هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

برنامه‌های سجادی کلیشه‌ای است/وزارت ورزش عرصه جولان سیاسی‌کاران نشود

خبرگزاری فارس: برنامه‌های سجادی کلیشه‌ای است/وزارت ورزش عرصه جولان سیاسی‌کاران نشود


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد بیاتیان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی که در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مخالف نصر‌الله سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان سخن می‌گفت با اشاره به اینکه رأی عدم اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی پیشین ناشی از تندروی نبود، گفت: این مسئله به این خاطر بود که وزرای پیشنهادی با معیارهای مجلس و دولت‌های تدبیر و امید همخوانی نداشتند. مجلس تلاش می‌کند تا با تدبیر، امید مردم ناامید نشود آن هم در حوزه جوانان و ورزش که بسیار مهم و حیاتی است.

وی افزود: مجلس به دنبال این است که شعار عدالت را تدبیر کند تا وزارتخانه ورزش و جوانان عرصه جولان سیاسی‌کاران نشود.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضرت امام (ره) به این مسئله اشاره کردند که مبادا انقلاب به دست نااهلان بیفتد و ما هم به دنبال این هستیم تا کلید این وزارتخانه به دست کسانی که متخصص نیستند نیفتد.

بیاتیان گفت: در خصوص آقای سجادی و مباحث مدیریتی ایشان شاخص خاصی را ارائه ندادند. همه سوابق مدیریتی ایشان در حوزه المپیک و آسیایی بوده است و در حوزه اجرایی ورزش سابقه‌ای ندارند.

وی افزود: در کنار این متأسفانه هم در دولت گذشته حوزه‌ای که مورد غفلت قرار گرفت حوزه جوانان است، ما در انتخابات‌ها مرتب شعار جوانان را سر می‌دهیم اما به جوانان اطمینان نمی‌کنیم. آقای سجادی چه برنامه‌ای برای جوانان دارید، آقای رئیس ‌جمهور شما در این مملکت و در میان این همه نخبگان و جوانان نخبه دانشگاهی چهره‌ای نداشتید که حداقل در وزارت ورزش و جوانان یک پیرمرد را نفرستید.

وی افزود: دولت جای پیرمردها شده است، اینها در عرصه اجرا توانمندی ندارند و گاه شاهد هستیم آقایی که اینجا رأی می‌آورد کسانی را به عنوان معاون خود انتخاب می‌کند که چند سال از او بزرگتر هستند.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این مسئله یک نقیصه است و وزارتخانه‌ها تبدیل به عرصه حضور پیرمردها می‌شود. برنامه‌های ارائه شده توسط آقای سجادی طبق نظر معاونت قوانین مجلس همسو با قوانین مجلس است اما وی منطبق با قانون نیست.وی افزود: به معنای یک سری حرف‌های کلیشه‌ای و امیدی به اجرای آن نیست. ایشان در حوزه جوانان هیچ تخصصی ندارند و در جلسات خود با نمایندگان هیچ فردی را به عنوان معاونت یا قائم مقامی در حوزه جوانان نام نبرده است و تکالیفی که در قانون وجود دارد که حرف‌های کلیشه‌ است و اجرایی نمی‌شود.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بحث عدالت و همچنین امکانات ورزشی ما شاهد هستیم که در شهرهای غرب کشور توپ را اجاره می‌کنند اما ما به یک فوتبالیست 2 میلیارد تا 3 میلیارد تومان پول می‌دهیم که آخرین ماشین‌های روز دنیا را در خیابان‌های تهران سوار شوند. آقای سجادی برای این حوزه چه برنامه‌ای دارید.

بیاتیان در ادامه تصریح کرد: در بحث هویت‌بخشی به جوانان برنامه اجرایی وجود ندارد. جوانان بین وزارت ورزش و جوانان، علوم و آموزش و پرورش ویلان هستند. در این سرگردانی هیچ برنامه‌ای وجود ندارد و هر کس برای خود حرکت می‌کند و گاه اثرات یکدیگر را خنثی می‌کنند. شبیه‌خون فرهنگی هنوز وجود دارد با شکل و شمایل‌های خودش و هنوز برنامه‌ای در این باره ارائه نشده است. امروز نسل چهارم و پنجم انقلاب در عرصه‌های مدیریت نامحرم هستند و در این دولت هم به آنها ثابت شده است که به آنها میدانداری داده نشده است.

بیاتیان در ادامه اضافه کرد: گفته می‌شود آقای سجادیان و آقای صالحی‌امیری قول داده‌اند تا ایشان را به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک انتخاب کنند ایشان جواب دهد آیا چنین تصمیمی گرفته شده است. در عرصه حضور برخی آقازاده‌ها که در وزارت ورزش و جوانان که دستی بر آتش داشته‌اند و ترس از این است که مدیریت بار دیگر به دست این خاندان بیفتد، چه برنامه‌ای دارید تا بار دیگر وزارت ورزش و جوانان به دست سیاسیون نیفتد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد