هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

خواسته نمایندگان مصلحت ملت است/ مصالح نظام و ملت باید در اولویت باشد

رئیس مجمع نمایندگان کردستان:

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجمع نمایندگان کردستان گفت:نمایندگان در صف اول ارتباط با مردم قرار دارند و خواسته آنها چیزی جز مصلحت مردم نیست.

سید محمد بیاتیان



به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سیدمحمد بیاتیان شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کردستان با اشاره به فرازهایی از بیانات مهم مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان مشکلات فرهنگی را مهم‌تر و عمیق از دیگر مسائل دانستند و لزوم توجه به این امور را به همگان یادآور شدند.

وی گفت: پیام رهبر فرزانه انقلاب به اجلاس نماز هم حاوی نکات بسیار برجسته‌ای بود که لازم است متولیان امر فرهنگ کشور به موارد مطروحه در آن پیام توجه جدی داشته باشند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان تصریح کرد: سازمان‌ها و دستگاه‌ها باید با انجام کارهای زیربنایی در راه تحقق منویات حکیمانه مقام معظم رهبری گام بردارند و از دکوری و شعاری کردن عمل به این توصیه‌ها پرهیز کنند.

وی به مشکلات بودجه استان که توسط مدیران کردستان در جلسه مطرح شد نیز اشاره کرد و گفت: زمانی که بودجه سال 92 در مجلس بررسی می‌شد نماینده دولت وقت اظهار کرد با این بودجه 40 هزار میلیارد تومان کسری خواهیم داشت و نماینده دولت کنونی هم اعلام کرده دولت با همین مقدار کسری مواجه خواهد شد.

بیاتیان برخورد دوگانه با  موضع‌گیری نمایندگان دولت‌های دهم و یازدهم را تقبیح کرد و افزود: برخی از نمایندگانی که اکنون از دولت جانبداری می‌کنند در زمان دولت دهم به شدت علیه اظهارات نماینده دولت که همین صحبت‌ها را بر زبان آورده بود موضع گرفته بودند.

وی تأکید کرد: هیچ کس حق ندارد مصالح ملت را فدای مسائل جناحی و گروهی کند و برای همه مسئولان مصالح نظام و ملت باید در اولویت باشد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با یک لایحه دوفوریتی اصلاح قانون بودجه 92 را به مجلس آورد که این دو فوریت رأی نیاورد و یک فوریتی هم که توسط نوبخت مطرح شد با رأی منفی نمایندگان مواجه شد و این لایحه به صورت عادی بررسی می‌شود.

وی گفت:در بحث اصلاح لایحه بودجه 92 کل کشور نمایندگان استان دیدگاه‌های مجموعه مدیران استان را مدنظر قرار خواهند داد.

وی بدون نام‌بردن از شخص خاصی به برخی مباحث مطرح شده علیه مجمع نمایندگان استان اشاره کرد و گفت: در یک سخنرانی رسمی به مجمع نمایندگان استان که با رأی مردم انتخاب شده‌اند جفا شده است.

بیاتیان گفت: نامرد خطاب کردن نمایندگان و اعلام اینکه نمایندگان استان چیزی جز زحمت برای کردستان ندارند به دور از جایگاه یک مسئول در نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه دیگر دوره جنگ زرگری گذشته است تصریح کرد: همه مسئولان در نظام اسلامی باواسطه یا به طور مستقیم با رأی مردم انتخاب می‌شوند و حفظ احترام کسانی که منتخب مردم هستند ضروری است و بی‌احترامی به آنها در واقع بی‌احترامی به مردم است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان گفت: نمایندگان در صف اول ارتباط با مردم قرار دارند و خواسته آنها چیزی جز مصلحت مردم نیست.

وی افزود: برخی مردم کردستان را نردبان ترقی خود کرده و به این خاطر که نمایندگان در یک سفر شرکت نکرده‌اند به آنها توهین روا داشته‌اند.

بیاتیان بهترین نوع نقد را نقد سازنده دانست و گفت: مقام معظم رهبری همه مسئولان نظام را به وحدت، تعامل و همگرایی توصیه کرده است بنابراین صحیح نیست برای خوشامد عده‌ای یا انتقام از عده‌ای دیگر به نمایندگان ملت توهین شود.

وی افزود: خدمات دولت نهم و دهم در کردستان قابل مقایسه با دولت‌های گذشته نیست ولی باز هم مشکلاتی داریم که باید برای رفع آنها برنامه‌ریزی شود.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اینکه برخی استان‌ها در زمان جنگ تحمیلی در سایه دور بودن از تنش‌های مرزی توانستند صنعت خود را با دلارهای 7 تومانی توسعه دهند واقعیتی انکار ناپذیر است و ما امیدواریم دولت یازدهم مشکلات کردستان را همانگونه که خود رئیس جمهور عنوان کرده با نگاه ویژه‌ای بررسی و رفع کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد