هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی


عضو هیئت‌ رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، جواد جهانگیرزاده در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.




تذکر سقایی، ذوالانوار، برومندی، دستغیب، طاهری، دوگانی، اسمعیلی، شفیعی، موسوی، هاشمی، احمدی، جعفرپور، رضاپور، قادری و صادقی به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص نحوه واگذاری معادن نیریز به افراد غیر واجد شرایط و حراج بیت‌المال در استان فارس و واگذاری بی‌ضابطه سایر معادن استان.

تذکر بهمنی نماینده سراب به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در اجرای طرح نفلین سینیت سراب و به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص تسریع در انتخاب رئیس بانک کشاورزی شعبه سراب.

تذکر تمیمی نماینده شادگان به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در تأمین اعتبار لازم به منظور تجهیز بیمارستان شهرستان شادگان.

تذکر جباری نماینده بندر لنگه به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در بهسازی جاده‌های روستایی و به وزیر نیرو در خصوص تسریع در تأمین آب شرب روستاهای بندر لنگه و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در بهسازی مسیر بندر لنگه ـ بستک در استان هرمزگان.

تذکر عالی نماینده زابل به وزرای کشور و امور خارجه در خصوص توضیح علت عدم بازگشت پیکر شهدای پاسگاه سراوان از کشور پاکستان.

تذکر آغاجری نماینده بندر ماهشهر به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در تجهیز بیمارستان‌های هندیجان، امیریه و ماهشهر.

تذکر دهدشتی نماینده آبادان به وزیر امور خارجه در خصوص علت عدم حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای پاسخگویی به سؤال نمایندگان.

تذکر میرمرادزهی نماینده سراوان به وزیر بهداشت در خصوص علت عدم اجرای طرح پزشک خانواده در حوزه سراوان، بوربوران و زابلی  و به وزیر علوم در خصوص تسریع در پرداخت هزینه‌ها و حقوق مدرسان دبیرستان دانشگاه سراوان.

تذکر پشنگ نماینده خاش به رئیس جمهور و وزیر کشور در خصوص ضرورت نظارت بر عملکرد استاندار سیستان و بلوچستان.

تذکر محجوب نماینده تهران به وزیر نیرو در خصوص صدور دستور جاری کردن حق‌آبه منطقه حسن‌آباد از رودخانه کرج.

تذکر رستمیان و جابری نمایندگان دامغان و آزادشهر به وزیر تعاون در خصوص تسریع در اعلام تعرفه‌های سال جدید.

تذکر رجبی، صابری، ایرانپور، امامی، نوروزی، نظری مهر، اسدالهی و عالی نمایندگان مینودشت، رامیان، مبارکه، گرگان، علی‌آباد، کردکوی، تربت جام و زابل به رئیس جمهور در خصوص تسریع در پرداخت اعتبارات ماده ۱۸۲ قانون برنامه پنجم توسعه به مناطق محروم.

تذکر هاشمی نخل ابراهیمی نماینده میناب به وزیر کشور در خصوص تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری بخش‌های رودخانه و توکور و هشت‌بندی و به وزرای کشور و جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در صدور مجوز صید به صیادان شرق هرمزگان.

تذکر حیدری طبیب نماینده کرمانشاه به وزیر اطلاعات در خصوص توضیح علت اظهارنظرهای غیرکارشناسی و تشویق اذهان عمومی، به وزیر امور خارجه در خصوص علت عدم اقدام علیه دولت امارات متحده عربی در ساخت جزایر مصنوعی در سازمان ملل متحد و مجامع بین‌المللی، به وزیر ارتباطات در خصوص کیفیت نامناسب سرعت پائین خطوط اینترنتی و به وزیر نیرو در خصوص علت عدم اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری در خصوص اصلاح شبکه‌های برق کرمانشاه.

تذکر امیری نماینده کهنوج به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در احداث و تکمیل راه‌های روستایی به ویژه جاده کهنوج، رودان و پل بهادرآباد رودبار جنوب و به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در راه‌اندازی بیمارستان مینوجان و رسیدگی به وضعیت بهداشتی شهرستان‌های جنوبی استان کرمان.

تذکر ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در حل مشکلات استخدام نیروهای بومی در صنایع استان گیلان، به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در تأمین تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی ادارات شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل، به وزیر راه و شهرسازی در خصوص چهار خطه کردن جاده جیرباق ـ امیرآباد، به وزیر فرهنگ و ارشاد در خصوص تسریع در اجرای طرح مجتمع فرهنگی هنری لاهیجان، به وزیر دادگستری در خصوص تسریع در اجرای طرح ندامتگاه استان گیلان، به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در اجرای طرح ۴ خطه کردن جاده بازکیاکورا به سیاهکل، به وزیر کشور در خصوص تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری دهستان شیرجوپشت، به وزیر نیرو در خصوص تسریع در آبرسانی به بخش‌های رودبنه و بخش لاهیجان، به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در اجرای طرح‌های درمانی دیلمان و بیمارستان‌های سیاهکل و لاهیجان و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح بازگیاگوراب و گیل.

تذکر اربابی نماینده ایرانشهر به وزیر نیرو در خصوص جلوگیری از جذب نیروهای غیر بومی در شرکت برق منطقه‌ای استان سیستان و بلوچستان.

تذکر محمدی نماینده قزوین به وزیر کشور در خصوص تسریع در جبران خسارات وارده ناشی از خشکسالی و سرمازدگی زارعان و باغداران استان قزوین.

تذکر شریعتی و فتح‌الله حسینی نمایندگان بهبهان و قصرشیرین به وزیر علوم در خصوص توضیح علت عدم احداث خانه نخبگان شهرستان بهبهان.

تذکر اسفنانی، فتح‌الله حسینی، ندیمی، بروجردی، فتاحی، نعمتی، احمدی، صادقی و جعفرزاده نمایندگان فریدن، قصرشیرین، لاهیجان، بروجرد، ارومیه، اسدآباد، کنگاور، شیراز و رشت به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در حل مشکلات عشایر کوچ‌نشین به ویژه در خصوص آب آشامیدنی.

تذکر محمدی، حسینی، رحمانی، عباس‌پور، بیاتیان، کارخانه، فتح‌الله حسینی و فتاحی به رئیس جمهور در خصوص لزوم رعایت صرفه و صلاح دولت در واگذاری تملک دارایی‌های سرمایه.

تذکر کارخانه، سبحانی‌نیا، فتح‌الله حسینی و فتاحی نمایندگان همدان، نیشابور، قصرشیرین و ارومیه به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم توزیع عادلانه و جلوگیری از افزایش قیمت کود شیمیایی.

تذکر اسفنانی، ندیمی، فتح‌الله حسینی، اسماعیلی، دستغیب، بروجردی، فتاحی، احمدی، سبحانی‌نیا و جعفرزاده نمایندگان فریدن، لاهیجان، قصرشیرین، زنجان، شیراز، بروجرد، ارومیه، کنگاور، نیشابور و رشت به وزرای کشور و جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در تعیین تکلیف در پرداخت خسارات وارده ناشی از سرمازدگی به باغداران.

تذکر محمدی، حسینی، رحمانی، عباس‌پور، بیانیان، فتح‌الله حسینی و فتاحی به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در انعقاد قرارداد کار فی‌مابین سازمان حفظ نباتات با شهرداری قزوین در خصوص استفاده از شرکت خدمات ویژه فرودگاه قزوین و به وزرای امور اقتصادی و دارایی و جهاد کشاورزی برای جلوگیری از واردات گوشت‌های ذبح‌ شده غیر شرعی و غیر بهداشتی به کشور.

تذکر نعمتی و فتح‌الله حسینی نمایندگان اسد‌آباد و قصرشیرین به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در تأمین کود شیمیایی و بذر کشاورزان.

تذکر فتح‌الله حسینی، ندیمی، اسفنانی، دستغیب، فولاد‌گر، بروجردی، فتاحی، جعفر‌زاده، نعمتی، احمدی و صادقی نمایندگان قصر‌شیرین، لاهیجان، فریدن، شیراز، اصفهان، بروجرد، ارومیه، رشت، اسدآباد، کنگاور و شیراز به وزیر آموزش و پرورش در خصوص ضرورت تسریع در پرداخت معوقات سال ۱۳۹۱ فرهنگیان کشور.

تذکر مقتدایی نماینده اصفهان به رئیس جمهور در خصوص ضرورت تسریع در اقدامات مؤثر برای تأمین کاغذ مورد نیاز بخش‌های مختلف مصرف‌کننده و ضرورت ساماندهی قیمت‌های این کالای مورد نیاز مراکز نشر و چاپ در روزنامه‌‌ها و نشریات.

تذکر جباری نماینده بندرلنگه به وزیر نیرو در خصوص تسریع در اجرای مجتمع‌های دژگان، مقام و بستان.

تذکر ابوترابی نماینده نجف‌آباد به وزیر کشور در خصوص ضرورت تقسیم عادلانه بودجه خشکسالی استان اصفهان.

تذکر سنقر به وزیر بهداشت در خصوص ضرورت تسریع در راه‌اندازی دانشکده پرستاری و بهداشت.

تذکر شوهانی نماینده ایلام به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در حل مشکلات صنعتگران استان ایلام.

تذکر منوچهری نماینده پاوه به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص عدم کنترل بر عملکرد بانک‌ها و اجرای ضوابط و اعطای وام‌های مختلف.

تذکر آصفری نماینده اراک به وزرای جهاد کشاورزی و کشور در خصوص تأمین خسارات برای کشاورزان شهرستان خنداب به دلیل سرمازدگی.

تذکر قاضی‌پور و جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه به وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص جلوگیری از پایمال شدن حق تیم فوتبال شهرداری تبریز.

تذکر قاضی‌پور، جهانگیر‌زاده و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در صدور احکام استخدامی معلمان نهضت سوادآموزی قبول شده و به وزیر آموزش و پرورش در خصوص ضرورت استخدام مربیان پیش‌‌دبستانی‌، حق‌‌التدریس‌ها و نیروهای شرکتی در اسرع وقت، به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص دستور اجرای قانون بازنشستگی با ۲۵ سال سابقه مانده قانون نوسازی صنایع و به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص جلوگیری از فروش مجدد سازمان توسعه راه‌های ایران بدون ارزیابی.

تذکر کیایی‌نژاد نماینده ساوجبلاق به وزیر کشور در خصوص ارتقای شهرک سید‌ جمال‌الدین به شهر مستقل.

تذکر کاشانی نماینده زاهدان به وزیر راه و شهرسازی در خصوص عدم پرداخت حق بیمه کارگران شرکت تراورز طرف قرارداد راه‌آهن جنوب شرق.

تذکر موسوی نماینده لامرد به وزیر نفت در خصوص تسریع در اتمام تنها پروژه جایگاه سی ان جی مرکز شهرستان مر.

تذکر صامری نماینده خرمشهر به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عدم توزیع عادلانه حوزچه‌های ماهی توسط مدیرکل شیلات استان خوزستان و به وزیر نفت در خصوص به کارگیری نیروهای غیربومی و بازنشسته در محورهای نفتی دارخوین و اروندان.

تذکر رستمیان نماینده دامغان به وزیر بهداشت در خصوص حضور ناکافی معاون پارلمانی وزارتخانه در مجلس و نظردهی کارشناسی در طرح‌ها و لوایح.

تذکر حاجی نماینده شاهین‌شهر به وزیر بهداشت در خصوص ضرورت برخورد با پدیده شوم اخذ وجوه غیرقانونی به اصطلاح زیرمیزی.

تذکر آصفری نماینده اراک به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص حل مشکل جدی کارگران کارخانه آونگان اراک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد