هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

نماینده بیجار: تحقق حماسه اقتصادی مستلزم اصلاح فرهنگ کار است

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی بر اصلاح فرهنگ کار در جامعه تأکید کرد و گفت: تحقق حماسه اقتصادی مستلزم اصلاح فرهنگ کار است، چرا‌ که در فرهنگ اسلامی هر کاری که در راستای خدمت به مردم باشد از جایگاه والایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، سیدمحمد بیاتیان در سی و پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی بیجار که در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری امیر‌نظام گروسی برگزار شد، گفت: نام‌هایی که هر ساله توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به‌عنوان نام سال انتخاب می‌شود، برگرفته از الزامات، شرایط‌ و اولویت‌های اساسی کشور است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: برای محقق شدن نام سال و نیل به اهداف این نامگذاری‌ها باید مردم پا به پای مسئولان تمام هم و غم خود را به‌کار گیرند.

نماینده مردم ‌در مجلس ‌افزود: مقام معظم رهبری با انتخاب نام «حماسه اقتصادی» قصد دارند به مسئولان گوشزد کنند که باید در جهت رفع نیاز‌ها و مشکلات اقتصادی مردم با ارائه راهکارها و پی‌ریزی برنامه‌های مدون و تأثیرگذار گام بردارند.

وی اعلام کرد: با برگزاری همایش‌ها، فراهم کردن زمینه‌های تبادل نظر میان اقتصاددانان با اقشار علمی و دانشجویان، مشورت با متخصصان و به‌کارگیری کسانی‌که می‌توانند برنامه‌های خوب اقتصادی را به نحو شایسته به مرحله‌ی اجرا بگذارند، می‌توان به نام «حماسه اقتصادی» تحقق بخشید.

بیاتیان بر اصلاح فرهنگ کار در جامعه تأکید کرد و افزود: تحقق حماسه اقتصادی مستلزم اصلاح فرهنگ کار است، چرا‌که در فرهنگ اسلامی کار در راستای خدمت به مردم از جایگاه والایی برخوردار است.

نماینده مردم ‌در مجلس ‌در پایان یادآور شد: نمادهایی که مقام معظم رهبری در آغاز سال مطرح می‌کنند برای یک سال نیست، بلکه راهکاری است که مسئولان نظام و مردم باید آن را تعقیب کنند تا به اهداف نظام و انقلاب برسیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد