هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

عدم اجرای مصوبات سفر دولت به کردستان


/ تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور/

عدم اجرای مصوبات سفر دولت به کردستان


تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه) توسط جواد جهانگیرزاده در جلسه علنی مجلس قرائت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این تذکرات به شرح زیر است:


**بیاتیان نماینده بیجار به وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت: نابسامانی امورات مربوط به معادن درپی تفویض اختیار به استانداران.


** بیگلری، قادرمرزی و بیاتیان نمایندگان سقز و بانه، دهکلان و بیجار به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: عدم اجرای مصوبات سفر دولت به کردستان.


** نادران نماینده تهران به وزیر کشور: تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری روستای میقان.

**حسینی نماینده قائمشهر، سوادکوه و جویبار به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در احداث مسکن مهر حوزه انتخابیه.

** سبحانی‌نیا نماینده نیشابور و فیروزه به وزیر کشور: دستور تسریع بررسی ارتقای بخش سرولایت نیشابور به شهرستان و ارسال آن به کمیسیون سیاسی دفاعی دولت.

** موسوی اصل نماینده گرمی به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در تامین آب بخش عشایری شهرستان گرمسار.

** مقیمی نماینده بهشهر به وزیر نیرو: استفاده از مدیران کارآمد در شهرستان‌های استان مازندران، به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در تامین اعتبار طرح احداث بیمارستان امام خمینی شهرستان بهشهر.

**پیرموذن نماینده اردبیل به وزیر آموزش و پرورش: اجتناب از تعویض نام مدارس اهدایی مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور.

**پشنگ، کاشانی و اربابی نمایندگان خاش، زاهدان، ایرانشهر و بخش‌های فنوج به وزیر نفت: لزوم توزیع عادلانه سوخت در مناطق مرزی،‌ به وزیر جهاد کشاورزی: توضیح علت دخالت غیرقانونی استاندار سیستان و بلوچستان در امور کشاورزی، دامی و کشت و صنعت.

**برومندی، اسدی و موسوی اصل نمایندگان مرودشت، پاسارگاد، رفسنجان، مشکین‌شهر و گرمی به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در انتصاب مدیرعامل کشت و صنعت مغان.

**فتح‌الله حسینی، تامینی لیچانی، ندیمی و شهریاری نمایندگان قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب، رشت، لاهیجان، زنجان و طارم و زاهدان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: نظارت بر عملکرد اپراتور تلفن همراه ایرانسل در خصوص توزیع سیم کارت‌های فاقد اسناد مالکیت.

**حسینی و علیپور نمایندگان قائمشهر، سوادکوه و جویبار به رییس‌جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت: ‌تسریع در پرداخت حقوق کارگران صنعت فولاد.

**جعفری و سلیمی نمایندگان بجنورد، محلات و دلیجان به وزیر آموزش و پرورش: توضیح علت اظهارنظر در خصوص تعطیلی مدارس در روستای پنج‌شنبه.

**جعفری و ثروتی نمایندگان بجنورد، جاجر و گرمه به وزیر نیرو: توضیح علت قطع آب کشاورزی روستاهای پایین دست سد شیرین دره، همچنین به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: تسریع در راه‌اندازی اداره اوقاف و امور خیریه در شهرستان گرمه، به رییس‌جمهور: تسریع در راه‌اندازی اداره میراث فرهنگی در شهرستان‌های حوزه انتخابیه.

**علی مطهری نماینده تهران به وزیر اطلاعات: توضیح در خصوص علت ادامه بازداشت مهدی خزعلی و باقر اسدی بدون داشتن محکومیت قضایی.

** رحمانی نماینده تاکستان به وزرای کشور و جهاد کشاورزی: جبران خسارات سنگین وارده از سرمازدگی زمستانه و بهاره و خشکسالی به باغات انگور و گردو و مزارع گندم و جو در شهرستان تاکستان که بیش از 300 میلیارد تومان برآورد گردیده و ضرورت استمحال بدهی باغداران و کشاورزان.

**فتح‌الله حسینی نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغر به وزیر نفت: علت عدم گازکشی به شهرستان‌های مرزی حوزه انتخابیه و همچنین علت تعطیلی جایگاه CNG‌ در سر پل ذهاب که برای مردم مشکلاتی به وجود آورده است.

**سامری نماینده خرمشهر و مینوشهر به وزیر نفت: علت عدم تمکین دستورات وزیر نفت توسط نیروهای تحت امر،‌ همچنین علت اخراج نیروهای پوتینگ تاسیسات دریایی،‌ به وزیر راه و شهرسازی: علت عدم تکمیل پل روگذر راه‌آهن شلمچه،‌ به وزیر جهاد کشاورزی: دستور توقف توزیع ناعادلانه حوضچه‌های ماهی فاز دوم به افراد غیربومی.

**جدگال نماینده چابهار و نیکشهر به وزیر راه و شهرسازی: افزایش بیش از حد قیمت زمین‌های بنیاد مسکن در شهرستان‌های حوزه انتخابیه.

**درویش‌پور نماینده ایذه و باغملک به وزیر راه و شهرسازی:‌ رسیدگی فوری به وضعیت جاده اهواز، ایذه و لردگان با توجه به تصادفات عدیده و تصادفات اخیر که منجر به فوت 18 تن از هموطنان گردیده است.

**قادرمرزی نماینده دهکلان به وزیر راه و شهرسازی: تعطیلی پروژه احداث راه‌آهن همدان سنندج.

**موسوی‌نژاد نماینده دشتستان به وزیر آموزش و پرورش: تسریع در استخدام و تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی که تاکنون اجرا نشده است، همچنین به رییس‌جمهور: تسریع در اجرای پرداخت فوق‌العاده بدی آب و هوا به همه کارکنان و کارگران استان بوشهر و مناطق محروم.

** نکو نماینده رباط‌کریم به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم رسیدگی و تسریع در تکمیل و راه‌اندازی تنها بیمارستان 64 تختخوابی نیمه تمام شهرستان بهارستان، همچنین تخصیص امکانات و تجهیزات پزشکی لازم و کافی به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) شهرستان رباط‌کریم.

** نکو، محمدزاده و اسدی نمایندگان رباط‌کریم، بهارستان و مشکین‌شهر به رییس‌جمهور: لزوم رسیدگی برای جلوگیری از افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها.

** بیگلری، قادرمرزی و بیاتیان نمایندگان سقز و بانه، دهکلان و بیجار به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: عدم اجرای مصوبات سفر دولت به کردستان.

**نکو نماینده رباط‌کریم به رییس‌جمهور: صدور دستورات لازم و فوری جهت استقرار ادارات مورد نیاز در شهرستان جدیدالتاسیس بهارستان، به وزیر راه و شهرسازی:‌ لزوم صدور دستور فوری جهت ایجاد ایستگاه مترو در شهرستان رباط‌کریم، به وزیر آموزش و پرورش: لزوم صدور دستورات لازم و فوری جهت رسیدگی و تکمیل در ساخت چهارده مدرسه در شهر جدید پرند با توجه به وضعیت منحصر به فرد شهر مذکور در کشور، به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در تکمیل کمربند جنوبی تهران، اسلامشهر،‌ رباط‌کریم.

** سید ناصر موسوی، قاضی‌پور، منصوری، هادی حسینی، داوود محمدی، ملکشاهی، مصری، کامران، حیدرپور، سبحانی‌فر، هاشمی، آشوری، علوی، امامی، جوکار، برومندی، علی مطهری، امیری، اسفنانی، ندیمی، منصوری بیدکانی، سنایی، صرامی‌فروشانی، مقتدایی، فولادگر و منصوری آرامی به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی: اجرای سریع و بدون بهانه‌جویی قانون بازنشستگی پیش از موعد برای مشاغل کارگری شرکت سیمین اصفهان با توجه به مصوبه هیات دولت.

**قاضی‌پور، جهانگیرزاده، حسینی، ملکشاهی و محجوب نمایندگان ارومیه،‌قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، کوهدشت و کرمان به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی: نظارت بر بیمارستان‌های خصوصی و هزینه‌های بیماران، همچنین جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت داروها و تسریع در تهیه داروهای مورد نیاز مردم.

**نوروزی نماینده علی‌اباد کتول به وزیر جهادکشاورزی: تهیه و توزیع نهاده‌های کشاورزی به خصوص کود شیمایی در استان گلستان.

**مقتدایی و فتح‌الله حسینی نمایندگان اصفهان، قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب به وزاری صنعت،‌ معدن و تجارت و فرهنگ وارشاد اسلامی: ضرورت تسریع در اقدامات موثر برای تامین کاغذ مورد نیاز بخش‌های مصرف‌کننده و ضرورت ساماندهی قیمت‌های این کالای مورد نیاز نشر، روزنامه‌ها و نشریات.

**شوهانی و فتح‌الله حسینی نمایندگان ایلام و سرپل ذهاب و گیلانغرب به وزیر امور اقتصاد و دارایی: جلوگیری از تشدید فشارهای بانک‌های عامل و جلوگیری از تملیک واحد‌های صنعتی توسط بانک‌ها.

**شوهانی نماینده ایلام به وزیر صنعت، معدن و تجارت: رسیدگی به وضعیت تعطیلی بیش از 80 درصد واحد‌های صنعتی در استان ایلام.

**عالی نماینده سیستان به وزیر کشور: ایجاد ناهنجاری‌های اجتماعی و سرقت‌های مسلحانه در منطقه سیستان.

**نوری و صالحی‌نسب نمایندگان شوش دانیال، دشت آزادگان و هویزه به وزرای کشور، جهاد کشاورزی و نیرو و راه ‌و شهرسازی:رسیدگی به مناطق آسیب‌دیده از بارندگی‌های سیل‌آسا و تگرگ در شهرستان‌های شوش دانیال، دشت آزادگان و هویزه.

**بیاتیان نماینده بیجار به وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت: نابسامانی امورات مربوط به معادن درپی تفویض اختیار به استانداران.

**حسن‌نژاد نماینده مرند و جلفا به وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری: عدم تخصیص اعتبارات مصوب به دانشکده فنی و مهندسی مرند، به وزیر راه و شهرسازی: تعطیلی طرح‌های راه و شهرسازی در شهرستان حوزه انتخابیه علیرغم تخصیص اعتبار.

**درویش‌پور نماینده ایذه و باغ‌ملک به وزیر ورزش و امور جوانان: رسیدگی فوری به وضعیت ورزشگاه‌ها و مکان‌های ورزشی در شهرستان حوزه انتخابیه و رفع کمبودها.

**سلطانی نماینده بروجن به رییس جمهور: افزایش قیمت کالاها و خدمات عمومی و نگرانی‌های جدی در بین اقشار محروم.

**سلطانی صبور و خجسته نمایندگان رزن و همدان به رییس جمهور: رسیدگی به افزایش بی‌رویه هزینه حج تمتع از مبلغ یک میلیون تومان به 12 میلیون تومان.

**حسن‌نژاد نماینده مرند و جلفا به وزیر ورزش و جوانان: ایجاد نارضایتی عمومی در سطح آذربایجان شرقی با طرح مسائل اثبات نشده در خصوص تیم شهرداری تبریز.

**موسوی‌نژاد نماینده دشتستان به وزیر آموزش و پرورش: توجه و دقت آن وزارتخانه در نقل و انتقالات فرهنگیان با درنظر گرفتن شرایط خانوادگی و حفظ نظام خانواده و شرایط فرهنگیان.

**موسی موسوی نماینده لامرد به وزیر نیرو: جلوگیری از تبعات اجتماعی ناشی از عدم تخصیص آب سهم شهرستان‌های حوزه انتخابیه از طرح کوثر.

**آصفری نماینده اراک به وزیر صنعت،‌معدن و تجارت: رسیدگی به وضعیت کارخانه شرکت صنایع اراک و حل مشکل کارگران.

**بزرگواری نماینده کهکیلویه به وزیر جهاد کشاورزی: تامین اعتبار سدهای خاکی نیمه‌تمام شهرستان‌های کهکیلویه.

**قادری نماینده شیراز به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در پرداخت اعتبارات مربوط به تولید نهال از بافت‌های خرما.

**جعفری نماینده بجنورد به رییس جمهور: علت عدم پاسخگویی دبیر هیات دولت به پیگیری‌های نمایندگان.

**رحمانی نماینده تاکستان به وزیرکشور: کمک و مساعدت جدی و فوری به کشاورزان و باغداران خسارت دیده ناشی از سرمازدگی‌های زمستان گذشته و اردیبهشت سال جاری.

**قادری نماینده شیراز به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در رفع ایرادات خط ریلی شیراز- اصفهان.

**بشیری نماینده پاکدشت به وزیر راه و شهرسازی: نظارت بیشتر برنحوه خدمات رسانی بر وسایل حمل و نقل عمومی برای جلوگیری از حوادث ناگوار رانندگی.

**منوچهری نماینده پاوه به وزیر نفت: عدم اجرای پروژه‌های گازرسانی درشهرستان حوزه انتخابیه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد