هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

آقای مصطفی کاظمی ، طی حکمی از سوی استاندار کردستان ، به عنوان شهردار شهر جدید توپ آغاج منصوب گردید.

با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولین شهرستان آیین معارفه اولین شهردار شهر توپ آغاج در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر توپاغاج برگزارشد که طی حکمی از سمت استاندار کردستان مصطفی کاظمی به عنوان شهردار شهر جدید توپاغاج معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کردستان، مصطفی کاظمی شهردار توپ آغاج در جریان مراسم معارفه خود به عنوان شهردار شهر توپ آغاج که با حضور فرماندار و امام جمعه و مسئولان شهرستان و جمعی از مردم، اظهار داشت: اولویت اصلی در شهرداری توپاغاج نظام بخشی و تامین و تکمیل ملزومات، ماشین آلات و نیروی انسانی است.

وی عنوان کرد: با تبدیل شدن توپاغاج به شهر مسائل و اجرای طرح های هادی نیازمند بازخوانی کارشناسانه می باشد.

کاظمی بیان کرد: تهیه یک سند چشم انداز که به توسعه شهر توپاغاج منجر می گردد نیز از اولویت های کاری شهرداری توپاغاج خواهد بود.

شهر توپ آغاج زمینه‌های توسعه را داراست و نگاه برای توسعه این شهر به گونه‌ای باشد که آیندگان بتوانند ادامه‌ دهنده مسیر رشد و توسعه باشند.

وی با اشاره به اینکه شهر توپاغاج یک شهر فرهنگی و مذهبی می باشد، تصریح کرد: اجرای برنامه های فرهنگی در کنار طرح های عمرانی در شهر توپاغاج لازم و ضروری است.

شهردار توپاغاج با بیان اینکه متاسفانه در برخی شهرداری ها به مسائل فرهنگی شهر کمتر توجه می گردد، بیان کرد: یکی از اهداف کاری در شهرداری توپ آغاج توجه به مسائل فرهنگی خواهد بود که حضور و همکاری مردم در این راستا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی از راه اندازی یک کانون فرهنگی زیر نظر شهرداری توپاغاج برای توسعه و تقویت مباحث فرهنگی شهر خبر داد و افزود:


حضور مردم در فعالیت های مختلف شهرداری و شرکت در برنامه های مختلف عمرانی و فرهنگی شهرداری و مشارکت در توسعه شهر خود دلگرمی مسئولان در راستای خدمتی صادقانه به همراه خواهد داشت.


ضمن تبریک به آقای مصطفی کاظمی ،امید است در این راه با همت ایشان و مسئولین قدمی در راه پیشرفت و آبادانی این منطقه شاهد باشیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد