هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه مدونی در حوزه تولید ندارند

بیاتیان: به شعارهای نامزدها خوش بین نیستم




عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در صحبت هایی که کاندیداهای ریاست جمهوری در حوزه تولید و صنعت خودرو مطرح می کنند برنامه عملی وجود ندارد، گفت: متاسفانه برنامه مدونی در حوزه صنعت، تولید و اقتصاد احساس نمی‌شود.

سید محمد بیاتیان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اظهارات و شعارهای کاندیداهای ریاست جمهوری در حوزه تولید و خودرو در مناظره تلویزیونی و سایر برنامه های تبلیغاتی کاندیداها تصریح کرد: اگر بخواهیم وارد بحث تولید و صنعت و به طور خاص خودروشویم باید ببینیم برنامه خاص کاندیداها در این خصوص چیست.

نماینده مردم بیجار و گروس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر نامزدهای انتخاباتی به برنامه های خود برای  مدت اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ نپرداختند، افزود: مقام معظم رهبری سال ها سیاست های کلی اصل ۴۴ را ابلاغ فرمودند و اگر کاری هم در این راستا صورت گرفته بیشتر در بخش شبه دولتی بوده است نه در بخش خصوصی.

وی گفت: مباحثی که مطرح می شود اگر در حد حرف باشد برای مردم خیلی جذاب نیست.

این نماینده مردم در مجلس افزود: آقای احمدی نژاد شعارهای دهن پر کنی داشت که در خیلی از زمینه ها موفقیت حاصل شد اما در بسیاری از موارد نه تنها موفقیتی کسب نشد بلکه یک عقب گرد داشتیم و باعث افزایش معضلات و مشکلات شد.

بیاتیان با اشاره به اینکه در حوزه صنعت خودرو عقب گرد داشتیم، به طوری که در جایگاه قبلی خود نیز قرار نداریم، گفت: شرایطی وجود دارد که نه تنها تولید کننده راضی نیست بلکه برای مصرف کننده نیز راضی کننده نیست.

به شعارهای های کاندیداها خوش بین نیستم

وی در توضیح مطلب فوق ادامه داد: بنابراین در صحبت هایی که کاندیداهای ریاست جمهوری در حوزه تولید و صنعت خودرو مطرح می کنند برنامه عملی وجود ندارد و تا زمانی که برنامه عملی وجود نداشته باشد در این حوزه نمی توان رقابت کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: بنده به عنوان کسی که در حوزه صنعت فعال بوده ام و اکنون نیز در کمیسیون تخصصی صنایع و معادن مجلس حضو دارم خیلی به شعارهای های کاندیداها خوش بین نیستم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه متاسفانه برنامه مدونی در حوزه صنعت، تولید و اقتصاد احساس نمی شود، درباره شعار هدایت نقدینگی به سمت تولید توسط ۸ نامزد ریاست جمهور خاطرنشان کرد: هدایت نقدینگی به سمت تولید خیلی شعار خوبی است، اما اگر عملی شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد