هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

با همت مهندس بیاتیان:دو میلیارد ریال برای تامین روشنایی معابر روستایی بیجار اختصاص یافت

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی با پیگیریهای انجام شده برای تامین روشنایی معابر و تکخوانی کنتوربرق روستایی دو میلیارد ریال به این امر اختصاص داد.

سیدمحمد بیاتیان با اشاره به وضع نامناسب روشنایی معابر وناعادلانه خواندن قرائت کنتور برق مصرفی روستاها افزود :

با پیگیریهای لازم وهماهنگیهای انجام شده اعتبار 200 میلیون تومانی برای تهیه وسایل وزیرساختهای مورد نیاز برای تثبیت روشنایی معابر وتک خوانی کنتورهای روستایی تامین شده است.

مهندس بیاتیان با ناعادلانه خواندن براورد هزینه برق هر روستا وتحمیل هزینه گزاف به خانواده ها اظهارداشت:باید تکخوانی کنتور دردوستاها اجرا شود و هرخانوار براساس مصرف واقعی هزینه پرداخت کند.

مهندس بیاتیان با اشاره به لزوم کاهش هزینه تهیه وانتقال برق موردنیازچاههای آبیاری مزارع گفت:بوسیله خط نفوذی دربعضی از مسیرها، امکان تامین برق مورد نیاز چاههای آب مزارع وجود دارد وباید تا فرصت سوزی نشده است این کار انجام شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
همشهری چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام اقای مهندس
نمیدونم شما تو بیجار زندگی کردین یا نه اما تو رو خدا حداقل کاری رو که میتونین برای جونای این شهر انجام بدین.همه جونای این شهر از بیجار فراری اند نمایندگان قبل که هیچ کدومشون هیچ کاری نکردند .شما که راستی و درستی تون برای مردم ثابت شده کاری بکنید.

سلام دوست گرامی
مطمئن باشید تمام سعی مهندس بر روی اینکار متمرکز شده است انشاالله در ماه های آتی شاهد آمدن سرمایه گذارهایی در بخش خصوصی در شهرمان خواهیم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد