هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هلاکت یک سارق سابقه‌دار شهرستان بیجار


فرمانده انتظامی استان خبر داد:
هلاکت سارق مسلح در درگیری با نیروی انتظامی کردستان
سنندج- فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: یک سارق مسلح در شهرستان کامیاران کردستان پس از چند ساعت درگیری با ماموران انتظامی استان به هلاکت رسید.
به گزارش خبرنگار کردپرس سردار محسن حسن‌خانی امروز 13 آبان ماه جاری در نشستی مطبوعاتی با اصحاب رسانه و خبرنگاران کردستانی اظهار داشت: بعد از اطلاعات واصله در زمینه وقوع یک سری سرقت احشام در شهرستان بیجار مراتب به صورت ویژه در دستور کار انتظامی این شهرستان قرار گرفت و با شناسایی سارق و محل سکونت وی که در شهرستان کامیاران بود، پلیس شهرستان برای نیابت قضایی به محل زندگی این شخص مراجعه کرد.
حسن خانی افزود: شخص سارق به محض مشاهده مامورین شروع به تیراندازی به سمت آنان نموده و از آنها خواسته بود که محل را ترک کنند.
وی تصریح کرد: مامورین بعد از اعلام وضعیت به فرماندهی به منظور جلوگیری از هرگونه اتفاقی تمام تلاش خود را در راستای برقراری ارتباط با متهم بکار گرفتند و نخست از طریق بلندگو با این فرد ارتباط برقرار کرده و در مرحله دوم با هماهنگی با خانواده این سارق مسلح سعی می‌کنند که وی را متقاعد کنند، و از وجود پدر و خانواده اش برای دستگیریش کمک خواستند تا هم به کسی آسیب نرسد و همچنین وی زنده دستگیر شود ولی وی بدون کوچکترین توجهی به خواهش‌های پدر و پدربزرگش کار خود را ادامه داد و متاسفانه راضی به تسلیم شدن نشد.
حسن‌خانی در مورد سوابق این سارق مسلح افزود: سرقت مسلحانه در سال 85 در سنندج، فرار از زندان در سال 89، سرقت مسلحانه در همدان و کرمانشاه، حمل سلاح و مهمات غیر مجاز، سرقت در استان هرمزگان و انجام شرارت‌های مختلف از سوابق این سارق مسلح بوده است.
فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه فرد مذکور بیش از 70 گلوله با اسلحه کلاشینکف به طرف ماموران شلیک کرده و چند ساعت با آنان درگیری ایجاد کرده بود اظهار داشت: ماموران فقط با هدف جلوگیری از آسیب رساندن به کسی  یا کسانی که احتمال می رفت در محل زندگی مجرم باشند برخوردی نکرده بودند و فقط از طریق گفتگو و تعامل قصد داشتند وی را دستگیر کنند اما با توجه به نزدیک شدن به شب مامورین برای جلوگیری از متواری شدن وارد عمل می‌شوند و مقابله به مثل نمودند، که در این درگیری متهم به هلاک رسید.
حسن خانی گفت: نیروی انتظامی با هر فرد و یا گروهی که بخواهد در امنیت و آسایش مردم استان خللی وارد کند به شدت برخورد خواهد کرد.
وی افزود: هیچ خط قرمزی در نحوه ارتباط مردم با نیروی انتظامی وجود ندارد و مردم برای گزارش شرارت‌ها به راحتی می‌توانند با تماس تلفنی از طریق شماره ١١٠، پیامگیر ١٩٧ و یا با روابط عمومی با حفظ نام اطلاع‌رسانی کنند.فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان بیان داشت: استان کردستان در زمینه جرائم خشن جزو استان‌های آخر کشور است در طول سال جاری حتی یک مورد سرقت مسلحانه در استان گزارش نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد