هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان : گرایش مذهبی و سیاسی در انتخاب استاندار کردستان معیار نباشد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران، بیاتیان  گفت: ملاک انتخاب باید توجه به فرامین مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر اجرای این فرامین در استان باید باشد.وی به موقعیت جغرافیایی استان کردستان و تاثیر آن در رفع نیازهای کشور با توجه به وجود تحریم ها اشاره کرد و گفت: مدیران نخبه استان می تواند با توجه به اوامر رهبری در راستای حماسه اقتصادی و با استفاده از مرز مشترک با عراق، نقش مهمی در کاستن آثار منفی تحریم ها داشته باشند.وی با بیان اینکه خط مشی شهیدان رجایی و باهنر باید در نگاه مدیران فعلی تجلی یابد، افزود: مدت کوتاه مسوولیت این شهیدان کتاب مفصل اصول مدیریت برای کارگزاران دلسوز است.دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به همکاری بسیار خوب مجلس برای رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی، گفت: در تاریخ مجلس این چنین رأی بالایی به یک وزیر بی سابقه بوده است.

  

استانها > غرب > کردستان
نماینده بیجار عنوان کرد:
استاندار کردستان باید فردی شناخته شده در سطح ملی باشد/ لزوم حمایت از صنعت بومی استان
بیجار – خبرگزاری مهر:  نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی به اهمیت انتخاب استانداری موفق و شایسته برای کردستان از سوی دولت دکتر روحانی اشاره کرد و گفت: استاندار کردستان باید فردی شناخته شده و در سطح ملی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد بیاتیان ظهر جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بیجار با تبریک هفته دولت اظهار داشت: شهید رجایی و با هنر دو یار بودند که خالصانه در راه اعتلای ایران اسلامی گام برداشتند و دغدغه ای جز خدمت به مردم نداشتند بنابراین لازم است خط مشی این بزرگواران سرمشق و الگوی ما قرار گیرد.

وی افزود: خوشبختانه هفته دولت امسال متفاوت تر نسبت به سال های گذشته بود و ما شاهد روی کار آمدن دولت تدبیر و امید همزمان با این ایام بودیم و انتظار می رود تدبیر و امیدی را که دکتر روحانی بر آن تاکید داشتند به فعلیت و عمل برساند.

نماینده مردم بیجار ادامه داد: پس از انتخابات 24 خرداد و خلق حماسه سیاسی، کسب رای اعتماد حداکثری وزرای دولت دکتر روحانی نیز در نوع خود یک حماسه بود که انتظار می رود دولت در راستای کمک به رفع مشکلات کشور جدی تر فعالیت کند.

وی به اهمیت انتخاب مدیران شایسته در استان کردستان اشاره کرد و گفت: در تمامی نظامات دموکراتیک مدت خدمت مسئولین چهار ساله  است و این فرصت مناسبی برای خدمتگذاری شایسته به مردم است در استان کردستان هم مدیران اجرایی زحمات زیادی را در بخش های مختلف کشیدند ولی باید با روی کار آمدن دولت جدید فرصت خدمت گذاری به افراد جدید داده شود.

وی عنوان کرد: انشالله در آینده ای نزدیک شاهد انتصاب مدیران شایسته و نخبه در استان کردستان خواهیم بود که با قوای تازه، توان مدیریتی بالا، متخصص و با تدبیر در راستای پیشرفت استان گام بردارد.

کردستان می تواند دروازه فرار از تحریم ها باشد

وی در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست خبری با خبرنگاران رسانه های جمعی شهرستان بیجار افزود: استان کردستان می تواند دروازه فرار از تحریم ها باشد به شرط اینکه استاندار ما در سطح بالا باشد و بتواند مسائل را در سطح ملی مدیریت کند.

بیاتیان به اهمیت توجه به فرامین مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان بر دوری از مذهب گرایی پرداخت و بیان کرد: سخنان رهبر عظیم الشان ایران سرشار از نکات ارزشمند است که اگر هریک از ما به آن عمل کنیم یقیناً شاهد پیشرفت بیش از پیش استان و در ادامه کشور خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در انتخاب استاندار کردستان هم باید از مذهب گرایی پرهیز کرد و  فردی را که نخبه ،توانمد و در سطح بالای قرار دارد را به عنوان استاندار این خطبه از ایران اسلامی انتخاب کرد تا استان کردستان را به جایگاه واقعی خود برساند.

صنعت استان باید مبتی بر توانمندی بومی مدیریت شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه بر توانمدی متخصصان بومی اشاره کرد و اظهار داشت: اگر در تمامی برنامه های خود از متخصصان توانمند بومی استفاده کنیم یقینا شاهد پیشرفت در استان خواهیم بود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به ضرورت بازنگری برنامه تومسعه صنعت اشاره کرد و گفت: برنامه صنعت ما نیاز به بازنگری داردد و باید از هرگونه شعارزدگی و احساسی بودن در این برهه زمانی پرهیز کنیم.

بیاتیان  بر لزوم توجه بر توسعه صنایعی که همیشه مورد نیاز جامعه و حتی کشور های دیگر است پرداخت و عنوان کرد: بهداشت و تغذیه دو صنعتی است که همیشه مورد نیاز جامعه و حتی کشور های دیگر است بنا برین باید به این بخش ها توجه ویژه ای صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خوشبختانه وزیر اقتصاد ما از افراد متخصص و توانمند در سطح کشور است و انتظار می رود با حمایت بخش خصوصی در آینده ای نزدیک شاهد رقم خورد ن حماسه ای و تحولی جدید در بخش صنعت باشیم.

وی بر اتحاد بیش از پیش شرکت ها و همدلی با مردم اشاره کرد و گفت: اگر شرکت ها در زمینه های مختلف صادقانه با مردم رفتار کنند  بسیاری از مشکلات جزئی که بین مردم و شرکت ها که امروز شاهد آن هستیم، از بین می رود.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معادن و شرکت های مختلف یک فرصت ارزشمند برای شهرستان هستند به شرط آنکه مدیریتی کارآمد برآن ها حاکم باشد.

وی افزود: در همین راستا باید اتاق فکری که مبتنی بر فکر و خرد جمعی باشد ایجاد شود و با آمیخته شدن تجربه پیران و فکر جوانان کار های اساسی در پیشرفت صنعت شهرستان بیجار صورت گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  همچنین به اقدامات ارزشمند دولت های نهم و دهم اشاره کرد و گفت: دکتر احمدی نژاد از جمله  افراد برجسته ای بود که مردم را به زندگی امیدوار کرد.

وی افزود: خدمات دولت نهم و دهم در نوع خود بی بدیل  بود دلیل برجسته آن هم فرمایشات مقام معظم رهبری در آخرین دیدار با اعضای هیات دولت بود که به صورت  مستقیم از زحمات شبانه روی این دولت در راستای خدمت به مردم تشکر کرد.

وی ادامه داد: انتظار می رود این روند به صورت بهتر و منسجم تر در دولت یازدهم ادامه یابد و دکتر روحانی و دیگر وزاری کابینه در راستای توسعه و پیشرفت بیش از پیش کشور تلاش کنند.

بیاتیان سال های 86 تا 90 را دوران طلایی بودجه استان در سطح کشور دانست و گفت: این دوران بهار بودجه استان در کشور بود که متاسفانه بهره لازم از آن صورت نگرفت و اعتبارات به شکل مناسب و محل های مناسب هزینه نشد.

وی تاکید کرد: اتظار می رود نگاه دولت یازدهم به استان کردستان و سایر استان های محروم به صورت ویژه باشد و بودجه های جهشی برای پیشرفت این استان در نظر گرفته شود.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی از اصحاب رسانه خواست تا با انتقاد های سازنده خود در راستای آگاهی مدیران و پیشرفت شهرستان گام بر دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد