هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

همایش انتخاباتی 100 هزار نفری آزادی شرعا و قانونا خلاف است


رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان با بیان اینکه برگزاری همایش 100 هزار نفری دولت در استادیوم آزادی با بودجه بیت‌المال شرعا و قانونا خلاف است، گفت: حماسه سیاسی در ورزشگاه آزادی محقق نمی‌شود بلکه با خدمت‌رسانی بی‌منت محقق می‌شود.
سید محمد بیاتیان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از برگزاری همایش 100 هزار نفری در استادیوم آزادی توسط دولت به شدت انتقاد کرد و گفت: برگزاری چنین همایشی در شان دولت نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی افزود: دولت مجری انتخابات بوده و نباید به صورت مصداقی وارد انتخابات شده و متینگ سیاسی و انتخاباتی برگزار کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان خاطر‌نشان کرد: شرکت‌هایی که عنوان می‌شود اسپانسر مالی این همایش‌ را برعهده گرفته‌اند به نوعی از بیت‌المال و از جیب مردم هزینه می‌کنند.

بیاتیان متذکر شد: برگزاری همایش 100 هزار نفری با رویکرد انتخاباتی و سیاسی آن هم از بودجه بیت‌المال به لحاظ شرعی و قانونی خلاف است.
عضو هیئت‌ رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در شرایط فعلی که کشور با مشکلات زیادی مواجه است هزینه بیت‌المال در چنین همایش‌هایی غیرمنطقی بوده و به نوعی خیانت به ملت است.

نماینده بیجار افزود: بازسازی مناطق زلزله‌زده بوشهر، خراسان‌جنوبی و آذربایجان‌شرقی از جمله اولویت‌هایی است که باید دولت به جای برگزاری همایش 100 هزار نفری به آن‌ها بپردازد.

بیاتیان با بیان اینکه مجلس مخالف برگزاری چنین همایشی است، گفت: قطعا نمایندگان در جلسه علنی فردا به این موضوع واکنش نشان داده و آن را محکوم خواهند کرد.

وی تصریح کرد: دولت باید بداند حماسه سیاسی در استادیوم آزادی محقق نخواهد شد بلکه در جای‌جای کشور و با لمس رایحه خدمت‌رسانی بدون منت توسط مردم محقق خواهد شد.

لازم به ذکر است، دولت قصد دارد روز پنج شنبه هفته جاری با جمع‌آوری 100 هزار نفر از استان‌های مختلف کشور در استادیوم آزادی همایشی به بهانه تجلیل از دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی برگزار کند.

این در حالی است که بسیاری از مسئولان معتقدند هدف این همایش سیاسی و انتخاباتی بوده و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری مصداق اقدامات انتخاباتی است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد