هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان: در انتخابات ثبت‌نام می‌کنم/شاید به نفع گزینه نهایی...



یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه به احتمال 99 درصد در انتخابات ثبت‌نام می‌کند در عین حال گفت که شاید به نفع گزینه نهایی اصولگرایان کنار بکشم.

سید محمد بیاتیان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: اعلام حضورم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به معنای قطعی شدن تصمیمم است ولی بازهم همه چیز به شرایط بستگی دارد.

وی در توضیح به ارایه مثالی پرداخت و گفت: زمانی مرحوم حاج علی حجازی از منبر پایین می‌رفت پیرمردی دستش را کشید تا ببوسد به او گفتند در این شلوغی دست آقا را می‌کشی ممکن است بشکند گفت که به درک من می‌خواهم ببوسم.

نماینده مردم بیجار در مجلس ادامه داد: شاید این مثال را بتوان به فضای انتخابات ریاست جمهوری تعمیم داد افرادی که آمدند نباید بخواهند به هرقیمتی رییس جمهور شوند آنها باید به مصالح مردم، نظام و کشور در بعد داخلی و بین‌المللی نگاه کرده و سپس در مورد حضور و یا عدم آن تصمیم‌گیری کنند.

بیاتیان با این پیش‌بینی که تا ده روز دیگر همه چیز قطعی می‌شود، گفت: بنده به احتمال 99 درصد در انتخابات ثبت‌نام می‌کنم ولی ممکن است بنا به شرایط و گزینه نهایی اصلاح‌طلبان، ‌دولت و حتی حضور آقای هاشمی به نفع کاندیدایی کنار بکشم.

وی افزود: اگر بنا بر کنار کشیدن از عرصه انتخابات باشد به نفع گزینه نهایی اصولگرایان این کار را انجام می‌دهم.

بیاتیان در این رابطه با بیان اینکه زاکانی مذاکره کرده است، گفت: بنده از زمان دانشجویی ارتباط نزدیکی با آقای زاکانی داشتم به همین دلیل از لحاظ دیدگاهی به ایشان نزدیک‌ترم البته آقای زاکانی هم با چند کاندیدا صحبت کرده و قطعا به نقطه اشتراکی خواهند رسید.

وی با بیان اینکه در نهایت ده کاندیدای اصلی در انتخابات با یکدیگر رقابت می‌کنند، گفت:‌ باز هم این موضوع با آمدن هاشمی و گزینه نهایی اصلاح‌طلبان و دولت تغییر می‌کند.

این نماینده اصولگرایان مجلس با تاکید بر اینکه همه باید برای خلق حماسه سیاسی تلاش کنند،‌ گفت: اگر درسایه پنج یا شش کاندیدا حماسه سیاسی هم خلق شود نیازی نیست که افراد به هر قیمتی در انتخابات حضور پیدا کنند؛ باید همه درصدد کم کردن هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری در انتخابات باشیم بهره‌وری که با حضور مردم محقق می‌شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد