هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

هواداران مهندس سید محمد بیاتیان

***(کـاری کـنیم بمـانـد نـه کـاری کـنیم بـمانیم)***

بیاتیان:حضور حداکثری در انتخابات مستلزم حضور همه سلایق سیاسی



نماینده بیجار در مجلس با بیان اینکه باید از تجربیات روسای جمهور سابق استفاده شود، گفت: در درون نظام نیرو‌های توانمندی وجود دارند که می‌توان مبتنی بر تجربیات روسای جمهور گذشته از این نیروها در راس قوه مجریه استفاده کرد.

سیدمحمد بیاتیان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،گفت: در انتخابات ریاست جمهوری آتی با توجه به شرایط بین‌المللی و داخلی نیازمند حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای هستیم تا با عبور از تهدیدها، فرصت‌ها به کشور رو کند. مقام معظم رهبری نیز با توجه به حساسیت این مسئله بر حضور همه سلایق سیاسی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کردند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نیازمند حضور تمامی گرایش‌ها و سلایق سیاسی هستیم در این صورت می‌توان به انتخاب رییس جمهوری توانمند، کاردان و اهل مشورت امیدوار شد.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در حرم رضوی تاکید کرد: از فحوای کلام رهبری در خصوص حضور گرایش‌های سیاسی در انتخابات تنها حضور اصول‌گرایان استنباط نمی‌شود بلکه همه جریانات اعم از اصلاح‌طلبان اصولگرا و اصول‌گرایان اصلاح‌طلب در انتخابات آتی باید حضور یابند تا انتخاباتی حداکثری برگزار شود.

وی تاکید کرد: انتخاب رییس جمهور و سایر انتخابات‌ها در کشور نشانه عزم ملی است. در کشور 74 میلیون نفری ایران گرایش‌ها و سلایق‌ فکری مختلفی وجود دارد که هر یک از آنها باید به خط قرمزها احترام گذارند تا در چارچوب قوانین کشور بتوانند به صورت رسمی نمایندگی بخشی از جامعه در حوزه سیاسی را داشته باشند.

نماینده مردم بیجار حضور همه گرایش‌های سیاسی و روی کار‌آمدن نیرو‌های کارکشته مبتنی بر تجربیات روسای جمهور گذشته را مورد تاکید قرار داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد