هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

فرصت کافی برای بازنگری بودجه 92 وجود ندارد


۲۵
فرصت کافی برای بازنگری بودجه 92 وجود ندارد

سید محمدبیاتیان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت،درباره ضرورت بازنگری در بودجه 92 با بیان اینکه مجلس با کلیت بازنگری در بودجه 92 مخالف است، افزود:‌ فرصت برای بازنگری بودجه کو تاه است چرا که فصل اجرای بودجه عمرانی رو به پایان است.

نماینده مردم بیجار درمجلس شورای اسلامی درباره ضرورت بازنگری درطرح هدفمندسازی یارانه ها، گفت: باید هرچه سریعتر درطرح هدفمندسازی یارانه ها بازنگری شود به نحوی که در پرداخت یارانه دهک های مختلف یکسان دیده نشوند.

وی با تاکید بر اینکه سهم بخش تولید و کشاورزی از درآمد یارانه ها  پرداخت شود، افزود:‌ حذف یارانه مردم هم کار درستی نیست چرا که با وضعیت موجود اقتصادی اگر برخی خانواده ها یارانه نگیرند زندگیشان نمی چرخد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید براین که طرح هدفمند سازی یارانه ها باید کامل اجرا نشد، گفت: اگردولت بتواند یارانه پرداختی به دهکهای کم درآمد را افزایش  دهد و دهک های مرفه را حذف کنند بهتر است.

بیاتیان درباره مشکلات و مسایل بخش تولید، گفت:‌ بخش اعظم مشکلات و معضلات صنعت و تولید ناشی از  کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش وسیاستهای نادرست در بخش واردات و صادرات است که مسئولیت ساماندهی آن به وزارت صنعت و معدن و اقتصاد برمی گردد.

نماینده مردم بیجاردرمجلس افزود:‌ بخش اعظم مشکلات صنعت خودرو پرداخت نشدن تسهیلات است که اگر دولت جدید بتوانند سرمایه در گردش مورد نیاز این صنعت را تامین کنند بسیاری از مشکلات حل می شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه تحریم ها فرصتی برای تقویت تولید داخل است، گفت: صنعت خودرونیز باید با دریافت تسهیلات، تکنولوژی خود را به روز کرده و تولید کنندگان قطعه نیز با تولید انبوه قطعه از تحریم ها عبورکند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد