هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

اقتصاد بدون نفت تهدید‌ها را تبدیل به فرصت می‌کند

اقتصاد بدون نفت تهدید‌ها را تبدیل به فرصت می‌کند

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان گفت: اقتصاد بدون نفت تهدید‌ها را تبدیل به فرصت می‌کند.

سیدمحمد بیاتیان در بیجار اظهار کرد: به نمایندگی از جنبش دانشجویی و نسل جوان انقلاب پا به عرصه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری می‌گذارم.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از جوانان ایران اسلامی زمینه را برای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام فراهم می‌کند و حماسه سیاسی و اقتصادی مد‌نظر مقام معظم رهبری را عینیت می‌بخشد.

این مسئول هدف از اعلام این شعار انتخاباتی را وجود قشر عظیم نیروی جوان در جامعه بیان کرد و گفت: اهداف کاندیداهای مطرح شده ریاست جمهوری تا‌کنون به سمت نیروهای جوان و نسل سوم نبوده و بنده به عنوان جوان‌ترین کاندیدا که تا‌کنون اعلام آمادگی کرده است اعتقاد دارم که برای ارتقای و رشد ایران اسلامی باید نگاه ما به سمت نیروی جوان جامعه باشد.

بیاتیان اظهار کرد: همکاری و تعامل میان نیروهای جوان در کنار کارکنان و متخصصان با تجربه در تمامی زمینه‌ها به توسعه و رشد ایران اسلامی منجر خواهد شد.

نماینده مردم بیجار، حسن‌آباد و بابارشانی در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد؛ با حضور جوانان در عرصه‌های مختلف به عملکرد مثبت برسیم و همچنین از حاشیه‌سازی، حاشیه‌نگاری و نگاه ابزاری به مسائل دوری کنیم.

وی ادامه داد: در جامعه ایران اسلامی کار صرفاً بر مبنای فرامین و منویات رهبری، آرمان‌های امام شهدا و در حالت کلی مردم‌سالاری است.

بیاتیان به تلاش برای جدایی اقتصاد از نفت اشاره کرد و افزود: برای جدایی وابستگی اقتصاد از نفت و استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشورمان که در سطح جهانی مطرح است با به‌کار‌گیری نیروهای متخصص و جوان دست دشمنان و سودجویان را کوتاه می‌کنیم.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جلوگیری از به کار بردن نفت به عنوان ابزار اقتصادی اشاره کرد و ادامه داد: صنعت نفت باید به سمتی پیش برود که از آن به عنوان ابزاری برای مقابله با دشمنان و تهدیدهای آن‌ها استفاده شود. 

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان کردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استفاده از دانش جوانان مسیر توسعه صنعت نفت را نیز فراهم می‌کند، تصریح کرد: امروز نیروی جوان صنعت نفت با همدلی در کنار کارکنان با تجربه و تلاشگر فعال در این صنعت، باید در توسعه صنعت نفت مشارکت بیشتری داشته باشند.

سیدمحمد بیاتیان متولد 1352 در یکی از روستاهای شهرستان بیجار در استان کردستان است؛ وی دارای مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس معماری و فوق‌لیسانس مدیریت تحول استراتژیک است و قبل از ورود به مجلس نهم در مقام استاد دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین مشغول به کار بوده است.

وی مسلط به زبان انگلیسی و عربی بوده و در دوره نخست انتخابات مجلس نهم با 19 هزار و 588 رای توانسته وارد مجلس نهم شود.

بیاتیان در حال حاضر نماینده مردم بیجار، حسن‌آباد و بابارشانی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن و رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان است.

وی همچنین از سال 78 تا 85 در جنبش دانشجویان فعال بوده و سه دوره دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی سراسر کشور بوده است.

منبع : خبرگزاری فارس


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد