هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان:آمریکا از اروپا بی‌رحمانه جاسوسی می‌کند





آمریکا از اروپا بی‌رحمانه جاسوسی می‌کند

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛سیدمحمد بیاتیان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا کمتر از شعارهای عقیدتی و مذهبی برای مردم نیست و به همان اندازه اهمیت دارد، گفت: مرگ بر آمریکا نمادی برای اتحاد همه مستضعفان در مقابل همه تفکرات استکباری است.
وی ادامه داد: فکر می‌کنم امسال و بعد از اینکه برخی سیاسیون و دولت‌مردان حرف از کنار گذاشتن شعار مرگ بر آمریکا زدند و سخنی را به حضرت امام خمینی(ره) نسبت دادند که ناروا بود، دیدیم که پرونده جاسوسی شنود و جاسوسی آمریکایی‌ها در کشورهای اروپایی علنی شد.
نماینده مردم بیجار در مجلس با بیان اینکه خوی جاسوسی، استکباری و قدرت‌طلبی آمریکا هیچ‌موقع کم نخواهد شد، اظهار داشت: حضرت امام(ره) به ما فرمودند که رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است لذا تا زمانی که آمریکا چنین تفکر و خویی داشته باشد، رابطه با آمریکا امکان‌پذیر نیست حتی پس از اینکه ما با آمریکایی‌ها مذاکره تلفنی داشتیم چه اتفاقی برای ما افتاد؟ آیا مشکلات ما حل شد؟

بیاتیان خاطرنشان کرد: آیا مشکلات کشورهای اروپایی که با آمریکایی‌ها رابطه دارند، حل شده است؟ آیا مردم کشورهای خودکامه و خودفروخته عربی که با آمریکا رابطه دارند، هیچ مشکلی ندارند؟

به گزارش تسنیم ،وی تصریح کرد: 13 آبان‌ماه امسال همه آحاد ملت ایران و به‌خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان و همه آنهایی که دل در گروی نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه دارند، پرشورتر از سال‌‌های گذشته به میدان خواهند آمد و شعار مرگ بر آمریکا را مستحکم‌تر و با عقیده بیشتر نسبت به سال‌های گذشته سر خواهند داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد