هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان: نظم و شکوه حاکم بر مراسم تحلیف آن را متمایز از ادوار گذشته


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، درباره برگزاری مراسم تحلیف روحانی، گفت:‌نظم و شکوه حاکم بر مراسم تحلیف، آن را متمایز از ادوار گذشته کرد.

محمد بیاتیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت درباره مراسم تحلیف روحانی گفت: این مراسم نسبت به ادوار گذشته، خاص‌تر بود و دلیل اصلی آن نیز به شرایط بین‌المللی ایران، نوع تعامل با سایر کشورها و به وجود آوردن برخی مشکلات همچون تحریم‌ها بر می‌گردد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور روسای جمهور و مسئولان و مقامات عالی‌رتبه‌ای از سراسر دنیا در این مراسم نیز آن را خاص‌تر کرده بود.

وی که اولین دوره حضور خود را در مجلس  تجربه می‌کند، به نحوه چرخش قدرت از جناحی به جناح دیگر در کشور اشاره و بیان کرد: این نحوه انتقال قدرت از یک گرایش سیاسی به گرایش دیگر، پویایی نظام و مردم‌سالاری دینی را نشان می‌دهد که همواره امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بر آن اشاره داشتند و البته مردم، نقطه عطف و اصلی در این چرخش نخبگان هستند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در برگزاری مراسم تحلیف روحانی، نقطه منفی ندیدم؛ نظم بر این برنامه حاکم بود و برنامه خوبی برگزار شد؛ صحبت‌های سخنرانان نیز اعم از روسای سه قوه، بسیار مناسب و کامل بود.

وی درباره سخنان روحانی گفت: اگر این صحبت‌ها، اجرایی شود و سیاست‌های دولت چه در عرصه داخلی و چه در حوزه خارجی براساس این تعاریف اجرا شود، نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم خواهد خورد.

بیاتیان در پاسخ به این سوال که خواسته اقوام از رئیس جمهور منتخب چیست، توضیح داد: توجه جدی و مشارکت دادن آنها خواسته اقوام از رئیس جمهور منتخب است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: این نکته در شعارهای دکتر روحانی وجود داشت و امیدواریم در عرصه اجرا نیز مورد توجه جدی قرار گیرد و نخبگان اقوام در مدیریت‌های مختلف در سطح کشور مشارکت داده شوند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد