هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان : خدمت به مردم وظیفه مسئولان بوده و فرقی نمی‌کند ...


رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان که برای حضور در انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده بود، گفت: از ادامه مسیر منصرف شده و ثبت‌نام نخواهم کرد.
سیدمحمد بیاتیان نماینده بیجار در مجلس که چندی پیش برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده بود، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: در انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری ثبت‌نام نخواهم کرد.

وی در تشریح علت این تصمیم خود اظهار داشت: وقتی صحنه انتخابات را بررسی کردم و دیدم هر شخصی بدون هیچ پشتوانه‌ای وارد عرصه انتخابات شده است تصمیم گرفتم در این عرصه حضور پیدا نکنم.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان خاطرنشان کرد:
 خدمت به مردم وظیفه مسئولان بوده و فرقی نمی‌کند من در قامت رئیس‌جمهور و یا در قامت نمایندگی مجلس به انجام وظیفه بپردازم.

بیاتیان تاکید کرد که در آینده با صدور بیانیه‌ای ارزیابی خود از شرایط فعلی انتخابات را اعلام خواهد کرد.

لازم به ذکر است، سید محمد بیاتیان نماینده بیجار در مجلس چندی پیش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران برای ورود به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام آمادگی کرده بود.


به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از چند وقت پیش همزمان با  داغ شدن تنور انتخابات ریاست جمهوری، افراد مختلفی برای حضور در این عرصه خود را آماده کرده و به اصطلاح اعلام آمادگی کردند.

در این میان بودند کسانی که ردای وکلات مردم در مجلس را بر دوش داشتند و هنوز یک سالی از کار نمایندگی آن‌ها نگذشته بود که خود را برای ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری به مردم عرضه کردند.

8 نماینده مجلس شورای اسلامی از جمله نامزدهایی بودند که قبل از ثبت نام در ستاد انتخابات وزارت کشور برای ورود به این عرصه اعلام آمادگی کرده بودند.

افرادی هم چون سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، محمدرضا باهنر، علیرضا زاکانی، مسعود پزشکیان، ارسلان فتحی‌پور، سید محمد بیاتیان، منصور آرانی، صفر نعیمی رز، از جمله نمایندگانی بودند که برای حضور در این عرصه اعلام آمادگی کرده بودند.

با بسته شدن پرونده پنج روز ثبت نام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، پرونده نمایندگان داوطلب کرسی ریاست جمهوری یازدهم نیز بسته شد. اما از بین 8 نماینده که برای انتخابات یازدهم اعلام آمادگی کرده بودند سه نفر از آن‌ها یعنی حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، زاکانی و پزشکیان با حضور در ستاد انتخابات کشور ثبت نام کردند.

پنج نماینده دیگر نیز یعنی محمدرضا باهنر، سید محمد بیاتیان، صفر نعیمی رز، منصور آرانی، ارسلان فتحی‌پور با حضور نیافتن در ستاد انتخابات وزارت کشور این سیگنال را به جامعه خبری دادند که از حضور در عرصه انتخابات منصرف شده‌اند.

این که چه عاملی باعث شد تا این افراد اعلام آمادگی کنند و سپس بدون ثبت نام انصراف دهند جای بحث دارد و همین‌ نیز قابل قبول است که مانع از حضور تعدد نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری شدند.

لازم به ذکر است که از صبح روز سه‌شنبه 19 اردیبهشت ماه به مدت 5 روز تا عصر روز شنبه 21 اردیبهشت ماه 686 نفر به عنوان داوطلب انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در ستاد انتخابات وزارت کشور ثبت نام کردند که 38 نفر از آن‌ها چهره شاخص سیاسی به شمار می‌روند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد