هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

آغاز کارخانه گندله سازی در بخش کرانی شهرستان بیجار

آغاز کارخانه گندله سازی در بخش کرانی شهرستان بیجار

همزمان با چهارمین سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان ، عملیات احداث کارخانه گندله سازی در بخش کرانی شهرستان بیجار با حضور استاندار کردستان آغاز شد .

کارخانه گندله سازی حسن آباد یاسوکند با ظرفیت تولید سالانه 920 هزار تن مواد اولیه فولاد در مدت 18 ماه با اعتبار 180 میلیارد تومان و با اشتغالزایی 150 نفر بصورت مستقیم احداث می شود

استاندار کردستان در حاشیه آغاز عملیات احداث کارخانه گندله سازی بخش کرانی از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی کارخانه کنسانتره شهرک واقع در نزدیکی شهر حسن آباد یاسوکند خبر داد و گفت: این کارخانه تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

شهبازی همچنین از راه اندازی شهرک صنعتی حسن آباد یاسوکند در آینده ای نزدیک خبر داد و بیان کرد بیش از 2 میلیارد تومان از محل درآمد واحدهای معدنی منطقه برای احداث و مرمت جاده دسترسی حسن آباد یاسوکند و روستاهای منطقه اختصاص یافته است .

سید محمد بیاتیان نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی هم خواستار تکمیل چرخه صنعت فولاد در این منطقه و بهره مندی مردم روستاهای این بخش از مزایای این نعمات خدادای شد و گفت خودکفایی در عرصه اقتصاد علی الرغم تمامی تهدیدها و تحریمها ، بیانگر تفکر حماسی ملت ایران و همت سرمایه داران است .

در ادامه ودر  پایان این مراسم از روند فعالیت کارخانه تولید کنسانتره بازدید شد .

این کارخانه با تولید سالانه 325 هزار تن کنسانتره با سرمایه گذاری 33 میلیارد تومان در فاز اول برای 60 نفر بصورت مستقیم و 200 نفر بصورت غیر مستقیم شغل ایجاد خواهد کرد .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد