هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان در واکنش به تغییرات مدیریتی در صنعت خودرو



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید براین که فضای صنعت باید به دور از هیاهوی سیاسی باشد گفت: نداشتن استراتژی و برنامه مهم ترین معضل صنعت خودرو است و صنعت خودرو از نداشتن برنامه رنج می برد.

سید محمد بیاتیان درگفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، افزود: فضای صنعت و تولید باید به دور از هیاهوی سیاسی باشد وفکر می کنم تغییرات مدیریتی در صنعت خودروبیش از آنکه به ارتقای این صنعت کمک کند رنگ و بوی سیاسی دارد.

نماینده مردم بیجار درمجلس شورای اسلامی با تاکید براین که فضای صنعت باید به دور از هیاهوی سیاسی باشد گفت: نداشتن استراتژی و برنامه مهم ترین معضل صنعت خودرو است و صنعت خودرو از نداشتن برنامه رنج می برد.

وی با بیان اینکه مشکل بیکاری دراین بخش باید حل شود گفت: صنعت خودرو متاسفانه درخدمت مقاصد سیاسی است واین سمی برای صنعت خودرو و هرصنعت دیگری است.


این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: تغییرات مدیریتی درصنعت خودرو به ارتقای کیفی این صنعت کمک نمی کند.

خودروسازان نتوانستند منابع مالیشان را مدیریت کنند

بیاتیان درباره پرداخت تسهیلات به صنایع خودروسازی با قدمت بیش از ۵۰ سال گفت: خودروسازارن نتوانستند منابع مالی شان را مدیریت کنند.

نماینده مردم بیجار درمجلس افزود: نقدینگی خودروسازان یا صرف خرید سهام خودشان شد و یا بانکها از این رو با کمبود نقدینگی همراه شدند.

وی با تاکید بر این که کاهش نقدینگی خودروسازان آنها را بدهکار قطعه سازان کرد گفت: بر اساس آخرین تصمیم جمعی نمایندگان ومسئولین دولتی قرار شد از ۲هزار میلیاردتومان تسهیلات درخواستی هزار میلیارد تومان تسهیلات به خودروسازی سایپا و ایران خودرو پرداخت شود.

بیاتیان اظهار داشت: برای ارتقای کیفیت خودرو کمبود قانون نداریم وایراد نظارتی بر تولید خودرو دلیل کیفیت پایین خودروهای تولیدی است.

باید به خودرو سازان در مسائل ایمنی سخت گرفت

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از سازمان استاندارد وراهنمایی ورانندگی خواست تا در رعایت مسایل ایمنی خودرو به خودروسازان سخت بگیرند.

نماینده مردم بیجار درمجلس ادامه داد: اگر نصب کیسه هوا بر روی خودرو الزامی است همه باید ملزم به اجرا باشند و یک خودروسازی نباید خودراتافته جدا بافته بداند وبا مصلحت اندیشی دولت ایمنی خودرو نادیده گرفته شود.

به گفته این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: قانون خوب زیاد داریم و دراجرای قانون با کسی نباید تعارف کرد وناظرین باید به وظیفه خود عمل کنند./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد