هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

اقدامات کارشناسانه مولفه اصلی پیشرفت بیجار است


به گزارش خبرنگار بام ایران،سید محمد بیاتیان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در ششمین جلسه شورای اداری که با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان،امام جمعه و روسای ادارت و نهادهای مختلف شهرستان بیجار در سالن شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد،ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر دهه نکوداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی است.


وی افزود: امام خمینی(ره) توانست با همراهی و همدلی مردم، کشتی نهضت اسلامی را که در دریای مواجی گرفتار شده بود، نجات داد و با بصیرت بالای خود انقلاب را به پیروزی برساند.


وی تصریح کرد: ایام‌الله دهه فجر یادآور رهبری عزتمندانه امام راحل و ایثار و از خودگذشتگی ملتی است که برای بنیانگذاری نظام اسلامی ایستادگی و پایداری کردند.


نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای کریمی ، فرماندار اسبق بیجار بر مشورت و اقدامات کارشناسانه توسط مدیران اجرایی جهت پیشرفت و توسعه شهرستان بیجار تاکید کرد.


وی گفت:کریمی یکی از فرمانداران موفق در شهرستان بود و توانست گام های ارزشمندی را در جهت توسعه و ترقی شهرستان برداردو انتظار می‌رود که با حضور امین پور گام‌های ارزنده‌تری جهت عمران و آبادانی شهرستان برداشته شود و ما بیش از پیش شاهد پیشرفت روز افزون این شهرستان باشیم.

 

بیاتیان ، تغییر مدیریت در کردستان و سایر نقاط کشور را بر اساس رویکرد دولت بر مبنای تدبیر و امید دانست و اظهار داشت : باید این تغییرات موجب ارتقاء رضایتمندی مردم منطقه باشد.


وی در ادامه سخنان خود گفت: مدیران ما باید از تمام توان و تلاش خود در راستای توسعه روز افزون شهرستان گام بردارند و مشکلات مردم را حل کنند.


نماینده مردم بیجار همچنین به ضرورت داشتن اتحاد و انسجام بین مسئولین تاکید کرد و بیان داشت: داشتن اتحاد و انسجام در تمامی امور زمینه ساز رفع مشکلات مردم و موفقیت روز افزون در تمامی عرصه ها است.


بیاتیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: اقتصاد جمهوری اسلامی بر پایه اسلام و نگاه امام خمینی(ره) پایه ریزی شده است،اما آنچه امروز شاهد آن هستیم اقتصاد رانتی و چپاول ثروت مردم توسط عده ای افراد سودجو و فرصت طلب است.


وی در ادامه سخنان خود با مثبت ارزیابی کردن تعامل مجلس و دولت ، نگاه جهادی به تمامی مشکلات را از سوی مسئولین ضروری دانست و گفت : شفاف سازی ، سلامت اقتصادی و برخورد قاطع با مفسدین اقتصادی ، هدف اصلی دولت و مجلس است.

 

وی افزود:در حال حاضر مشکلات ما تحریم کشورهای خارجی نیست بلکه معوقان بانکی 85 هزار میلیارد تومانی موجب بروز مشکلات فراوانی در کشور شده است.


نماینده مردم بیجار در مجلس با بیان اینکه مردم به اقتصاد ایران بی‌اعتماد هستند اظهار کرد: در سایه همدلی و تعامل میان مردم و مسئولین و رفع مشکلات اقتصادی می‌توان به شرایطی مطلوب رسید و اعتماد مردم را به این مهم جلب کرد.

وی در پایان با اشاره به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها گفت: ارائه صرفا یارانه نقدی نوعی خیانت به نسل بعد است چه بساء با اعطای مبالغی کمتر از یارانه پرداختی مردم پروژه های عظیمی در سطح عمرانی و سلامت اجراء می گردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد