هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

نماینده مردم بیجار: حضور پرشور مردم حماسه سیاسی را به دنیا ثابت کرد


نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم امروز با حضور پرشور خود رقم زدن حماسه سیاسی را به دنیا ثابت کردند.

سیدمحمد بیاتیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، اظهار کرد: امروز 24 خردادماه، مردم نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری را با حضور خود به واقعیت تبدیل کردند.

وی با اشاره به این‌که «در سایر کشورهای دموکراتیک میزان مشارکت در بهترین حالت 50 درصد می‌باشد» تصریح کرد: این در حالی است که میزان مشارکت در نظام جمهوری اسلامی ایران در تمامی صحنه‌ها بیش از 70 درصد مشاهده شده است.

وی گفت: به دلیل شرایط ویژه کشور ما در دنیا چه به لحاظ تحریم و چه به لحاظ نقشه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی مشارکت حداکثری مردم در این عرصه از اهمیت بسزایی برخوردار می‌باشد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور پرشور مدم ولایتمدار ایران در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای شهر و روستا پیش‌بینی می‌شد. تحریم‌ها 30 درصد بر تورم تأثیر داشتند، این دوره از انتخابات به لحاظ دوره جدید تحریم‌ها و انتظار دشمنان برای به بن بست رسیدن نظام جمهوری اسلامی از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک با روی کار آمدن قوه مجریه کارآمد و اهل تعامل با سایر قواها مشکلات موجود حل خواهد شد و ما حرکت یکپارچه خود را به سوی ایرانی آزاد و شکوفا ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به این‌که «پیروز اصلی انتخابات مردم هستند»، اظهار کرد: تصمیم و انتخاب مردم، مدیریت قوه مجریه را مشخص خواهد کرد، بر این اساس پیروز عرصه خلق حماسه، مردم خواهند بود. امید است هر دولتی که انتخاب می‌شود با تعامل، همکاری، مشورت و استفاده از نخبگان به دور از هر نوع شائبه سیاسی بتواند چهار سال آینده در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی موفق عمل کند. انتظار مردم از قوه مجریه، حل مشکلات اقتصادی، مهار تورم، بازگرداندن آرامش به فضای جامعه و قطع کردن دست همه واسطه‌ها و دلال‌ها و سوءاستفاده‌کنندگان از فضای نابسامان اقتصادی می‌باشد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: شاخصه اصلی رییس قوه مجریه اهل تعامل بودن با سایر قواست و دولت آینده نباید عرصه تصمیم و اجرا را از وجود نخبگان خالی کند. خالی کردن عرصه تصمیم و اجرا از نخبگان کشور و عدم مشورت با سایر مسوولان و دلسوزان نظام به معنای خیانت به رأی مردم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد