هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

/تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی/ وزیر نیرو بیشترین تذکر از نمایندگان مجلس را دریافت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکرات کتبی خود بیشترین تذکر را به وزیر نیرو به دلیل بارندگی‌های اخیر به ویژه در منطقه اهواز و اصلاح تعرفه برق دادند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این تذکرات که توسط ضرغام صادقی عضو هیات رئیسه مجلس قرائت شد به شرح زیر است:

 

* بیاتیان نماینده بیجار به وزیر کشور: عملکرد سوء فرمانداران به عدم توجه به مصالح مردم و ناتوانی در مدیریت شهرستان.

 


  موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت حل مشکل بیکاری در شهرستان فلاورجان. به رئیس جمهور و وزیر بهداشت: ضرورت ارائه راهکار و اتخاذ تصمیم مناسب جهت مهار آلودگی هوا در کلان شهرها و جلوگیری از تعطیلات متعدد در کشور در این زمینه.

* خجسته نماینده همدان به وزیر امور اقتصادی دارایی: ‌لزوم توجه جدی بانک مسکن به هماهنگی در واگذاری تسهیلات به پروژه‌های مسکن مهر.

* ندیمی نماینده لاهیجان به رئیس جمهور: دستور تدوین استانداردهای آلودگی منابع خاک ایران.

* بیاتیان نماینده بیجار به وزیر کشور: عملکرد سوء فرمانداران به عدم توجه به مصالح مردم و ناتوانی در مدیریت شهرستان.

* تامینی نماینده مردم رشت به وزیر راه و شهرسازی: کندی پیشرفت کمربندی رشت و نارضایتی شدید در مسکن مهر، به وزیر بهداشت: عدم توجه به تعهدات داده شده، به وزیر صنعت: افزایش قیمت‌های ارزاق و مواد غذایی.

* عباسپور نماینده بوئین‌زهرا به وزیر نیرو: تامین اعتبار برای آب شرب روستاهای شهرستان آوج و بوئین‌زهرا. به وزیر بهداشت: تامین پزشک و دندانپزشک برای درمانگاه‌های شهرک مدرس و اردلان در شهرستان بوئین‌هزار.

*قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر امور اقتصادی و دارایی: تسریع در اجرای تبصره دو بند 33 قانون بودجه 92 در مورد سهم شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور. به وزیر آموزش و پرورش: تسریع در استخدام معلمان شرکتی و پیش دبستانی.

* کارخانه نماینده همدان به وزیر صنعت: لزوم برنامه‌ریزی هدفمند به منظور رعایت حقوق مردم و واگذاری بهره‌برداری از معادن و مبارزه قاطع با ویژه خواری از اموال عمومی.

* سعدون زاده و دهدشتی نمایندگان آبادان به وزیر نیرو: عدم توجه به وضعیت اسفبار فاضلاب این شهرستان و قطعی مکرر آب روستاهای این شهرستان و ضعف عملکرد مسوولان در مورد وضعیت پیش آمده از بارندگی‌های اخیر.

* دهدشتی، قاضی‌پور، صالحی نسب، سامری، سعدون‌زاده، موسوی، حسینی، سودانی، نوری، انصاری، پاپی‌زاده نمایندگان آبادان، ارومیه، خرمشهر، اهواز، رشت، شوش، مسجد سلیمان به رئیس جمهور:‌ دستور تشکیل کارگروه رسیدگی به آلودگی‌های محیطی در بارندگی‌های اخیر خوزستان.

* دهدشتی، سامری، صالحی، انصاری نمایندگان آبادان، خرمشهر، دشت آزادگان به وزیر نیرو: پیشگیری از آب گرفتگی در معابر این شهرستان به دلیل بارندگی‌های اخیر.

* ثروتی نماینده بجنورد به وزیر بهداشت:‌ تجهیز بیمارستان و افتتاح برای بهره‌برداری مردم و رفع کمبود بیمارستان‌های امام رضا (ع) و امام علی (ع) بجنورد. به وزیر راه و شهرسازی: اتمام ساخت بیمارستان در سملقان پس از سه سال از آغاز احداث.

* فلاحی باباجان نماینده اهر و هریس به وزیر علوم: رسیدگی به وضعیت اسفبار دانشکده فنی حرفه‌ای کشور.

* قائد رحمت نماینده درورد و ازنا به وزیر نیرو: تسریع در تعیین تکلیف در صدور و آزاد سازی حق‌آبه زیست محیطی سد این شهرستان. به وزیر راه و شهرسازی:‌ لزوم توجه به مشکلات پیش آمده و نیز تکمیل دو بانده شدن جاده ازنا- شازند. به وزیر تعاون: تسریع در پرداخت حقوق معوقه کارکنان کارخانه فارسیت درود .

* حسینی، علیپور، احمدی لاشکی نمایندگان قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و نوشهر و چالوس به وزیر جهاد کشاورزی: درخت شمشاد در منطقه شمال دچار بیماری شده لزوم تشکیل کارگروه ویژه برای مبارزه با آفت درخت شمشاد.

* هروی نماینده قائنات به وزیر راه و شهرسازی: توقف طرح‌های راه سازی در شهرهای قائنات و زیرکوه کاملا محسوس و چشم‌گیر بوده و موجب ناخرسندی مردم شده است.

* جعفری نماینده بجنورد به وزیر ارتباطات: عدم کنترل سامانه‌هایی که پیامک‌های زائد برای شهروندان ارسال و از حساب آن‌ها هزینه‌هایی لحاظ می‌شود. به وزیر راه و شهرسازی: عدم استقرار اداره راه و شهرسازی پس از هشت ماه در شهرستان‌های راز و جرگلان . به وزیر امور اقتصادی و دارایی: عدم اتخاذ تصمیم مناسب برای سودهای بانکی فلج کننده و جریمه دیرکردها.

* سودانی نماینده اهواز به وزیر راه و شهرسازی: دلیل حذف قطار چهار تخته خط اهواز – تهران که سبب کاهش سهمیه 400 نفری مسافر شده. به وزیر بهداشت:‌ اختصاص اعتبار ویژه برای مساعدت به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اهواز و دیگر شهرهای آلوده به آلایندگی‌های جدید.

* حسن پور نماینده سیرجان به وزیر صنعت: جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها در شهرک‌هایی که باعث فرار سرمایه‌گذاران شده است.

* ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر ورزش و جوانان: لزوم توجه معاونین این وزارتخانه به دستورات وزیر. به وزیر راه و شهرسازی: لزوم توجه جدی به مشکلات شهر جدید مجلسی و تسریع در اتمام پروژه چهار بانده امام رضا (ع) در شهرستان مبارکه. به وزیر کشور: لزوم پاسخگویی معاونین این وزارتخانه به مکاتبات و تماس‌های نمایندگان مجلس.

* قادری نماینده شیراز به وزیر جهاد کشاورزی: تذکر لازم به مسوولان محلی برای کمک به افزایش محدوده روستاها.

* سادات ابراهیمی نماینده شوشتر به وزیر راه و شهرسازی: عدم تسریع اجرای روکش آسفالت جاده اهواز – شوشتر و دزفول و عدم اجرای کمربندی اهواز.

* حسینی نماینده اهواز به وزیر کشور:‌جلوگیری از عزل و نصب‌های شتاب زده و غیر معمول در وزارت کشور. به وزیر راه و شهرسازی: کاهش قطارهای مسیر تهران – اهواز و بالعکس و کاهش سهمیه روزانه 400 نفره.

* حقیقت‌پور نماینده اردبیل به وزیر نیرو: عدم کارآمدی مدیریت آبفای روستایی استان اردبیل.

* اکبریان نماینده کرج به وزیر نیرو:‌اصلاح تعرفه برق روستاییان که فاقد گازکشی هستند.

*جعفری نماینده بجنورد به وزیر امور اقتصادی و دارایی: عدم همکاری جدی بسیاری از بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات قانونی.

* شریعت نژاد نماینده تنکابن به وزیر تعاون: تایید اقدام تبعیض‌آمیز وزیر صنعت و کار در جذب نیروی انسانی غیر بومی.

* کارخانه نماینده همدان به وزیر نیرو: جبران کاهش حق آب روستاییان، به وزیر بهداشت: اقدام عاجل در خصوص هر چه سریعتر احداث بیمارستان فوق تخصصی قلب.

* قاضی پور نماینده ارومیه به وزیر بهداشت: تسریع در نظارت دقیق جلوگیری از استفاده از مواد تاریخ گذشته. به وزیر امور اقتصادی و دارایی: تذکر به معاونین و روسای بانک‌ها در ارسال پاسخ نامه نمایندگان و رعایت شان مجلس.

* شیری نماینده هشترود به وزیر راه و شهرسازی: علت تاخیر در افتتاح بیمارستان این حوزه انتخابیه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد