هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان: حمایت از کتابخانه‌های عمومی وظیفه مسوولان است


نماینده مردم بیجار و رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی مسئولان وظیفه دارند از کتابخانه های عمومی به عنوان نهادی فرهنگی و اثرگذار حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان؛ سیدمحمد بیاتیان روز گذشته در دیدار رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بیجار افزود: کتابخانه‌های عمومی از ارکان توسعه فرهنگی در کشور هستند که به منظور اجرای برنامه‌های خود نیاز به حمایت دارند.

وی با اشاره به نقش مطالعه در سعادتمندی جامعه، اظهار داشت: در آیات و روایات و همچنین سخنان بزرگان همواره بر نقش مهم کتاب در تعالی انسان تاکید شده و این امر نشان‌دهنده اهمیت بالای مطالعه و علم آموزی است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: توسعه جوامع به ویژه در عرصه فرهنگی در گروی میزان توجه مردم به مطالعه است که اگر این علاقه موجود نباشد دسترسی در توسعه دیرتر میسر می شود.

بیاتیان با اشاره به فرهنگی بودن استان کردستان، تصریح کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سفر تاریخی شان به کردستان از این استان به عنوان استانی فرهنگی نام بردند و این مهم مسئولیت متولیان فرهنگی را بیش از پیش روشن ساخته است.

وی اظهار داشت: کتابخانه های عمومی با توجه به نقشی که در ارتقای آگاهی و بصیرت جامعه عهده دار هستند، باید بیشتر از گذشته مورد توجه مسئولان و همچنین علاقمندان به فرهنگ قرار گیرند.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی با اعلام حمایت خود از کتابخانه‌های عمومی گفت: حمایت از این نهاد فرهنگی در واقع حمایت از اعتلای فرهنگی کشور اسلامی ایران است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد