هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

کاندیداهای ریاست جمهوری چه حرف‌هایی برای گفتن دارند؟


بر اساس اصل 115 قانون اساسی و ماده 35 قانون انتخابات ریاست جمهوری رجال مذهبی و سیاسی که واجد شرایطی مانند ایرانی الاصل بودن،

داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، مدبر و مدیر بودن، داشتن حسن سابقه و امانت و تقوی، مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور باشند می‌توانند در ستاد انتخابات کشور برای ثبت نام حضور یابند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) امروز سه‌شنبه 17 اردیبهشت اولین روز از زمان ثبت‌نام‌هاست و کاندیداها 5 روز برای اقدام به ثبت‌نام فرصت دارند، 38 روز دیگر هم انتخابات برگزار می‌شود، برخی در همان اولین ساعات اقدام به ثبت‌نام کردند و این روند هم‌چنان ادامه دارد ولی مانعی برای فعالیت آن‌ها در زمینه اظهارنظرهای‌شان در جمع‌های مختلف نیست.


* سید محمد بیاتیان: در انتخابات ثبت‌نام می‌کنم/شاید به نفع گزینه نهایی اصولگرایان کنار بکشم


*هاشمی رفسنجانی: حضورم در انتخابات مفید باشد، درنگ نمی‌کنم

* علی اکبر ولایتی: حیثیت ایرانی باید با رویکرد عزت مندانه حفظ شود

* حسن روحانی: در مورد حوادث سال 88 حرف‌های زیادی داریم

* محمدرضا باهنر: هاشمی و خاتمی را سران فتنه نمی‌دانیم

* علیرضا زاکانی: به نفع کسی کنار نمی کشم مگر آنکه...

*آل‌اسحاق: سعی می‌کنم هزینه‌های سلامت در دولتم رایگان و یا حداقل باشد

* هاشمی رفسنجانی: نباید اجازه داد معلمان دغدغه معیشتی داشته باشند

*مصطفی پورمحمدی: انتخابات سیاستمداران را از برج عاج به کف خیابان‌ها می‌کشاند

* منوچهر متکی: طرح‌های خود برای تولید را در زمان تبلیغات اعلام می‌کنم

* محسن رضایی: وزیر زن در کابینه‌ام خواهم داشت/تبعیض بین استانها را برطرف می‌کنم

* محمدحسن ابوترابی: تسهیل فضای کسب و کار را محقق می‌کنم

* روح الله احمدزاده کرمانی: به احمدی‌نژاد اعتقاد دارم

* مصطفی کواکبیان: حکومت امانت الهی است

ادامه دارد ...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد