هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

نماینده مردم بیجار در مجلس‌: بهره‌برداری از راه بیجار به همدان گام بزرگی در توسعه کردستان خواهد بود

‌نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون گسترش بخش حمل و نقل و توسعه زیر ساخت راه در استان، نمی توان انتظار داشت که بخش معدن و صنعت کردستان نیز توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، سید محمد بیاتیان نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی، در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان و مدیریت ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی کردستان، اظهارداشت: بهره برداری از راه بیجار به همدان گام بزرگی در توسعه استان کردستان خواهد بود.

وی بیان کرد: با توجه به رکود اقتصادی و بودجه‌ای و مشکلات موجود در حوزه عمران روند پیشرفت در راه استان در سال جاری مطلوب بوده است.

بیاتیان گفت: راه بیجار - همدان راهی استراتژیک در منطقه می‌باشد و بهره‌برداری از این راه در توسعه تمامی حوزه‌ها تاثیر بسزایی خواهد داشت و امیدواریم تا پایان تیر ماه سال 93 راه بیجار - همدان به بهره برداری برسد.

وی افزود: طی بازدیدی که از روند پروژه صورت گرفت و برنامه ریزی‌هایی که می‌باید با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان صورت گیرد ادامه پیشرفت در راه بیجار – همدان مطلوب بوده و امیدواریم وعده‌هایی که از سمت مدیران ارشد استان در راستای پروژه‌های راه و شهرسازی صورت گرفته است تا پایان سال مالی به تحقق انجامد.

همچنین در ادامه این جلسه مقرر شد، از سمت پیگیری‌های مسئولین استان در قالب اعتبارات کمکی دفتر مقام معظم رهبری نسبت به پیگیری ادامه تامین اعتبار سال 92 در خصوص قطعه 4- ب اقدام شود.

درخصوص قطعه 4-الف پیمان شرکت همدان پارس با تامین منابع مالی از جانب شرکت ساخت و توسعه، نسبت به تکمیل آسفالت قطعه مذکور و تکمیل تابلو و علائم عمودی و افقی اقدام لازم به عمل آید.

مقرر شده با پیگیری اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان نسبت به بررسی جریمه متعلقه در خصوص برداشت مصالح زیر اساس قطعه 4- ب از طریق امور آب شهرستان بیجار اقدام و نسبت به حل و فصل مشکل فوق در قالب ضوابط و مقررات مساعدت لازم به عمل آید.

همچنین با توجه به مشکلات تامین منابع مالی قطعه 5-ب مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی با هماهنگی نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی نسبت به پیگیری تامین اعتبار قطعه فوق از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری اقدام نمایند.

اداره راه و شهرسازی استان کردستان متعهد شد نسبت به برقراری اتصال ایمن راه روستایی دار غیاث به محور بیجار – همدان و تکمیل آنتن مذکور در فصل کاری آینده اقدام نمایند.

نظر به قطع محور پیرتاج- سلامت آباد به دلیل آبگیری سد تالوار در آینده نزدیک ارتباط محور مذکور حد فاصل روستای کهریز به سمت روستای کلوچه در محور همدان توسط اداره کل راه و شهرسازی پیگیری و اقدام لازم در فصل کاری آینده صورت گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد