هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

نماینده بیجار: امروز کشور نیازمند اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی گفت: امروز کشور نیازمند اقتصاد مقاومتی است و همه مردم، دستگاه‌ها و نهادها باید همانند سالهای دفاع مقدس با یکدیگر همکاری داشته باشند تا بتوانیم از این وضعیت خارج شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، سیدمحمد بیاتیان روز شنبه در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی شهرستان بیجار، با بیان اینکه "در خارج از مرزها دشمنی دیرینه استکبار علیه ایران به بیشترین حد خود رسیده است"، اظهار کرد: در شرایط اقتصادی موجود، مدیر کارآمد کسی است که با حداقل اعتبار بهترین تصمیم را اتخاذ کند.

وی با اشاره به نامگذاری سال‌های اخیر از سوی مقام معظم رهبری افزود: به برکت سیاست‌های مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب، امروز با وجود تحریم‌ها، با مشکلی برخورد نکرده‌ایم و نظام تاکنون هیچ‌چیز کم نگذاشته است.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در ادامه، با بیان اینکه "در دولت نهم و دهم بیشترین میزان پروژه‌های عمرانی انجام شده است"، اظهار کرد: دولت دهم اعتبارات را قبل از به پایان رسیدن دوره دهم برای تکمیل پروژه‌های در حال اجرا باید به اتمام برساند.

وی با تاکید بر ضرورت مصرف بهینه اعتبارات خاطرنشان کرد: گرفتن دست نظام، تصمیم‌گیری بهینه و درست و مصرف بهینه اعتبارات نشان دهنده هنر مدیران است.

بیاتیان در پایان، به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "اساتید دانشگاه، فرماندهان جبهه نرم و دانشجویان افسران جوان جبهه نرم هستند" اشاره کرد و گفت: مدیران و مسئولان کشور باید با تدبیر، بصیرت و استفاده از راهنمایی‌ها و بیانات مقام معظم رهبری بهترین تصمیمات را در این جبهه نرم بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد