هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

روز خبرنگار روز حمایت از حقیقت است

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی، خبرنگاران را یکی از عوامل توسعه در جامعه دانست و گفت: روز خبرنگار روز حمایت از حقانیت و گرامیداشت رسانه و قلم و فکر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سید محمد بیاتیان در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: روز خبرنگار روز پاسداشت تلاش بی حد انسان های دانایی است، که با اسلحه قلم در سرزمین دانش گام برمی دارند.

وی بیان کرد: در شهرستان بیجار علاوه بر رسانه نوشتاری، نیازمند رسانه گفتاری و رادیو هستیم.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه روابط عمومی ادارات ملزم به همکاری با خبرنگاران هستند، اشاره کرد: اگر نقد و انتقاد خبرنگاران وجود نداشته باشد، جامعه رو به فساد و دیکتاتوری خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران باید با انصاف و عدالت عمل کنند، بیان کرد: این قشر زحمت کش باید بیطرفانه و بدون هیچ گونه جناح گیری اقدام به نقد کنند.

سید محمد بیاتیان بیان کرد: خبرنگاران، نباید اجازه دهند فرهنگ غنی شهرستان رو به نابودی کشیده شود.

وی از راه اندازی نشریه خبری در سطح بیجار خبرداد و خاطرنشان کرد: در عرصه خبررسانی باید تغییراتی ایجاد شود، تا کسانی که دسترسی به فضای مجازی ندارند از اخبار و اطلاعات بی بهره نشوند.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند، یادآور شد: در فرمانداری بیجار بانک جامع اطلاعاتی از خبرنگاران تشکیل می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد