هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

وزیر کشور در انتخاب استاندار کردستان تسریع داشته باشد


وزیر کشور در انتخاب استاندار کردستان تسریع داشته باشد

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد بیاتیان در نشست علنی امروز (چهارشنبه اول آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی به مسئولان اجرایی کشور گفت: وزیر راه و شهرسازی توجه ویژه به راه سازی در شهرستان بیجار داشته باشد زیرا راه های گذشته فرسوده شده اند و امروز بلاتکلیف بدون آسفالت باقی مانده اند.


نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی، با خطاب قرار دادن وزیر نیرو تصریح کرد: مشکلات کم بود آب در بخش شرب و کشاورزی برای مردم این منطقه مشکلاتی را ایجاد کرده که وزیر نیرو در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشد.


وی ادامه داد: امروز گرانی نهادهای کشاورزی در آینده برای کشاورزان مشکلات عدیده ای را ایجاد خواهد کرد که بایددر این خصوص فکری عاجل صورت گیرد.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: وزارت کشور در انتخاب استاندار کردستان تسریع داشته باشد تا این منطقه از بلاتکلیفی خارج شود.
  
سید محمد بیاتیان با تبریک عید غدیر خم در اولین تذکر کتبی خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: این تذکر در خصوص رهاسازی راه های روستایی که در شهرستان بیجار بلاتکلیف مانده‌اند و قرار بود که آسفالت شوند، است. باید هر چه سریعتر در آسفالت راه های روستایی تسریع شود.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر نیرو گفت:هم اکنون با مشکل حاد کم آبی هم در آب شرب و هم در بخش کشاورزی در شهرها و روستاهای شهرستان بیجار مواجه هستیم.

بیاتیان در تذکر دیگری در رابطه با گرانی نهادهای کشاورزی ادامه داد: باید چاه ای اندیشید و هزینه ها را برای کشاورزان پایین آورد.

وی در تذکر دیگری به وزیر کشور گفت: تسریع در انتخاب هر چه سریعتر انتخاب استاندار کردستان با لحاظ بیانیه 10 ماده‌ای که آقای روحانی در دوران انتخابات صادر کردند و با توجه به این که استان در یک بلاتکلیفی رنج آوری به سر می برد؛ باید صورت گیرد. ان شاالله هر چه سریعتر این مشکل رفع شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد