قسط و عدل


منتقم خون حسین(ع)، حضرت ولیعصر، امام زمان،


مهدی موعود (عج) بر عموم  شیفتگان و منتظران حضرتش مبارک باد .