هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان: توسعه صنعت کردستان نیازمند برنامه ریزی منظم و مدون است


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، سید محمد بیاتیان یاداور شد: با توجه به پتانسیل های فراوان در حوزه صنعت و معدن کردستان باید با شناسایی و بهره برداری مناسب از این پتانسیل ها و ظرفیت ها، زمینه توسعه هر چه بیشتر این استان را فراهم کرد و تحقق این امر نیازمند برنامه ریزی منظم و مدون است.
وی گفت: توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی کردستان در گرو آینده ‌نگری است و غفلت از آن مهمترین چالش پیش‌ روی این صنعت به شمار می رود.
نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی افزود: باید به توسعه صنعت توجه خاص و ویژه ای مبذول شود و با افزایش ظرفیت ها در این حوزه به ایجاد اشتغال در استان پرداخت.
بیاتیان اظهار داشت: باید با تلاش برای جذب سرمایه گذاران در این حوزه مشکلات و موانع موجود را کاهش داده و فاصله را تا رسیدن به وضعیت مطلوب کم کنیم.
وی ادامه داد: شهرک های صنعتی بهترین فرصت برای ایجاد و راه اندازی واحدهای تولیدی به شمار می روند که در راستای تقویت تولید و صنعت و عرصه های اقتصادی استان باید در این بخش اعتبارات بیشتری اختصاص پیدا کند.
نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی حمایت همه جانبه خود از گسترش شهرک های صنعتی در سطح استان و کمک به جذب سرمایه گذاران را اعلام کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد