هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان:کردستان نباید تنها با بازارچه‌های مرزی به مردم معرفی شود


سیدمحمد بیاتیان در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان در سال‌جاری که در سالن دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: آنچه در استان کردستان مشهود است غافل ماندن مسئولان در حوزه گردشگری استان است.

وی گفت: استان کردستان با داشتن طبیعت بکر و جاذبه‌های فراوان گردشگری سهم بسیار ناچیزی از گردشگری کشور دارد و این نشان می‌دهد در این حوزه فعالیت مطلوبی از سوی مسئولان امر انجام نگرفته است.

عضو ناظر کمیته برنامه‌ریزی استان کردستان تصریح کرد: نباید اجازه داد استان کردستان تنها به وسیله بازارچه‌های مرزی‌اش به مردم ایران معرفی شود و لازمه این کار آماده کردن زیرساخت‌ها در این حوزه است چراکه کردستان ظرفیت‌های فراوانی در جذب گردشگر دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم توجه به حوزه جنگ نرم اشاره کرد و گفت: آنچه رهبر معظم انقلاب در موارد متعدد به آن اشاره فرموده‌اند حضور موثر متولیان امر، در حوزه جنگ نرم است و همین امر اهمیت این حوزه را برای ما مشخص می‌کند.

بیاتیان گفت: برنامه دشمن بی‌اثر کردن برنامه‌های فرهنگی نظام است و وظیفه همه ما مقابله با این برنامه خطرناک دشمن است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان نیز در این جلسه با اعلام اینکه آموزش و پرورش استان در حال حاضر از 3 هزار ساختمان استفاده می‌کند، اظهار داشت: این ساختمان‌ها به طور مرتب نیاز به تعمیر دارند و اگر بخواهیم آنها را قابل استفاده نگه‌داریم باید برای آنها هزینه کنیم.

وی اختصاص بودجه برای تعمیر فضاهای آموزشی را اجتناب‌ناپذیر دانست و از مسئولان برنامه‌ریزی استان خواست بودجه آموزش و پرورش در بخش تعمیرات فضاهای آموزشی را به 3 برابر مقدار سال پیش افزایش دهند.

گفتنی است خسرو ساکی تعداد پروژه‌های فعال آموزش و پرورش استان در حوزه نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس را 240 پروژه اعلام کرد.

http://bijaronline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد