هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

روزقدس ، روزحیات مجدد اسلام است.

http://bijaronline.com/images/1345272705.jpg

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: به برکت جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران، همانگونه که معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) پیش بینی کرده بودند، در تمام کشور های اسلامی از جمله تونس، مصر، یمن، بحرین و عراق، روز به روز بیداری اسلامی در حال رشد و تقویت است و کشورهای اسلامی صاحب مردم سالاری دینی می شوند.

سید محمد بیاتیان به عنوان سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان بیجار گروس، اظهار داشت: چشم امید مسلمانان جهان، کشورهای اسلامی منطقه و مسلمانان در جنگ با کشور های صهیونیستی به شما مردم مسلمان ایران است.

 

وی گفت: امروز آرمان بیداری اسلامی و آرمان آزادی فلسطین به هم گره خورده اند که با یکپارچگی و اتحاد مسلمانان، نظام جعلی اسرائیل شکست خواهد خورد.

 

وی بیان کرد: امروز در پس جنایت هایی که مزدوران کشور های غربی و نظام صهیونیست جهانی در سوریه مرتکب می شوند، جبهه ای است که علیه بیداری اسلامی قصد مبارزه دارند.

 

نماینده مردم بیجار گروس در مجلس شورای اسلامی گفت: روز به روز سایه منحوس رژیم جعلی صهیونیستی در جهان ضعیف و ضغیف‌تر می شود.

 

وی با اشاره به ا‌ینکه، با نظر به تاریخ و دوران قبل از انقلاب نیز شاهد جنایت های اسرائیل و آمریکا در سرزمین های اشغالی خواهیم شد، گفت: با توجه به بیانات رهبر فرزانه انقلاب روزی فلسطین به دست مردم فلسطین برخواهد گشت. 

 

وی با بیان اینکه، در سال های اخیر رزیم غاصب صهیونیستی، آمریکا و دست نشاندگانشان در کشورهای مختلف جنایت های بسیاری را مرتکب شده اند، تصریح کرد: وحدت و یکپارچگی مردم مسلمان جهان لازمه از بین بردن این غده سرطانی میان کشور های مسلمان است.

 

وی با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: اسرائیل غده سرطانی است، بیان کرد: کشور های یکپارچه اسلامی و مردم مسلمان جهان اگر اتحاد خود را حفظ کنند هیچ قدرتی در دنیا یارای مقابله با آن‌ها را نخواهد داشت.

 

بیاتیان افزود: اسرائیل غاصب در جنگ 23 روز غزه که شبانه روز از انواع سلاح ها و موشک ها علیه ملت بی دفاع و مظلوم غزه استفاده کرد، بازهم در مقابل اراده مردم مسلمان فلسطین شکست خورد.

 

وی اظهار داشت: به دلیل اینکه سوریه جزئی از نهاد و قامت جهان اسلام می باشد، امروز می بینیم که اسرائیل و آمریکا و سایر دست نشاندگان ‌آن‌ها در کشور های غربی علیه کشور سوریه توطئه می کنند و مرتکب جنایات بسیاری می گردند.

 

نماینده مردم بیجار گروس در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که، سوریه خط مقدم نبرد علیه صهیونیست و جهان غرب است، بیان کرد: امام مسلمانان و قدرت اسلام اجازه نخواهند داد استکبار قدم از قدم بردارد.

 

سید محمد بیاتیان عنوان کرد: آمریکا با پشتیبانی از حکومت های دست نشانده در سرتاسر دنیا، همچون کشورهای میانمار و بحرین جنایات بسیاری مرتکب می گردد اما از شعار نهاد های حقوق بشری، سازمان ملل و شوراهای امنیت هیچ گونه خبری نیست.

 

وی گفت: کشور های غرب نشان دادند که حافظ حقوق بشر نیستند، و فقط به دنبال قدرت و سیتره داشتن بر دنیا هستند.

 

وی اظهار داشت: امروز مردم ایران به عنوان الگوی مسلمانان جهان، پشت سر ملت مظلوم فلسطین در مقابل توطئه های دشمنان اسلام ایستاده اند.

 

وی بیان کرد: بیداری اسلامی از برکات انقلابی است که با قدرت الهی و به دست مسلمانان ایران به پیروزی رسیده است.

 

وی گفت: امروز هولوکاست در سرزمین فلسطین و کشورهای بحرین، لیبی و میانمار به وقوع می پیوندد و صهیونیست در حال مبارزه با همه مسلمانان هستند.

 

بیاتیان با اشاره به اینکه کشور های غربی از قدرت نظام اسلامی واهمه دارند عنوان کرد: ملت مسلمان ایران از حق مسلم خود در دست یابی به انرزی صلح آمیز هسته ای دفاع می کنند ولی اینچنین ناجوانمردانه توسط کشورهای غربی تحریم می شوند.

 

وی بیان کرد: صهیونیست آگاه است که همه مسلمانان جهان به صورت یکپارچه پشت سر ملت فلسطین استوار ایستاده اند و از آرمان مردم مسلمان فلسطین دفاع خواهند کرد.

 

وی با اشاره به اینکه، وعده الهی محقق گردیده و پیام امام خمینی به ظهور رسیده است و کشورهای مسلمان از دست توطئه های آمریکا و اسرائیل در حال آزاد شده اند، بیان کرد: این قدرت خودباوری اسلام است و این وعده ایست که امام خمینی (ره) به جهان اسلام داده بود.

 

وی با بیان اینکه، امروز رزیم غاصب اسرائیل خود را در بدترین حالت می بیند، اظهار داشت: اسرائیل از بین خواهد رفت و وعده الهی و پیام امام خمینی در حال تحقق است.

 

سید محمد بیاتیان عنوان کرد: حزب اله لبنان و فرزندان معنوی امام خمینی (ره) در کنار مرزهای رزیم اسرائیل در جنگ 33 روزه نشان دادند، قدرت امت اسلامی تا چه حدی است.

 

وی گفت: اسرائیلی که در جنگ 6 روزه با کشورهای عربی اتحاد آن‌ها را در هم شکست در جنگ 33 روزه با حزب اله لبنان شکست خورد.

 

سید محمد بیاتیان اظهار داشت: به زودی حکومت اسلامی فلسطین در سرزمین اجدای خود تشکیل خواهد شد.

 

وی گفت: مسلمانان چشم انتظار آمدن روزی هستند که این پرچمی که امروز در دستان با کفایت رهبر فرزانه انقلاب است، به دست حضرت حجت ابن الحسن مهدی (عج) برسد و حکومت حق در سرتاسر جهان برپا شود.

وی در پایان یاد آور شد: همه مردان و زنان مسلمان در این برهه از زمان لازم است که هوشیاری  و بصیرت خود را در مقابل توطئه های دشمنان حفظ کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد