هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

برنامه و تیم انتخاباتی دارم و به زودی آنها را اعلام می‌کنم


رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان با تکذیب خبری مبنی بر عدم وجود برنامه و تیم انتخاباتی خود، گفت: نه تنها تیم و برنامه دارم بلکه به زودی تیم و برنامه خود را اعلام خواهم کرد.
سیدمحمد بیاتیان نماینده مردم بیجار و حسن‌آباد که چندی پیش از طریق تریبون باشگاه خبرنگاران برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد، انتشار خبری مبنی بر عدم برنامه و تیم خاص وی برای حضور در انتخابات توسط یکی از رسانه‌های داخلی را تکذیب کرد و گفت: این خبر را تکذیب می‌کنم و عرض می‌کنم نه تنها تیم و برنامه انتخاباتی دارم، بلکه تیم و برنامه انتخاباتی‌ام نیز آماده و مشخص است که به زودی اعلام خواهد شد.

وی افزود: تیم بنده اکثرا از جوانان  هستند، همان نسلی که نقش بی‌بدیل در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و برنامه‌ام نیز شامل جوانان است، جوانانی که آینده این مرز و بوم را خواهند ساخت.

رئیس مجلس نمایندگان استان کردستان در ادامه اظهار داشت: شعارم "انقلاب در مدیریت با حضور نخبگان نسل سوم" است که این خود گویای اهمیت و ضرورت نگاه به جوانان و نسل سومی‌های  انقلاب است.

وی در ادامه گفت: البته در این سیستم از تجربیات بزرگان استفاده خواهیم کرد و معتقدیم رئیس جمهور عقل کل نیست بلکه مجری قوانین بوده و باید به قوانین پایبند باشد.

 اضافه می‌شود: سید محمد بیاتیان در مورخ 14 فرودین‌ماه سال جاری از طریق تریبون باشگاه خبرنگاران اعلام کاندیداتوری کرد و گفت: از طریق تریبون باشگاه خبرنگاران  و  با شعار "‌انقلاب در مدیریت با حضور نخبگان نسل سوم"  برای حضور در عرصه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام آمادگی می‌کنم. 

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان هدف خود از حضور در انتخابات آتی را پیشنهاد مجمع نمایندگان استان متبوعش دانست و گفت: مجمع نمایندگان استان کردستان به من پیشنهاد داد تا در عرصه انتخابات حاضر شوم و بنده هم پیشنهاد آنها را قبول کردم.

بیاتیان با بیان اینکه بنده به نوعی به نمایندگی از جنبش دانشجویی و نسل جوان انقلاب که مورد غفلت قرار گرفته‌ پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام، ابراز امیدواری کرد نامزدهای بیشتری در عرصه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام آمادگی کنند و باعث پرشور شدن انتخابات آتی شوند.

 سید محمد بیاتیان متولد 1352 در یکی از روستاهای شهرستان بیجار در استان کردستان است؛ وی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس معماری، فوق لیسانس مدیریت تحول استراتژیک است و قبل از ورود به مجلس نهم در مقام استاد دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین مشغول به کار بوده است.

سید محمد بیاتیان مسلط به زبان انگلیسی و عربی بوده و در دور اول انتخابات مجلس نهم با 19 هزار و 588 رای یعنی 40.51 درصد آرا کل ماخوذه توانست وارد مجلس نهم شود.

وی در حال حاضر نماینده مردم بیجار و حسن‌آباد، عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن و رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان است همچنین از سال 78 تا 85 در جنبش دانشجویان در حال فعالیت بوده و سه دوره دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی سراسر کشور بوده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
حاج سید حسن زمانی شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ق.ظ

وصیت حضرت فاطمه (س) به امام علی (ع)

متن نامه دخت گرامی رسول الله

علی علیه السّلام تا چادر را از رخسار بانو کنار زد نامه ای را بالای سرش دید.

آن را نگاه کرد. چنین نوشته بود:

به نام خداوند بخشنده و مهربان. این همان وصیت فاطمه دختر رسول خداست. در حالی وصیت می کند که بر خدایی جز خدای یگانه شهادت نمی دهد. شهادت می دهد که محمد بنده و فرستاده اوست و بهشت و دوزخ حق است و این که رستاخیز بی شک خواهد آمد و خداوند همه آنها را که در قبر بودند، زنده می کند.

ای علی، من فاطمه دختر محمد هستم. خداوند مرا به کابین تو در آورد تا در دنیا و آخرت برای تو باشم. تو بر من از دیگران سزاوارتری. شبانه غسل و کفن و حنوطم را انجام ده و بر من نماز بگزار و شبانه دفنم کن و هیچ کس را خبر نده. تو را به خدا می سپارم و بر فرزندانم تا به رستاخیز سلام می گویم.» از مکتب خانه قدیم روستای سادات نشین ( ال کبود ) بیجار گروس.

۲. بحارالانوار، ج۴۳، ص۲۱۴.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد