هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

واکنش به اظهارات وزیر صنعت درباره عدم کاهش قیمت خودرو/ خودرو به زودی گران می‌شود


واکنش به اظهارات وزیر صنعت درباره عدم کاهش قیمت خودرو/ خودرو به زودی گران می‌شود

سید محمد بیاتیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از اظهارات اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد عدم کاهش نرخ خودرو، گفت: اظهارات اخیر نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد نرخ خودرو و اینکه در حال حاضر نرخ آن کف قیمت بازار است، بدون شک شباهت‌های بسیاری به سخنان رییس کل بانک مرکزی در مورد نرخ ارز دارد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی، افزود: سخنان وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد قیمت خودرو، راه را برای بهم ریختگی بازار خودرو و سوء استفاده دلالان، واسطه گران و سودجویان باز کرده و نوعی آشفتگی و تلاطم را در این بازار رقم خواهد زد.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی که سازمانی به نام حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در کشور وجود دارد، اما به نظر می‌رسد واژه حمایت از مصرف کنندگان کاملا به فراموشی سپرده شده است.

بیاتیان اظهار کرد: بنده نیز قبول دارم که قیمت خودرو همانند سایر اقلام و کالاهای موجود در جامعه وقتی با افزایش قیمت مواجه می‌شوند، دیگر کاهش نخواهد یافت، اما حداقل می‌توان قیمت آنرا را ثابت نگاه داشت و ذهن مصرف کننده و جو بازار را آشفته نکرد.  

این نماینده مردم در مجلس نهم، عنوان کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت باید در برخی از اظهارنظرهای خود تجدید نظر کند، چراکه اینگونه سخنان می‌تواند بازار خودرو را متشنج کند.

عضو هیئت رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، خاطر نشان کرد:

*به مشاورین وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز توصیه می‌شود با مشورت‌های نادرست خود به سمتی حرکت نکنند که متلاطم شدن بازار خودرو و تورم موجود در آن را افزایش و گسترش دهند.*

نظرات 1 + ارسال نظر
کرم فرجی یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ق.ظ

احسن برنماینده بیجار آقای مهندس سید محمد بیاتیان که به اظهارات وزیر صنعت واکنش تند نشان دادندحامی طبقه فقر شدندمردم حوزه ایشان افتخارکنند به این نماینده جوان

فرجی از استان آذربایجانشرقی شهرستان مرند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد