هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان:کمیسیون صنایع و معادن فردا میزبان نعمت زاده خواهد بود لزوم پرهیز از نگاه سیاسی به بخش صنعت و معدن


عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر پیشنهادی صنعت،معدن وتجارت به احتمال زیاد فردا برای ارائه برنامه هایشان به کمیسیون صنایع و معادن خواهد آمد.

سید محمد بیاتیان درگفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت اظهار داشت: با توجه به رزومه  آقای نعمت زاده در حوزه صنعت و معدن دیدگاه اعضای کمیسیون برای تصدی ایشان در این پست مثبت است. 

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی افزود:وی فردی هستند که توانایی پیشبرد کارها را در این وزارتخانه دارا هستند و امیدواریم رای اعتماد را در مجلس کسب کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد:در حوزه صنعت و معدن باید از نگاه سیاسی پرهیز کرد و از مدیران توانمند و تخصصی در حوزه های مختلف تولید مانند خودرو سازی استفاده کرد البته برای موفقیت بیشتر باید تمام ارگان های ذیربط مانند وزارت اقتصاد و امور دارایی و بانکها کمک کنند.

بیاتیان افزود: انتظار همه این است با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تمرکز بیشتری را در موضوع تولید ملی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر موضوع تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت خیلی مطرح نیست و تعاملات با وزیر مربوطه در این امر نیز تاثیر گذار خواهد بود البته اگر وزیر چیدمان خوبی  در بخش های  تجارت و بازرگانی داشته باشد شاید خیلی ضرورتی به این تفکیک نباشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطر نشان کرد: در خصوص موضوع کوچک سازی دولت و کاهش وزارتخانه ها باید به این موضوع نیز توجه شود که با وجود افزایش جمعیتی که در سالهای گذشته داشته ایم اگر تصدی گری دولت در سطح کنونی نیز بماند به نوعی کوچک سازی دولت اتفاق افتاده است./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد