هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان: مشارکت حداکثری مردم برای نظام مصونیت‌آور است



رییس مجمع نمایندگان استان کردستان، با اشاره به سرمایه‌گذاری دشمن به منظور کمرنگ شدن مشارکت مردم در انتخابات تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم برای نظام مصونیت‌آور است.

سید محمد بیاتیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره چگونگی حضور مردم استان کردستان در انتخابات گفت: از دقایق اولیه شروع رأی‌گیری در کردستان، حضور مردم در شعب اخذ رأی چشمگیر بوده و در مقایسه با سال‌های گذشته، افزایش قابل توجهی داشته به ‌گونه‌ای که شاهد رکورد تازه‌ای از مشارکت مردم در انتخابات خواهیم بود.

نماینده مردم بیجار و گروس در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد مردم واجد شرایط رای دادن تا پایان ساعت اعلام‌شده در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند و افزود: خلق حماسه سیاسی جز با حضور مردم اقصا نقاط کشور میسر نخواهد شد و مشارکت حداکثری مصونیتی برای کشور ایجاد می‌کند.

بیاتیان با اشاره به سرمایه‌گذاری دشمن به منظور کمرنگ شدن مشارکت مردم در انتخابات تصریح کرد: هر چقدر حضور مردم در انتخابات بیشتر شود، "نه" گفتن به استکبار جهانی و دشمنان انقلاب و نظام بیشتر خواهد شد و ایران با قدرت بیشتر در موضوعاتی همچون انرژی هسته‌ای در عرصه جهانی حضور پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: فردی که سکان اجرایی کشور را بدست خواهد گرفت، در صورت برخورداری از یک رأی قوی می‌تواند کابینه قدرتمندی تشکیل و کشور را به سوی توسعه و پیشرفت سوق دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به این سوال که آیا مردم استان کردستان در مناطق صعب‌العبور و روستایی، امکان دسترسی به صندوق‌های رای را دارند، توضیح داد: طبق اطلاعات واصله، برای تمام نقاط استان از جمله مناطق صعب‌العبور و روستایی، تمهیداتی صورت گرفته و شعب اخذ رای در سراسر استان توزیع شده تا مردم برای رأی‌دهی با مشکل مواجه نشوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد