هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

تذکرات کتبی





وعده وزیر ارتباطات برای رفع مشکل کارگزاران مخابرات/ مخابرات دولتی می‌شود

سید محمد بیاتیان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با تشریح جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در جلسه امروز موضوع حادثه قم-تهران با حضور وزیر صنعت و ریئس سازمان استاندارد مطرح شد.

نماینده مردم بیجار درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این راستا سوال تابش نماینده مردم اردکان در مجلس سوالی را در رابطه با حادثه مذکور از وزیر صنعت مطرح کرد، گفت:‌ وی از پاسخ سوال وزیر صنعت در خصوص حادثه اتوبوس های قم قانع نشد و قرار شد در یک فرصت دیگر نعمت زاده در کمیسیون صنایع و معادن مجلس حاضر شود و در رابطه با آن توضیحاتی ارائه دهد.

وی با اشاره به این که بررسی های دلایل حادثه قم هنوز نهایی نشده است، افزود: بحثی که مطرح بود در باره حادثه این بود که لاستیک اسکانیا نترکیده است بلکه دو پوسته شده است یعنی لایه رویی لاستیک ساییده شده و درواقع لاستیک نازک شده بود.

بیاتیان گفت: سازمان استاندارد نیز موضوعاتی پیرامون حادثه مطرح کرد و هنوز به نتیجه نهایی در این راستا نرسیده اند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به اینکه در ادامه جلسه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارشی از حوزه کاری خود ارائه داد که گزارش کاری از شرکت مخابرات ارائه داد و وزیر عنوان کرد با توجه به اینکه به دلایل حقوقی واگذاری مخابرات غیر قانونی بوده قرار شد مزایده واگذاری این شرکت باطل شود و مخابرات به بدنه دولت برگردد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع  و معادن مجلس درباره طرح مشکلات کارگزاران مخابرات کشور بیان کرد: این موضوع در جلسه مطرح شد و وزیر ارتباطات نیز وعده داد با همکاری شرکت مخابرات مشکل کارگزاران را حل کنند.

لازم به ذکر است در حالی که ماده 62 قانون بودجه کل کشور بر استمرار بیمه کارگران مخابرات و همچنین انعقاد قرارداد مستقیم شرکت مخابرات با کارگزاران آن تاکید دارد اما بیمه کارگزاران مخابرات کل کشور از 1/4/91 رد نشده ضمن اینکه مشکل قرارداد یکی دیگر ازمشکلات آنها است؛ همچنین این کارگران از ابتدای امسال حقوق خود را دریافت نکرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد