هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان: توسعه مستلزم مشارکت مردم و تعامل مسئولان است



نماینده مردم بیجار در مجلس با حضور جمعی از مسئولین ادارات این شهرستان از روستاهای تپه محمدی، درویش خاکی، نوبهار، امیر آباد و حصار سفید بازدید کردند و با مردم این روستاها نشست صمیمانه داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، سید محمد بیاتیان به همراه مدیرکل بنیاد مسکن و مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان، در بازدید از روستاهای تپه محمدی، درویش خاکی، نوبهار، امیر آباد و حصار سفید، اظهار داشت: پیشرفت و توسعه هر منطقه مشارکت مردم و تعامل مردم با مسئولین را می طلبد.

بیاتیان با اشاره به مهاجرت بی‌رویه مردم از کردستان و به ویژه شهرستان بیجار به سایر نقاط ایران، افزود: ایجاد و شناسایی فرصت‌های شغلی بستر جلوگیری از این معضل است.

نماینده مجلس شورای اسلامی، فقر امکانات در روستاها، به روز نبودن کشاورزی در زمینه تولید این بخش و همچنین عدم وجود صنعت مناسب مرتبط با تولیدات بومی را از دلایل مهاجرت بی‌رویه مردم روستاها به شهرها دانست و تصریح کرد: باید در روستاها شرایط را به گونه‌ای فراهم آوریم که مهاجرت به شهرها صورت نگیرد.

بیاتیان عنوان کرد: آنتن‌دهی در روستاهای شهرستان بیجار بسیار ضعیف است و توجه شرکت مخابرات استان را نیازمند می‌باشد.

وی گفت: به لطف خدا بعد از سفر مقام معظم‌ رهبری(مد ظله العالی) به شهرستان بیجار روند مهاجرت بسیار کند شده و گاهی مهاجرت مثبت و برگشت مهاجرین به این شهرستان نیز مشاهده شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد