هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی



جهانگیرزاده عضو هیأت‌ رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، جواد جهانگیرزاده عضو هیأت رئیسه مجلس در نشست علنی امروز ( چهارشنبه ۴ اردیبهشت ) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را به شرح ذیل قرائت کرد


بیاتیان و بیگلری نمایندگان بیجار و سقز به وزیر ارتباطات در خصوص تسریع در حل مشکلات اینترنت کشور آنتن ‌دهی تلفن همراه در شهرها و روستاهای شهرستان بیجار تذکر دادند


قائدرحمت نماینده دورود به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در تجهیز و ساماندهی وضعیت بهداشت و درمان دورود و ازنا و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در احداث جاده‌های روستایی دورود و ازنا تذکر داد.

بهمنی نماینده سراب به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص لزوم تسریع در احداث زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی مناطق محروم، و به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تسریع در ساماندهی زیرساخت‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌های سراب، دوزدوزان، مهربان و شربیانی تذکر داد.

زارع نماینده آباده به رئیس ‌جمهور در خصوص علت عدم اجرای مصوبات هیئت وزیران برای انتقال مالکیت مجتمع معادن چاه مرغی ده بید به شرکت تعاونی روستاییان تذکر داد.

کریمیان نماینده مریوان به وزیر کشور در خصوص بی‌نظمی و ناهماهنگی در اداره امور مرز رسمی و گمرک باشماق تذکر داد.

جوکار نماینده یزد به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در احداث آزادراه یزد ـ سیرجان تذکر داد.

ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر نفت در خصوص لزوم توجه بیشتر به وضعیت میادین نفتی مشترک در خلیج فارس، به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم رعایت عدالت در توزیع امکانات کشاورزی به وزیر نیرو در خصوص لزوم آبرسانی به دشت تالخونچه تذکر داد.

قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر نیرو در خصوص تسریع در انتقال آب رودخانه ارس به دریاچه ارومیه و به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در تکمیل بیمارستان طالقانی ارومیه تذکر داد.

بیرانوند نماینده بروجرد به رئیس ‌جمهور در خصوص ابلاغ و اجرای اصلاح قانون نفت، به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در اجرای طرح‌های احداث جاده‌های شهرستان بروجرد و به وزرای راه و شهرسازی و بهداشت در خصوص تسریع در تکمیل بیمارستان آیت‌الله بروجردی و اورژانس بیمارستان امام خمینی تذکر داد.

جدگال نماینده چابهار به وزیر راه و شهرسازی در خصوص لزوم جذب و به کارگیری نیروی بومی در حفاظت فیزیکی از بنادر و دریانوردی چابهار تذکر داد.

سلطان نماینده رزن به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص تسریع در تعیین تکلیف جرائم طرح‌های مقاوم‌سازی شهرستان رزن تذکر داد.

کریمی قدوسی نماینده مشهد به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص لزوم دریافت مجوز از سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان برای واردات برنج و به وزیر نفت در خصوص لزوم توجه به توانمندی بالای کشور در تولید و تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت تذکر داد.

هاشمی نخل ابراهیمی و آرامی نمایندگان میناب و بندرعباس به وزیر راه و شهرسازی در خصوص لزوم استفاده از حمل و نقل ریلی برای حمل بار فولاد و سنگ آهن تذکر دادند.

هاشمی نخل ابراهیمی نماینده میناب به وزیر کشور در خصوص تسریع در توسعه و عمران شهرهای میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد تذکر داد.

احمدی نماینده دیر به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در تکمیل طرح روستایی تونل‌های بین راهی شهرستان جم به سیراب تذکر داد.

سامری نماینده خرمشهر به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در تکمیل طرح پل روگذر راه‌آهن و به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص تسریع در تعیین تکلیف‌ خاکریزی‌های مینوشهر و شلمچه تذکر داد.

صلاحی نماینده تفرش به رئیس‌ جمهور در خصوص تسریع در تأسیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان فراهان و به وزیر ورزش و جوانان در خصوص تسریع در تعمیر استخر شهرستان تفرش تذکر داد.

لاهوتی نماینده لنگرود به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص تسریع در صدور مجوز دانشگاه غیرانتفاعی لنگرود تذکر داد.

شفیعی نماینده ممسنی به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در اعزام پزشک عمومی به مناطق محروم و ممسنی تذکر داد.

سالک کاشانی نماینده اصفهان به وزیر نیرو در خصوص لزوم اعمال مدیریت واحد آب در حوزه آبریز رودخانه زاینده‌رود اصفهان تذکر داد.

بشیری نماینده پاکدشت به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در جلوگیری از توزیع داروهای بی‌کیفیت چینی تذکر داد.

 

سلیمی نماینده محلات به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص توضیح علت افزایش قیمت روغن‌ نباتی تذکر داد.

موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به رئیس ‌جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص لزوم برخورد با روزنامه دولتی ایران بابت تیترها و مقالات ساختارشکنانه و حمایت از برخی افراد خاص تذکر داد.

ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر ورزش و جوانان در خصوص حل مشکلات اساسی وزرش کشور تذکر داد.

موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به وزیر کشور در خصوص تسریع در تشکیل هیئت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست ‌جمهوری طبق ماده ۳۱ قانون انتخابات و به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص لزوم برخورد با گرانی‌های افسار گسیخته در روزهای اخیر تذکر داد.

صالحی نصب و مطهری نمایندگان دشت‌ آزادگان و تهران به وزیر کشور در خصوص تسریع در پاکسازی مناطق مختلف دشت آزادگان از مواد منفجره تذکر دادند.

منوچهری و حسینی نمایندگان پاوه و قصرشیرین به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در ابلاغ تعرفه‌های تشخیصی درمانی سال ۱۳۹۲ تذکر دادند.

بیاتیان و بیگلری نمایندگان بیجار و سقز به وزیر ارتباطات در خصوص تسریع در حل مشکلات اینترنت کشور آنتن ‌دهی تلفن همراه در شهرها و روستاهای شهرستان بیجار تذکر دادند.

سلیمی و سبحانی‌نیا نمایندگان محلات و نیشابور به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص توضیح علت افزایش قیمت گوشت قرمز در روزهای اخیر تذکر دادند.

هاشمی نخل ابراهیمی و آرامی نمایندگان میناب و بندرعباس به وزیر ارتباطات در خصوص تسریع در حل مشکل پوشش شبکه تلفن همراه در مناطق شرق و غرب جاسک و روستاهای بخش گوهران بشاگرد تذکر دادند.

قاضی‌پور و حسینی نمایندگان ارومیه و قصرشیرین به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در صدور کارت طلایی بازنشستگان آموزش و پرورش تذکر دادند.

قربانی و کائیدی نمایندگان آستانه اشرفیه و پلدختر به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص توضیح علت حضور وزیر در دانشگاه علوم پزشکی ایران و تحریک و تشویش افکار عمومی تذکر دادند.

اسماعیلی و حسینی نمایندگان زنجان و قصر شیرین به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص توضیح علت گرانی‌ها اخیر و عدم نظارت صحیح در بازار تذکر دادند.

 

علیمردانی، دستغیب، نعمتی و کریمیان نمایندگان زنجان، شیراز، اسدآباد و مریوان به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص توضیح علت گرانی‌های بی‌رویه در بازار تذکر دادند.

خجسته، کارخانه و سلطانی نمایندگان همدان و رزن به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص توجه ویژه به جهت سفارش کالا و انطباق آن با شرایط قرنطینه سازمان حفظ نباتات کشور و به رئیس ‌جمهور در خصوص جلوگیری از واردات کالاهای لوکس و غیرضروری تذکر دادند.

حسینی نماینده قصرشیرین به وزیر علوم در خصوص تسریع در برنامه‌ریزی به منظور تأمین نیازهای اصلی و بودجه‌ای دانشکده فنی حرفه‌ای شماره یک کرمانشاه تذکر داد.

اسدی و حقیقت‌پور نمایندگان مشکین‌شهر و اردبیل به وزیر نیرو در خصوص تسریع در حل مشکلات آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل تذکر دادند.

حسینی، اسماعیلی، شهریاری، ندیمی، دستغیب، مطهری و تابش نمایندگان قصرشیرین، زنجان، زاهدان، لاهیجان، شیراز، تهران و اردکان به رئیس ‌جمهور در خصوص علت عدم پرداخت مستمری به رزمندگان معسر تذکر دادند.

اکبریان، قاضی‌پور، جهانگیرزاده، پیرمؤذن، حیدرپور، مروی، حسینی، بیگی، اینانلو، کوچکی‌نژاد، سرقلعه، دواتگری، نعمتی، شجاعی ‌کیاسری، باقری بنابی، نعمتی و دهدشتی به رئیس‌ جمهور در خصوص لزوم رعایت شأن جایگاه ریاست‌ جمهوری در سخنرانی‌ها و اظهارنظرها تذکر دادند.

تمیمی نماینده شادگان به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در تجهیز امکانات بیمارستان شهید معرفی‌زاده و به وزیر نیرو در خصوص لزوم اجرای مصوبه هیئت وزیران در تعویض خطر انتقال آب به شادگان تذکر داد.

احمدی نماینده دهلران به وزیر آموزش و پرورش در خصوص لزوم توجه به مفاد برنامه پنجم توسعه در زمینه گسترش و ارتقای مهارت‌های ورزشی دانش‌آموزان تذکر داد.

 

عالی نماینده زابل به وزیر نیرو در خصوص تسریع در توزیع عادلانه آب کشاورزی استان سیستان و بلوچستان تذکر داد.

موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به وزیر ورزش و جوانان در خصوص تسریع در برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی و تعیین تکلیف ریاست آن، به رئیس‌ جمهور در خصوص لزوم رعایت شأن جایگاه ریاست‌ جمهوری سخنرانی‌ها و اظهارنظرها، به وزیر ورزش و جوانان در خصوص تأمین اعتبار لازم برای تکمیل سالن ورزشی سودرجان شهرستان فلاورجان و به وزیر نیرو در خصوص تأمین اعتبار لازم به منظور تکمیل اجرای طرح فاضلاب در روستاهای شرودان و کروج شهرستان فلاورجان تذکر داد.

صامری نماینده خرمشهر به رئیس ‌جمهور در خصوص تسریع در حل اختلاف سازمان منطقه آزاد الوند و شرکت شهرک‌های صنعتی تذکر داد.

زارع نماینده آباده به رئیس ‌جمهور در خصوص توضیح علت عدم افزایش حقوق بازنشستگان متناسب با نرخ تورم تذکر داد.

 

جوکار و زارع‌زاده نمایندگان یزد و بافق به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ضرورت اختصاص اعتبار به منظور احیا و مرمت قنوات تذکر دادند.

شوهانی نماینده ایلام به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص لزوم رسیدگی به وضعیت مدیریت کارخانه سیمان ایلام تذکر داد.

دهکردی نماینده شهرکرد به وزیر کشور در خصوص تسریع در حل مسئله مرز روستاهای بارو و کلیچه در استان چهارمحال و بختیاری تذکر داد.

احمدی نماینده دیر به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در تعیین تکلیف زمین‌های مسکونی و کشاورزی واقع در مسیر اتوبان کنگان ـ دوراهلک و دیر به بوشهر تذکر داد.

چهاردولی نماینده ملایر به وزیر کشور در خصوص علت عدم اعلام بلاتکلیفی روستای بالای ۳۵۰۰ نفر برای تبدیل به شهر تذکر داد.

حسینی و علیپور نمایندگاه قائم‌شهر و سوادکوه به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص حل مشکلات سوخت کشاورزان روستاهای شمال کشور با توجه به فرا رسیدن فصل کشاورزی و کشت تذکر دادند.

حسینی نماینده قائم‌شهر به وزیر نیرو و در خصوص تعیین تکلیف برق چاه‌های کشاورزی و چاه‌های کشاورزی بدون مجوز تذکر داد.

شوهانی نماینده ایلام به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص صیانت از حفظ جنگل‌های زاگرس تذکر داد.

سالک و سبحانی‌نیا نمایندگان اصفهان و نیشابور به وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور جلوگیری از گرانی‌های لجام گسیخته و تورم ناشی از ضعف مدیریت و بحران در زمینه مسائل صنفی تذکر دادند.

افضلی‌فرد نماینده اردبیل به وزیر نیرو در خصوص تسریع در تخصیص سهم مردم اردبیل از حق‌آبه قزل‌اوزن تذکر داد.

جعفری نماینده خلخال به وزرای صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصاد و دارایی در خصوص تعطیلی کارخانه سیمان خلخال و بلاتکلیفی آن تذکر داد.

سبحانی‌نیا، حسین‌زاده، خضری، فتاحی، محجوب و عزیزی نمایندگان نیشابور، نقده، پیرانشهر، ارومیه، تهران و شیروان به وزیر ارتباطات در خصوص لزوم ضرورت پرداخت حقوق ۱۳ ماهه معوقه کارگران مخابرات روستایی آذربایجان غربی تذکر دادند.

حیدری طیب، احمدی و حسینی نمایندگان کرمانشاه، کنگاور و قصرشیرین به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص عدم کنترل بازار و کمبود کالاهای اساسی از جمله روغن نباتی در کرمانشاه تذکر دادند.

عزیزی، سلطانی، زمانیان و سرقلعه نمایندگان اردل، بروجن، شهرکرد و لردگان به وزیر آموزش و پرورش در خصوص ضرورت مدیریت صحیح نیروی انسانی و توزیع معلمان بر اساس بومی‌سازی در استان چهارمحال و بختیاری تذکر دادند.

امامی و طاهری نمایندگان گرگان به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ضرورت تهیه و توزیع به موقع نهاده‌های کشاورزی به ویژه کود شیمیایی با قیمت مناسب تذکر دادند.

منوچهری نماینده پاوه به وزیر علوم در خصوص تسریع در تأسیس دانشکده فنی و مهندسی در شهرستان پاوه تذکر داد.

فریدونی نماینده فیروزآباد به وزیر نیرو در خصوص ضرورت رسیدگی به معظل بزرگ آب شرب روستاییان و عشایر شهرستان‌های فیروز‌آباد، قیر و کرزین با توجه به فرا رسیدن فصل گرما تذکر داد.

رحماندوست نماینده تهران به رئیس‌ جمهور در خصوص لزوم دقت در ادبیات سخنرانی‌های خود برای جلوگیری از تشتت در افکار عمومی و گران شدن ناگهانی روغن ‌نباتی و لزوم اختصاص ارز مناسب برای کاهش قیمت آذوقه مورد نیاز مردم تذکر داد.

حسینی نماینده قزوین به وزیر کشور در خصوص ضرورت تسریع در شهرستان شدن شهرهای محمدیه و الموت در استان قزوین تذکر داد.

نوروزی نماینده علی‌آباد کتول به وزیر نیرو در خصوص ضرورت عملیاتی کردن سد محمد‌آباد علی‌آباد کتول تذکر داد.

ابوترابی نماینده نجف‌آباد به وزیر نیرو در خصوص اختصاص بودجه لازم برای تکمیل طرح فاضلاب شهرستان نجف‌آباد تذکر داد.

فلاحی نماینده اهر به وزیر نیرو در خصوص تعلل در ساخت نیروگاه بادی سامبران اهر با وجود معین شدن مقدمات تذکر داد.

عبدی و قائید رحمت نمایندگان خرم‌آباد، دورود و ازنا به رئیس ‌جمهور در خصوص شیوه ناصحیح و انتخاب ضعیف‌ترین فرد برای اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان تذکر دادند.

منوچهری نماینده پاوه به وزیر کشور در خصوص دستور تسریع در روند رسمی شدن و تردد مسافر از مرز شوش در شهرستان پاوه تذکر داد.

سلطانی نماینده بروجن به رئیس‌ جمهور در خصوص علت گرانی افسار گسیخته در روزهای اخیر تذکر داد.

رستمیان نماینده دامغان به وزیر بهداشت در خصوص وضعیت اعتیاد در کشور و راه‌های پیگیری از آن تذکر داد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد