هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

نماینده بیجار خواهان رسیدگی به تامین آب در منطقه شد

نماینده مردم بیجار در نطق میان دستور امروز خود با اشاره به آغاز فصل کشت در مورد دغدغه‌های کشاورزان در منطقه گفت: متاسفانه کود کمیاب شده است و کشاورزان دغدغه آب دارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بیاتیان، نماینده مردم بیجار در استان کردستان در نطق میان دستور امروز خود ضمن آرزوی موفقیت برای دولت در راه تحقق حماسه اقتصادی، تاکید کرد که همه مشکلات اقتصادی در کشور ناشی از تحریم‌ها نیست بلکه بیش از 70 درصد آن به دلیل ناهماهنگی‌هایی است که در مجموعه مدیریت کشور وجود دارد و نیازمند ارتقای مدیریت کشور است.

وی در ادامه اظهار کرد: دولت باید تلاش کند تا در زمینه دیپلماسی در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب بایستد و بنا به فرمان رهبری مذاکره‌ها را با نرمش قهرمانانه و شعار هیهات من‌الذله پیش ببرد.

نماینده مردم بیجار در کردستان ادامه داد: حماسه اقتصادی نیازمند رونق تولید است و رونق تولید نیازمند کمک به بنگاه‌های تولیدی از طریق جلوگیری از واردات است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود، اظهارات اخیر رییس کل بانک مرکزی را موجب تلاطم دوباره در بازار طلا و ارز دانست و تاکید کرد که ضروری است مسئولین ناتوانی‌های خود را ناشی از تحریم‌ها ندادند.

بیاتیان ادامه داد: 73 درصد مردم که در استان کردستان در انتخابات شرکت کردند به آقای روحانی رای دادند و در همین راستا امید است که آقای روحانی به وعده‌های خود در بیانیه 10 ماده‌ای اقوام و مذاهب توجه کند و انتخاب استاندار بومی برای این استان‌ها را در اولویت‌های خود قرار دهد.

نماینده مردم بیجار در کردستان همچنین با اشاره به آغاز فصل کشاورزی از افزایش قیمت نهاده‌ها و کمبود کود در بازار گلایه کرد و گفت: لازم است که هر چه سریعتر کارت سوخت برای کشاورزان صادر شود. در مورد خودکفایی در تولید گندم متاسفانه به علت غفلت در زمینه تحقیقات کشاورزی هنوز سنتی باقی مانده است و در این راستا لازم است که وزیر جهاد کشاورزی به حل مشکلات بخش تحقیقات کمک کند.

وی همچنین خواهان برقدار شدن چاه‌های کشاورزی، برخورداری کشاورزان از یارانه به صورت تسهیلات کم بهره برای خرید ماشین‌آلات کشاورزی، بهبود وضعیت مسکن مهر، رسیدگی به وضعیت زمین‌های تفکیک شده که منابع ملی در مورد آنها ادعای مالکیت دارد، حل مساله راه‌های روستایی که در دولت قبلی تخریب شده‌اند و همچنین نظارت جدی به برنامه‌های عمرانی، توجه به سرمایه‌گذاری خصوصی و لزوم حل مشکل کم‌آبی در روستاها و اشتغال در شهرهای کردستان شد و از وزیر کشور خواست تا به ارتقای سطح تقسیمات کشوری توجه کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد